Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

    Oorspronkelijk geplaatst door dewiene Bekijk bericht
    idd de pepperoni is super lekker , heb zelf eens een halfjaar lang alle italiaanse charcuterie speciaalzaken afgelopen om die lekkere salami te vinden en vond deze nergens , hoever zal deze pepperoni echt zijn ???? (net zoals bij Mc D de hamburgers bestaan uit een chemische formule van vlees van volgens een door hen opgelegde kweek en voedermethode van door hen opgelegde diersoorten , (rund gaat wat ver denk ik).
    In ieder geval veel lekkere soorten italiaanse salami gegeten , maar die éne blijf ik nog zoeken
    mvg Dewiene
    Van de week een documentaire gezien op de Duitse tv en die hadden het over KLEEF-VLEES.
    Allerlei resten "vlees" worden aan elkaar gelijmd door enzymen...
    Aan het eindproduct kan je NIET zien dat het namaak is.
    Het uitzicht is perfect.
    Worst is dus geen echte worst maar sinds wanneer is worst echt
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #62
      Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Van de week een documentaire gezien op de Duitse tv en die hadden het over KLEEF-VLEES.
      Allerlei resten "vlees" worden aan elkaar gelijmd door enzymen...
      Aan het eindproduct kan je NIET zien dat het namaak is.
      Het uitzicht is perfect.
      Worst is dus geen echte worst maar sinds wanneer is worst echt
      Soms en dit is zeker streekgebonden heeft men het over worst als anderen het over sausissen hebben en omgekeerd.

      Hier bij ons (Aalst - O-Vl - België) zijn sausissen : gevulde snaren met vlees, laat ons zeggen gemalen afvalvlees (welke niet kan gebruikt worden als braadvlees, met uiteraard vetvlees erbij) zowel van varken als rund.
      Worst is hetzefde vlees als hiervoor maar gemengd met brood (voor de witte pensen) of daarbij nog eens gemengd met bloed (voor de zwarte pensen) maar dan enkel met varkensvlees.
      Andere kruiden (wij noemen ze pensenkruiden) moeten er natuurlijk bijgevoegd worden voor de smaak.

      De pensen van een zelfgekweekt varkentje zijn niet te versmaden!! Vind ik toch!!


      En daar moet niks voor aan alkaar gelijmd worden.......
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

      Comment


      • #63
        Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

        Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
        Soms en dit is zeker streekgebonden heeft men het over worst als anderen het over sausissen hebben en omgekeerd.

        Hier bij ons (Aalst - O-Vl - België) zijn sausissen : gevulde snaren met vlees, laat ons zeggen gemalen afvalvlees (welke niet kan gebruikt worden als braadvlees, met uiteraard vetvlees erbij) zowel van varken als rund.
        Worst is hetzefde vlees als hiervoor maar gemengd met brood (voor de witte pensen) of daarbij nog eens gemengd met bloed (voor de zwarte pensen) maar dan enkel met varkensvlees.
        Andere kruiden (wij noemen ze pensenkruiden) moeten er natuurlijk bijgevoegd worden voor de smaak.

        De pensen van een zelfgekweekt varkentje zijn niet te versmaden!! Vind ik toch!!


        En daar moet niks voor aan alkaar gelijmd worden.......
        Sinds wanneer noemen ze pensen in Aalst worsten en geen penchen meer?
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

        Comment


        • #64
          Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

          Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
          Sinds wanneer noemen ze pensen in Aalst worsten en geen penchen meer?
          Op zen Oilsjters zen't natierlijk witte en zwette pensjen, mor be sommigste oek wel trippen
          perman
          canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

          Comment


          • #65
            Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

            Oorspronkelijk geplaatst door Palladio Bekijk bericht
            De pizza's worden samengesteld op het moment zelf... maar alles komt wel kant en klaar binnen! Het deeg komt in ingevroren schijfjes binnen, die worden de dag voordien uit de diepvries gehaald zodat die ontdooien en rijzen.
            Klopt. In de pizza take away in Leuven zie je ze inderdaad ter plekke maken.

            Pizzahut, kan wel eens smaken, maar kvind ze verdomd zout
            Al doende leert men...

            Flickr

            Comment


            • #66
              Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
              ik weet het niet.
              maar ik weet wel dat ik de pizza's van de pizza hut baie lekker vind.


              Mocht je ooit een echte italiaanse pizza gegeten hebben -dus wel degelijk in Italië- zou je wat ze verkopen bij Pizzahut zeker geen pizza durven noemen...

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #67
                Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

                Vroeger hadden ze bij Pizza Hut de Louisiana Chicken. Dat was mijn favoriet, maar die is er nu niet meer dus heb ik liever BBQ Chicken.

                Dat het eten bij de grote fastfoodketens over 't algemeen wel lekker is valt te verklaren door de grote hoeveelheid suiker die overal in gebruikt wordt, van het broodje waar je burger tussen ligt tot de sausjes die men overal over kapt. Daar wordt serieus wat research in gestoken om een product te vinden dat bij een zo groot mogelijk publiek aanslaat, en suiker speelt daarbij een grote rol.

                Quick was een tijdlang niet meer dan een burger met saus erop, terwijl men bij McDo nog zoiets had als een schijf tomaat of wat bladsla en kaas. Burger King (spijtig genoeg bij ons nog niet courant) scoort op dat vlak veel hoger: terwijl je in zo'n burger bijt proef je de verschillende ingredienten nog samenvallen.

                Het eten in een duur restaurant kan ook fantastisch zijn, maar kan ook dik tegenvallen. In zo'n grote keten heb je dan misschien eerder middelmatig tot laag "cullinair gehalte", je bent er wel altijd zeker van dat 1) de winkel open is (elke dag!) en 2) je altijd wel een bepaalde minimum aan kwaliteit krijgt die je gewend bent. Je zou het ipv junk-food ook eerder comfort-food kunnen noemen, want de voedselkwaliteit is toch wel vrij hoog wegens veel controverse en rechtszaken en allerhande. En je hoeft je niet te generen als je vind dat je burger niet deftig gebakken is: je loopt gewoon naar de kassa en je krijgt een andere want een scene kunnen ze missen als kiespijn.

                En sinds wanneer is een worst niet meer "echt"? Worst is worst, en wat er in zit of hoe ze gemaakt worden wil niemand weten. Maar ze kunnen ook serieus lekker zijn.
                pixelpusher

                Comment


                • #68
                  Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

                  Heb even nagevraagd bij m'n neefje hoe het zit in de Mc Donalds om de Matthias wat te doen watertanden

                  De "vlees-cirkels" komt diepgevroren binnen in grote kartonnen dozen, honderden.
                  De broodjes idem in grote trays in de vriezer.

                  Eerst wordt een broodje in de toaster gestoken, na 2 min loopt die af, dan mag het vlees onder de grill, broodje ondersteboven gelegd.

                  Hamburger (HB)
                  met saucedispenser 1 shot met 4 druppels ketchup
                  1 shot met 4 druppels mosterd
                  Uitjes (gedroogde uitjes in zakken die ze in water zetten om te bevochtigen, niet vers)
                  2 augurken erop, vlees erop en doorgeven.
                  Reserves blijven enige tijd staan met timerclipjes en na x-aantal minuten de vuilnisbak in (lauw maar zeker nog eetbaar, jammer voor al die mensen zonder eten).

                  Cheeseburger:
                  Idem met plakjes kaai uit één grote stapel in plastic

                  Royal Cheese :
                  Dit is een groter broodje met zaadjes, een "quarterpounder" dik stuk vlees met meer jus in, mosterd, ketchup, grote VERSE UI (veel beter), augurken en de quarterpounder tussen 2 stukken kaas en go.

                  Big mac :
                  2 zelfde fijne vleesjes als hamburger/cheeseburger
                  Dubbel broodje met bovenaan zaadjes
                  Big Mac sausen in dispenser op onderste 2 broodjes 1 shot van 4 stippen
                  Gedroogde (niet verse uitjes zoals hamburger) in water
                  Sla (uit zakken van de frigo)
                  Kaasjes onderaan

                  De frieten ook voorgemaakt, velen noemen ze wel lucifers dat ze zo fijn zijn.
                  De hamburgers/cheeseburgers zijn wat te lichte vleesjes.

                  Voor wie een grotere sappige burger wenst met verse uien dus : ROYAL CHEESE

                  Comment


                  • #69
                    Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

                    Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
                    Voor wie een grotere sappige burger wenst met verse uien dus : ROYAL CHEESE
                    Lijkt me een goed idee die eens te proberen
                    pixelpusher

                    Comment


                    • #70
                      Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

                      Ik begin hier wel serieus honger te krijgen. Dat gebeurt telkens als dit topic weer een schopje krijgt

                      Fastfood kan inderdaad zooooo lekker zijn, maar een deftig restaurantje of zelf iets klaar maken kan ook smaken.

                      Dit is ook wel lekker van Jamie. Hij heeft een paar goeie receptjes.

                      De saus blijft wel het voornaamste. In de pizzahut ben ik fan geworden van de pepper pizza, heerlijk sausje. Bij McDonalds is dat de Deluxe en in de Quick de Giant. Denk dat ik vanavond eens iets van die dingen halen

                      Comment

                      Working...
                      X