Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Best operating system?
Collapse
X
-
-
Re: Best operating system?
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtOeioei, de nieuwe Jesse2314 is opgestaan!
Daar gaan we weer!
"This is the sound of C"
Comment
-
-
Dos !!
Comment
-
VIC 20
klik > op
klik >af
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
En ZONDER hulpmiddelen he ccc.
Elke hulpmiddel kost extra kracht die je dan verliest op het totale vermogen.
Geldt trouwens ook voor het Apple OS.
Zonder hulpmiddel kan je niet alle Windows-software gebruiken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk berichtDos !!
Comment
-
-
Waarom zou je software willen gebruiken die voor windows is geschreven onder OS X of Linux of andere variant. Ik mis geen enkele windows applicatie op mijn ....Applicaties voor OS X of Linux draaien ook niet zonder hulpmiddelen onder windows. Onzin dus, evenals dit topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Superdaantje Bekijk berichtWaarom zou je software willen gebruiken die voor windows is geschreven onder OS X of Linux of andere variant. Ik mis geen enkele windows applicatie op mijn ....Applicaties voor OS X of Linux draaien ook niet zonder hulpmiddelen onder windows. Onzin dus, evenals dit topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
Als het niet anders kan (Photoshop draait nu eenmaal niet onder Linux) pak ik de Windows laptop. Welke windosversie maakt niet uit. Het zijn allemaal zelfvervuilende systemen. Je zal regelmatig de hele sooi opnieuw moeten installeren. Meteen na de installatie daalt de performance. Al draai je de meest eenvoudige applicaties, je zult een behoorlijk uitgeruste machine moeten hebben wil je hier redelijk op kunnen blijven werken. Mensen vinden het normaal dat ze elke 2 a 3 jaar een nieuwe computer aan moeten schaffen voor zeer eenvoudige toepassingen als het Office Pakket.
Professioneel gezien ben ik helaas ook aangewezen op Windows. Geloof me; wanneer we niet afhankelijk van Microsoft zouden zijn en Linux zouden kunnen implementeren dan zou dit jaarlijks een bak geld schelen.Canon EOS 40D/ EF 28mm F2.8/ EF 50mm F1.4 / EF 100mm F2.0/ EF S 18-55 mm IS/ Strobistapparatuur
Comment
Comment