Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bedankt hoor...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Bedankt hoor...

Ik heb een 4-tal weken terug online bij Konijn een statiefkop besteld met wat extra's en een Kirk statiefgondel.
    De statiefgondel zou een weekje op zich laten wachten. Wilt U wachten of een extra €6,5 betalen om de verzending op te splitsen? Ik wacht wel, dank U.

We zijn nu 4 weken verder en vorige zaterdag dan geschreven dat ik het zo wel welletjes vond en ze reeds de statiefkop mochten zenden FOC als tegenprestatie.
    En kijk, dat hebben ze gedaan en maandag het pakje afgegeven aan TNT die het dinsdagnamiddag heeft afgeleverd.
    Wel spijtig dat ik net een half uurtje ervoor moest vertrekken naar de luchthaven voor mijn reis ... maar goed, eind goed al goed (nu nog wachten op de statiefgondel).

Comment

De meeste winkels kijken de voorraad na van hun leverancier of van hun centraal magazijn.
      Als jij belt kan het goed zijn dat er voorraad is maar tegen dat uw bestelling ingegeven is kan een ander u net een paar seconden voor zijn en met de laatste weg zijn.
      Dit is niet altijd met opzet, in sommige gevallen kan de verkoper daar ook niet veel aan veranderen.
      Foutjes op voorraad gebeuren anders ook wel overal ... de computer zegt wel dat er eentje is maar het vakje is leeg.
      Het is altijd vervelend als het u overkomt maar daarom is de zaak waar je bestelde niet altijd direct slecht.
      Het enige waar je "bijna" echt zeker kan van zijn is wat je zelf ziet en in handen hebt ... fabricagefouten uitgesloten natuurlijk.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        De meeste winkels kijken de voorraad na van hun leverancier of van hun centraal magazijn.
        Als jij belt kan het goed zijn dat er voorraad is maar tegen dat uw bestelling ingegeven is kan een ander u net een paar seconden voor zijn en met de laatste weg zijn.
        Tja en dan heb je nog de winkels waar je alleen met overschrijving kan betalen, dan hangt het ook nog eens af van de snelheid waarmee je betaling afgehandeld wordt Tegen dat de winkel je geld gekregen heeft is hun voorraad al lang weg.
        I love my D500

Comment

Working...
        X