Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke laptop kopen + waar ??

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Welke laptop kopen + waar ??

    Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
    Bij welke merken is het anders ???
    Samsung => TAT (turn around time)= 5 werkdagen, dus op een goede week en half zijn ze terug

    Acer => TAT = 8 werkdagen, dus op 14 dagen terug.

    HP wordt hier wegens de slechte service niet, tot bijna niet aan de man gebracht, enkel wanneer er vanuit het management acties daarrond worden opgezet.

    Het is maar net hoe snel/efficient de winkel werkt waar je het toestel binnenbrengt, contacten die je hebt met de repair centers enz...

    Ik werk in een computerwinkel, believe me, i know
    *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
    visit : http://www.emmab.be/

    Comment


    • #32
      Re: Welke laptop kopen + waar ??

      Ok, na al deze op zinvolle beschouwingen nu even concreet.

      De vraag was welke laptop voor een communicant om te internetten, chatten en Sims3.

      De beste computerwinkel van Nederland biedt dit aan :

      http://www.paradigit.nl/article2.php?id=15&group=210

      Voor een te besteden bedrag van rond de 700 euro zou ik voor de Asus X52JK gaan (http://www.paradigit.nl/info.php?group=15&art=10022577)

      Ik mag graag jullie keus horen.....

      Jan

      Comment


      • #33
        Re: Welke laptop kopen + waar ??

        Waarom is dat de beste computerwinkel?

        Ik ben bijvoorbeeld heel tevreden van www.azerty.nl, en ik heb nog nooit van paradigit gehoord. (En op computerfora ben ik ze, in tegenstelling tot komplet.nl, alternate, ... ook nog niet tegengekomen)
        Loccufier.be - MacBook Pro - Canon 60D - Olympus OM-1 - Canon 70-200 f4 IS L - Canon 17-85 - Zuiko 50mm f1.8 - Zuiko 28mm f2.8

        Comment


        • #34
          Re: Welke laptop kopen + waar ??

          Oorspronkelijk geplaatst door Loccufier Bekijk bericht
          en ik heb nog nooit van paradigit gehoord.
          Echt niet ? Joh....

          Hilversum, 6 oktober 2009 - "Paradigit scoort het beste van alle winkelketens van Nederland op het gebied van prijs en kwaliteit". Mede hierdoor is Paradigit wederom met afstand de Beste Computerwinkel van Nederland. Dit werd tijdens het Retail Excellence Event bekend gemaakt. Felix Meurders, presentator en bedenker van consumentenprogramma KASSA, reikte deze prijs uit.

          Comment


          • #35
            Re: Welke laptop kopen + waar ??

            Misschien eens op het net zoeken naar reviews alvorens een model aan te kopen. Wat laptops betreft, heb ik er ook al redelijk wat zien voorbij komen op het werk.

            Slechte ervaringen gehad met Compaq (HP) 10 jaar geleden
            Toshiba was ook niet echt geweldig een 10-tal jaar geleden. De reeksen van 5 jaar terug vielen mee
            Momenteel is er nog Fujitsu Siemens en terug HP in omloop. Die Siemens'en zijn ok wat hardware betreft, maar toch een deel driver issues gekend en ik vind ze nogal warm en lawaaierig.
            Op de laatste batch van 50 HP laptops waren er 6 DOA, niet echt goed dus.
            Op mijn vorig werk Dell laptops gehad en daar was ik vrij tevreden over, op 1 serie naar, waar er een probleem was met de toetsenborden die om de x maanden stuk gingen. Helaas een produktie fout, vandaar dat je best eens kan zoeken naar reviews.
            Tot slot nog een paar IBM laptops onder handen gehad. Het toetsenbord vind ik daar wel zeer goed.

            Het blijft geluk hebben, als je niet voor een netbook gaat, zeker 3 jaar garantie nemen op een laptop, eventueel met next business day on-site garantie.

            Comment


            • #36
              Re: Welke laptop kopen + waar ??

              Voor dat bedrag vind je toch een heel andere laptop dan een saaie Dell? Ik vind persoonlijk deze Sony razend knap, snel en rond dezelfde prijs.

              Comment


              • #37
                Re: Welke laptop kopen + waar ??

                Als je dochter nog steeds een laptop wil kopen, of iemand anders nog op zoek is naar een laptop.
                Kijk eens op de volgende website, hier vindt je een groot aanbod uit de laatste laptops: laptop kopen.

                Comment

                Working...
                X