Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Iphone 4

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Iphone 4

Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    Hallo,

Ik heb nu een half jaar een iPhone 3Gs en ben er toch al in geslaagd om sommige applicaties te doen crashen ... (oa Safari) zodat een totale herstart noodzakelijk was.
    Maar voor de rest, mijn iPhone = en als OS4 er dan binnenkort op kan, dan is het helemaal

PS op mijn PC's draait XP, Vista en weldra Windows 7

Jaja
    Welk abonnement heb je genomen? En wat zijn je bevindingen hierover?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
      Tiens gij werkt precies bij mij
      Ik ben wel geïnteresseerd hoe je die mail/agenda/contacten hebt in orde gekregen
      Zonder een vat te geven aan die van IT he

Slu !

Tjerri
      Ik heb er zelf geen, maar bij ons kan de iphone ook op exchange omdat die via de webmail kan connecteren. Het is te zeggen, geen webmail interface, maar het adres van de webmail opgeven als mailserver. Dacht dat ze wel 1 optie aan exchange moesten aanpassen om eraan te kunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk bericht
        Welk abonnement heb je genomen? En wat zijn je bevindingen hierover?
        Als je op zoek bent: Mobile Vikings!

Pre-paid, 15 euro per herlaadbeurt, per herlaadbeurt gedurende 30 dagen 1000sms, 1024Mb data en bellen aan 24cent/min.

Surf supersnel mobiel met schandalig veel data, of kies voor onbeperkt internet thuis aan topsnelheid. Altijd aan de scherpste prijs.
        Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

Comment

Dat is dan niet echt volwaardig exchange, dat klinkt meer als POP3 of IMAP

Ik heb niet zoveel problemen met mijn Iphone als ik had met Windows Mobile Crashing. Crashen kan alles ook een baksteen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk bericht
            De Ipad komt van zelf zodra er een goede Jailbreak is en officieel verkrijgbaar is in NL. Wellicht koop ik Ipad of Iphone wel in China met mijn vakantie (je weet maar nooit met mij)
            Nu ik iOS4 bekijk, vraag ik mij toch af waar je nog een jailbrake voor nodig hebt?
            Tot sluitertijd, Dirk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FotoDirk Bekijk bericht
              Nu ik iOS4 bekijk, vraag ik mij toch af waar je nog een jailbrake voor nodig hebt?
              Eigen SMS toon kiezen ?

Comment

MYWi?

Comment

Om dat ik nu bijvoorbeeld Lockinfo heb draaien en hier het een en andere aan aangepast heb. en ik dit dagelijks gebruik. Tevens heb ik een andere SMS applicatie draaien die prettiger werkt dan de Apple versie. Zo heb ik nog een aantal tweaks draaien die ik echt ga missen.

En ik mag ook graag klooien in de source, maar als je niks mist op een Iphone aan functies dan is jailbreaken ook onzin. Is maar welke eisen je stelt

Comment

Ben me nu toch ook al aan het inlezen om te jailbreaken..

Mis toch het een en ander op mijn iPhone 4 (bv. MyProfiles, lockinfo,..).
                    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                      Ben me nu toch ook al aan het inlezen om te jailbreaken..

Mis toch het een en ander op mijn iPhone 4 (bv. MyProfiles, lockinfo,..).
                      Dacht dat je ondertussen al aan het uitkijken was naar iPhone 5.
                      Topic was al antiquiteit geworden.
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                        Dacht dat je ondertussen al aan het uitkijken was naar iPhone 5.
                        Topic was al antiquiteit geworden.
                        Topic recycleren he...
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Working...
                        X