Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
    ben ik even gaan kijken op je profiel. En ja, als ik dan lees dat je ingenieur bent, dan verwacht ik van zo iemand dat hij toch wat zichzelf kan relativeren.
    wat een onzin...ingenieurs zijn toch ook mensen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ik weet niet hoe lang een ingenieursstudie in Nl duurt, maar hier ben je over de 20 alvorens je dat diploma kunt voorleggen. Van iemand die zo lang naar school is geweest mag je verwachten dat hij wat inzicht heeft in het voeren van een conversatie of debat zonder dat hij onmiddellijk in een defensieve houding verkrampt? Dat iemand met weinig scholing (en ik zeg dit met alle respect voor de minder geschoolden) vlugger op zijn teentjes getrapt is daar kan ik begrip voor opbrengen omdat ik weet dat die spijtig genoeg niet de "gereedschappen" is aangereikt tijdens de schooltijd om minder agressief te debatteren. Vraag maar aan de leerkrachten van de VDAB die ongeschoolde jongeren proberen te herscholen. Een van de moeilijkste dingen is hun dat soort gedragspatroon af te leren. Dit is geen onzin maar realiteit.
      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

allez jong, pizza

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
          en nog steeds niemand die kan zeggen hoe de Pizza Hut pizza's worden klaargemaakt?
          Neen Matthias maar er zit enorm veel vet in.
          (is ook nodig voor de smaak)

Vroeger maakte ik af en toe zelf een pizza.
          Gewone bloem, verse gist en een eitje voor het deeg.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            ik maak geen verwijten, ik vraag caleido gewoon duidelijk genoeg om te stoppen met onterechte beschuldigingen, is dat volgens jou echt teveel gevraagd?
            Wel niet de dramaqueen of Matlock gaan uithangen nu é, ik heb jou nergens van beschuldigd, laat staan onterecht. Als ik iemand beschuldigde was het McDonalds zelf van ongezond eten te verspreiden en er nog mee weg te komen ook.

En feiten die ik vermelde zijn geen dingen die ik fout insinueer, dat zijn feiten.
            Jammer van je "overschilligheid". Ook niet echt iets om fier op te zien, natuurlijk.

En Julien is niét beter dan Jozef . Julien is voor velen de lekkerste frieten, omdat ze daar altijd ladderzat en verdoofd staan aan te schuiven om 4-5u in de ochtend.
            De vrouw van Jozef schelt haar eigen patatten vers. Ook haar stoverij is vers gemaakt. Beide kunnen niet gezegd worden over die van Julien. Julien werkt met voorverpakte of diepviesfrieten.
            Pas op, Julien is niet slecht - als ik ooit nog in Overpoort zit, ik ben geen 18 meer - maar qua smaak en inhoud zijn er betere. Julien teert op zijn image, zijn locatie, zijn charme en zijn legende

En hij is altijd als enigste nog open, das ook waar.

Die referentie naar uw opleiding vind ik wel inderdaad wel iets naast de kwestie...

Comment

Mannen, gaan we een pak gaan eten bij Jozef?

Matthionalds ken ik al een beetje en hij mij, caleido ken ik een beetje maar hij mij niet
              allez dat denk ik toch.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                Matthionalds ken ik al een beetje en hij mij, caleido ken ik een beetje maar hij mij niet
                allez dat denk ik toch.
                Vanop BD of van aan frituur Jozef?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                  Vanop BD of van aan frituur Jozef?
                  DA en mijn ex

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                    DA en mijn ex
                    Tja hint zou welkom zijn, ik ken wel meer vrouwen. Geef anders eerst letters naam & familienaam, ik ben te lui om een pm te sturen.

Ontopic:

Ik lust frieten van Jozef.

Comment

G.......e Timehole

Ontopic: Ik heb zonet een zelfgemaakte kebab gegeten, njam njam, dat was lekker seg.

Comment

ik krijg honger...en met zwiebelende benen aan dat frietkot in de Overpoort staan , dat waren tijden....soms twee maal op één dag ; en nu zit ik met cholesterol.
                        Nikon D70 en D300 + Nikon-Tamron-Tokina tussen 11-400 mm.

Comment

En nu even back on topic:

Dames en heren, ziehier het antwoord dat u allen toch al een paar dagen bezig houdt!
                          Ik heb 't even aan m'n nichtje gevraagd, die werkte bij de Pizza Hut...

De pizza's worden samengesteld op het moment zelf... maar alles komt wel kant en klaar binnen! Het deeg komt in ingevroren schijfjes binnen, die worden de dag voordien uit de diepvries gehaald zodat die ontdooien en rijzen. Alle groenten en vlees komt ingevroren binnen; zelfs de lookbroodjes komen binnen met de lookboter er al op...
                          Maar ze worden dus wel ter plekke samengesteld en gebakken wanneer u bestelt!

Uw verlosser,
                          Palladio
                          You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Alle groenten en vlees komt ingevroren binnen; zelfs de lookbroodjes komen binnen met de lookboter er al op...
                            wat een afknapper, niks ambacht dus.

maar ze blijven wel lekker, de pizza's van de PIZZA HUT

Comment

Toch nog efkes zeggen: Julien is ferm vergane glorie ze... Goedkoop enal, maar zijn frieten zijn maar half gebakken. Ik ga daar alleen maar meer als 't héél dringend is
                              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

idd de pepperoni is super lekker , heb zelf eens een halfjaar lang alle italiaanse charcuterie speciaalzaken afgelopen om die lekkere salami te vinden en vond deze nergens , hoever zal deze pepperoni echt zijn ???? (net zoals bij Mc D de hamburgers bestaan uit een chemische formule van vlees van volgens een door hen opgelegde kweek en voedermethode van door hen opgelegde diersoorten , (rund gaat wat ver denk ik).
                                In ieder geval veel lekkere soorten italiaanse salami gegeten , maar die éne blijf ik nog zoeken
                                mvg Dewiene
                                Nikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken

Comment

Working...
                                X