Je besteld iets in een webwinkel nadat je eerst gebeld hebt of dat het voorradig is...
Binnen twee weken is het filtertje binnen omdat het bij de leverancier is...Dus ik zeer blij want ik weet dat je op een ND filter zeer lang moet wachten.....
Terug gebeld na 3 weken..
"Meneer de leverancier heeft nog niets geleverd...."

Ja maar U garandeerde mij op een levering van 2 weken?????
"JA sorry maar we wachten ook op de leverancier"....Ik wacht nog twee weken...
Gisteren gebeld..(NA 5 weken)
Ja meneer uw bestelling is nog steeds niet binnen.....

JA ZEG DAN NIET IN EERSTE INSTANTIE DAT HET ONDERDEEL ER GAAT ZIJN OP 2 WEKEN OMDAT HIJ IS STOCK IS....
maar zeg hem..
"Meneer dat gaat minstens 2 maanden duren of meneer we weten niet wanneer omdat er zoveel vraag naar is"...
IK heb mijn geld terug gevraagd en de laatste filter die ik besteld heb bij deze zaak..Jammer want ik vond het geen slechte kempische zaak...
Nu kan ik het schudden zonder ND filter op reis..
Heeft er iemand een 77 mm ND 106 filter voor mij? Liefst voor volgende week 21 Mei?
Binnen twee weken is het filtertje binnen omdat het bij de leverancier is...Dus ik zeer blij want ik weet dat je op een ND filter zeer lang moet wachten.....
Terug gebeld na 3 weken..
"Meneer de leverancier heeft nog niets geleverd...."

Ja maar U garandeerde mij op een levering van 2 weken?????

"JA sorry maar we wachten ook op de leverancier"....Ik wacht nog twee weken...

Gisteren gebeld..(NA 5 weken)
Ja meneer uw bestelling is nog steeds niet binnen.....

JA ZEG DAN NIET IN EERSTE INSTANTIE DAT HET ONDERDEEL ER GAAT ZIJN OP 2 WEKEN OMDAT HIJ IS STOCK IS....
maar zeg hem..
"Meneer dat gaat minstens 2 maanden duren of meneer we weten niet wanneer omdat er zoveel vraag naar is"...
IK heb mijn geld terug gevraagd en de laatste filter die ik besteld heb bij deze zaak..Jammer want ik vond het geen slechte kempische zaak...
Nu kan ik het schudden zonder ND filter op reis..

Heeft er iemand een 77 mm ND 106 filter voor mij? Liefst voor volgende week 21 Mei?
Comment