Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

WK 2010 Zuid-Afrike

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: WK 2010 Zuid-Afrike

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Ik denk niet dat er inderdaad 1 ploeg sterker is dan Spanje op dit moment qua team geest,gedrevenheid en inzet. En uiteraard al zijn fantastische spelers niet te vergeten.
    Als je dan gisteren Brazilië zag spelen dan heb ik ook zo iets van Spanje kan wel eens dit WK de titel halen..Maar daar is het nu nog veel te vroeg voor.
    Ik denk dat we nog enkele verrassingen gaan krijgen van de mindere ploegen dan.
    Chili is goed bezig
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

Comment

Is het al iemand opgevallen dat er veel DSLR toestellen en lenzen in de ronde vliegen achter de goal?

Tijdens match van Ned zag ik er al eentje sneuvelen en per toeval ook net één bij Spanje-Zwitserland.

Als ze daar dan toch echt van hun materiaal af willen :-)

Comment

Spanje staat achter....
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Voetbal is niet altijd rechtvaardig blijkbaar.

Spanje is naar 't schijnt technisch superieur, en Zwitserland kan enkel maar verdedigen en een muur optrekken.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            Voetbal is niet altijd rechtvaardig blijkbaar.

Spanje is naar 't schijnt technisch superieur, en Zwitserland kan enkel maar verdedigen en een muur optrekken.
            "is naar het schijnt"?
            Het zal moeten blijken....
            En hoe komt Zwitserland aan zijn doelpunt?

Begrijp me ook een beetje he: ben voor de underdog
            Maar ik zie wel heel graag mooi voetbal.
            Spanje had een andere tegenstander moeten krijgen.

Nu deze Spaanse ploeg zou het ook moeilijk hebben gehad tegen Korea.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Kan niet echt volgen zit nog op 't werk.

Net wat livestreaming bekeken en dit lijkt me gewoon de beste match van het WK te zijn.

Jammer dat de voetballende ploeg dan afgestraft wordt..
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                Kan niet echt volgen zit nog op 't werk.

Net wat livestreaming bekeken en dit lijkt me gewoon de beste match van het WK te zijn.

Jammer dat de voetballende ploeg dan afgestraft wordt..
                Ah ok.
                Chili deed het ook goed.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  "is naar het schijnt"?
                  Het zal moeten blijken....
                  En hoe komt Zwitserland aan zijn doelpunt?

Begrijp me ook een beetje he: ben voor de underdog
                  Maar ik zie wel heel graag mooi voetbal.
                  Spanje had een andere tegenstander moeten krijgen.

Nu deze Spaanse ploeg zou het ook moeilijk hebben gehad tegen Korea.
                  Brazilie kon zich wel aanpassen aan de situatie, Spanje bleef hopeloos dezelfde truukjes uitvoeren in de tweede helft. Navas is zeer goed, maar kan ook niet alles.
                  Ik had hoge verwachtingen voor Spanje, maar Zwitserland heeft toch verdiend gewonnen. Ze hadden het wel kunnen doen met minder gele kaarten, veel overbodige overtredingen.
                  Canon 5D, Olympus OM Zuiko 28f2.8, 50f1.4, 135f3.5, 300f4, Leica Elmarit-R 90f2.8, Yashica ML 50f1.4
                  Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Whodimi Bekijk bericht
                    Ik had hoge verwachtingen voor Spanje, maar Zwitserland heeft toch verdiend gewonnen. Ze hadden het wel kunnen doen met minder gele kaarten, veel overbodige overtredingen.
                    Maar wel een buitenspel doelpunt.
                    Nochtans goede scheidsrechter, maar op de laatste Europese kampioenschappen heeft zijn lijnrechter ook een buitenspel goal niet gezien.
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Nochtans goede scheidsrechter, maar op de laatste Europese kampioenschappen heeft zijn lijnrechter ook een buitenspel goal niet gezien.
                      Ik zie ook veel behalve goed voetbal
                      Je moet Günter (Theodor) Netzer horen in de ZDF-studio in Z_Afrika.
                      (hard en nuchter)
                      Last edited by theokus; 16 juni 2010, 21:50.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        Ik vind dat de scheidsrechters niets kan kwalijk genomen worden voor het doelpunt van Zwitserland. Was heel moeilijk te beoordelen. Spanje had maar één van zijn kansen moeten benutten.

Zuid-Afrika-Uruguay is weer niet om aan te zien. Het is nog steeds wachten op beterschap wat het voetbal betreft.
                        GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
                          Ik vind dat de scheidsrechters niets kan kwalijk genomen worden voor het doelpunt van Zwitserland. Was heel moeilijk te beoordelen. Spanje had maar één van zijn kansen moeten benutten.

Zuid-Afrika-Uruguay is weer niet om aan te zien. Het is nog steeds wachten op beterschap wat het voetbal betreft.
                          Just.
                          Trieste bedoening verder : 2 nul voor URU.
                          Ik begrijp die trainer niet van Z_Afrika.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Tja wat moet hij doen? Hij heeft gewoon geen kwaliteit in zijn ploeg. En Uruguay speelde natuurlijk in een zetel met die vrij vroege treffer. Die doen niet mee om spektakel te bieden, dat is wel duidelijk.
                            GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
                              Tja wat moet hij doen? Hij heeft gewoon geen kwaliteit in zijn ploeg. En Uruguay speelde natuurlijk in een zetel met die vrij vroege treffer. Die doen niet mee om spektakel te bieden, dat is wel duidelijk.
                              Zitten nog een paar goede spitsen op de bank die allemaal in Europa spelen.
                              Het is heel juist ook wat jij zegt: geen kwaliteit.
                              3 tegen 0 intussen.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Ik heb het lijstje spitsen eens bekijken. McCarthy was door de coach al thuisgelaten en Parker speelt bij Twente maar is geen echte spits. De coach had dus bijzpnder mogelijkheden. Ik had voor het tornooi begon al verwacht dat Zuid-Afrika zou sneuvelen in de eerste ronde en dat gaat bijna zeker gebeuren ook. Tenzij er nog wonder gebeurd tegen Frankrijk.
                                GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Working...
                                X