Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Schande die eerste Goal van Argentinië..Hoe is het toch mogelijk dat zo een lijnrechter dan nog nie eens toegeeft dat het offside was?
Bij Engeland gisteren ook...GVD;;Daar word ik zo p****ed van hé?
Nu dat de top matchen beginnen zal het toch zo niet gaan uitdraaien op de scheidsrechterlijke beslissingen die bepalen welk land niet en welk wel?
Had die pummel gisteren die goal van Argentinië afgekeurd ik ben er zeker van dat we dan een andere wedstrijd gehad zouden hebben..Wat speelde die Mexicanen goed zeg.
Maar ja..tegen een aankomend wereld kampioen begin je niets..
HUP Holland HUP..schup jullie naar de CUP....
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
't Ja Pascal, wie weet welke "krachten" er achter de schermen meespelen.
(Weet je nog die Zwitser die een zuivere penalty op Josip Weber niet floot?)
Het wreedste van al vond ik die afgekeurde goal van de Engelsen.
Heb je die speler ongelovig zien kijken naar de herhaling op het grote scherm?
Zelf zien dat die bal zeker 40 cm over de doellijn was en toch niet toegekend.
Hoe frustrerend moet dat wel niet zijn?
Dictator Blatter zal nu wel alleen staan met z'n visie geen TV beelden te gebruiken bij twijfel gevallen.
Alleen Günther Netzer stond gisteren nog aan zijn kant.
't Ja Pascal, wie weet welke "krachten" er achter de schermen meespelen.
(Weet je nog die Zwitser die een zuivere penalty op Josip Weber niet floot?)
Het wreedste van al vond ik die afgekeurde goal van de Engelsen.
Heb je die speler ongelovig zien kijken naar de herhaling op het grote scherm?
Zelf zien dat die bal zeker 40 cm over de doellijn was en toch niet toegekend.
Hoe frustrerend moet dat wel niet zijn?
Dictator Blatter zal nu wel alleen staan met z'n visie geen TV beelden te gebruiken bij twijfel gevallen.
Alleen Günther Netzer stond gisteren nog aan zijn kant.
Grtz, RF
Hoe gaan ze dat potverdomme aan het grote volk uitleggen?
Ja we zijn allemaal mensen en bla bla bla ....Zij weten blijkbaar niet dat in landen zoals Mexico,Chili,Honduras en noem maar al die Zuid-Amerikaanse landen dat ze daar moorden voor een goal en dat ze daar iedereen verplichten thuis te blijven voor dit spektakel. Kijk maar eens naar Columbia..Stel je voor dat je daar een fout maakt als speler dan ben je een vogel voor de kat..
Wel ik hoop niet dat die scheidsrechter ooit in de Engelse competitie of Champions league ooit moet fluiten want dan hebben ze hem bij zijn pieke vrees is..
Ik stel voor dat ze die scheids gewoon openlijk zijn verontschuldigingen aan de fifa aanbied en vooral aan de Engelsen die daardoor helemaal hun draai kwijt waren.
Want zoals we weten krijgen de Engelsen steeds vleugels als ze voor staan..
Ik hoop dat in de volgende matchen er beter gefloten word.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment