Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie heeft nog in Pizza Hut gewerkt ?

Gisteren nog eens eentje gegeten, njam. Wel ooit in een restaurant gezien dat ze bij bepaalde pizza's de rand bruin maken door er iets uit een spuitbus overheen te spuiten

Toen heb ik er even geen meer gegeten, maar ze blijven wel goed.

Nog een aanrader, alhoewel ik betwijfel of die aan huis leveren
    http://www.famousjoespizza.com/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
      Gisteren nog eens eentje gegeten, njam. Wel ooit in een restaurant gezien dat ze bij bepaalde pizza's de rand bruin maken door er iets uit een spuitbus overheen te spuiten

[/URL]
      Bruin ? Nee hoor, glanzend, vetstof in een spuitbus geeft instant glans.

Comment

Antwerpen : Restaurant Roma in de Statiestraat vlak aann de cinema's.
        Zaventem : Serenata (aan het station)

Beiden gebruiken een hout oven.

j.
        Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D Bekijk bericht
        Wie A zegt, mag nu ook wel vermelden over welk restaurant je het hier precies hebt hé
        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
        Nikon stuff

Comment

Misschien eens solliciteren bij de Pizza Hut zodat je alle kneepjes van het vak kan leren kennen
          www.pdsfotografie.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
            Jeeezus ! Food Junk
            het is niet omdat het het lekkerste ter wereld is, dat ik het elke dag eet hoor. Ik ben me er goed genoeg van bewust dat het enorm ongezond is, vandaar dat ik er maar één keer per maand ofzo passeer. Maar mijn ouders hebben het altijd geweten, als Matthias verjaart, gaan we MacDonalds halen, nog 6 dagen
            5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
              het is niet omdat het het lekkerste ter wereld is, dat ik het elke dag eet hoor. Ik ben me er goed genoeg van bewust dat het enorm ongezond is, vandaar dat ik er maar één keer per maand ofzo passeer. Maar mijn ouders hebben het altijd geweten, als Matthias verjaart, gaan we MacDonalds halen, nog 6 dagen
              Doe de groeten aan Ronald McDonald. Die heeft trouwens een leuke verrassing voor jou als je jarig bent. Nog zes keer slapen. Ennuh...niet te wild in de ballenbak hé.
              EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Er zijn nu maandelijkse bons 1 medium + 1 gratis voor afhaalpizza's in Pizzahut, das wel gevaarlijk, telkens als je gaat krijg je een nieuwe bon

€13 voor 2 mediums vind ik betaalbaar, maar per stuk vind ik dit redelijk duur.
                Meestal speel ik wel een volledige medium naar binnen, een 1p is wat te klein.

Ik ging eens met een vriend naar Pizza hut, hij had veel honger en had geen idee over de grootte van zo'n pizza, hij bestelde een large en ik zat met een lachje op m'n gezicht.
                Hij kreeg daar een bom van een pizza op ons kleine tafeltje van 2 personen, bijna geen plaats, de verkoopster vroeg haar waarschijnlijk af waar de rest van de bende bleef.
                De rest nam hij mee in doos, na als man alleen simpelweg een LARGE te hebben besteld voor 5 personen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthias
                  Het allerlekkerste eten in héél de wereld is nog steeds MacDonalds
                  Brrrr, huiver. Ik weet wel "gustibus et coloribus non disputandum est" maar werkelijk?

Ik vraag me dan af, is dat echt smaak of geen ervaring met echt lekker eten? (ben echt benieuwd)
                  Jeroen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
                    Brrrr, huiver. Ik weet wel "gustibus et coloribus non disputandum est" maar werkelijk?

Ik vraag me dan af, is dat echt smaak of geen ervaring met echt lekker eten? (ben echt benieuwd)
                    puur smaak
                    echt eten kan ook super super lekker zijn hoor, maar de macdo smaakt mij gewoon beter. De ervaring speelt misschien ook mee. Ik voel mij zelden op mijn gemak in een restaurant, ik ga ook helemaal niet graag op restaurant en hoe sjieker het wordt, hoe meer ik mij op mijn ongemak voel. Geef mij maar afhaal macdo voor den TV in de zetel, niets zo gezellig!en dat heeft niets met asociaal zijn te maken. En trouwens voor den tv in de zetel nog steeds liever macdonalds dan een echte restaurant maaltijd
                    etentjes met zakelijk karakter en feesten dat is iets anders, maar zo gewoon op restaurant gaan om te eten, brrr

enneh, macdo is een pak goedkoper als op sjiek restaurant waar ze 'echt eten' serveren

dingen zoals fastfood worden gemaakt omdat het makkelijk te eten is, maar vooral omdat het gewoon lekker is. Sommigen storen zich aan de onverfijnde smaak of het vettige karakter, en anderen storen zich eenvoudigweg aan het imago van fastfood waardoor ze het als marginaal bestempelen. Kan mij toch allemaal niet schelen, ik vind het superlekker
                    Last edited by Matthias; 2 juni 2010, 11:51.
                    5DmkIII en wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeroen.s Bekijk bericht
                      ik ben benieuwd waarom juist?

omdat het vettig en ongezond is?
                      omdat het fastfood is?
                      omdat het er niet verfijnd uitziet? (het zijn maar hamburgers)
                      of echt omdat de smaak niet goed is?
                      5DmkIII en wat glas

Comment

Lang geleden 2 maal (met 3 maand tussen) 3 dagen kotsziek (sic) geweest na gegeten te hebben in zo'n tent (is geen restaurant voor mij :-).
                        Sindsdien nog wel een voet binnen gezet, maar niet meer gegeten... (allé in Belgie toch. In USA is het een ander verhaal. daar is het nog vlees)
                        Ik neem aan dat de tijden veranderd zijn en dat het nu wel beter zal zijn, maar ik ben nog steeds fobisch.

j.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
                        ik ben benieuwd waarom juist?
                        Last edited by jwllms; 2 juni 2010, 13:51.
                        A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                        Nikon stuff

Comment

ik dacht nu eerlijk gezegd wel dat ge aan't zeveren waart ze Matthias...

voor mij enkel Maccie D. als er eurodeals zijn of als snelle hap. Burger King sla ik als'k in't buitenland ben ook niet over. Whopper!

Ooit eens voor 20 man 50cheeseburgers gaan halen, die hun gezicht! priceless!
                          En dan de vraag: hier opeten of meenemen? -Ja wat denkt ge !

Comment

Voor mij ook graag een hamburger tussen een broodje met verse groentjes

maar dan van de soort zelfgemaakte hamburger, van vlees en geen zagemeel, een krokant gebakken broodje en geen die je moet samenpersen om in je mond te krijgen en welke daarna weer het volume krijgt van een tennisbal, met lekkere verse slablaadjes en andere juist uit eigen tuin gehaalde producten en geen slatjes welke je met een touwtje moet vastbinden omdat ze anders vanzelf gaan lopen.
                            Neem daarbij dan nog de dranken in een echt glas, niet in bekers met riet, die meer ijs bevatten, zodanig dat je op het laatst meer water naar binnen slurp dan de drank waarvoor je eigenlijk wel betaald hebt.

't Is zoals "Roger" het zegt: "Wat je zelf doet...doe je meestal beter".

Maar elk zijn "goesting" hoor....
                            perman
                            canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jer0en Bekijk bericht
                              ik dacht nu eerlijk gezegd wel dat ge aan't zeveren waart ze Matthias...

voor mij enkel Maccie D. als er eurodeals zijn...
                              altijd dus

ik vind dat ik uiteindelijk nog redelijk ben in mijn macdo liefde aangezien ik wel degelijk besef dat het niet meteen gezond en voedzaam is, vandaar ook dat ik maar 1x per maand en heel soms eens 2x per maand een bezoekje breng

alle bovenstaande dingen vind ik ook heel lekker hoor, zelfgemaakte broodjes, zelfgemaakte hamburger, groentjes (maar witloof, beikes) maar eh, MacDonalds is dan een extra traktatie, iets om naar uit te kijken
                              5DmkIII en wat glas

Comment

Matthionalds,

Tasty in Gent al eens gedaan? Duurder dan maccie D maar hééél lekker en gezond.

Comment

Working...
                                X