Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat Fabian!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Proficiat Fabian!

    Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
    Wij, als belgen zouden als geen ander dat verhaal moeten kennen, was er in de tijd niet enen belgieschen coureur Merckx genaamd.
    Klopt ook.
    Maar als ze in die tijd allemaal gedopeerd reden dan nog zou Merckx er bovenuit
    gestoken hebben. Die man heeft wilskracht en doorzetting.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #17
      Re: Proficiat Fabian!

      Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
      Juist Mir, Tom reed toen te groot...
      Maar wat maakt dat dan uit voor die overwinning? Op die manier is wel een gat van een paar meter gevallen, maar uiteindelijk werden dat ook een paar minuten he. En daar kan je al heel wat moeilijker excuses voor vinden, behalve dat de zwitser gewoon een stukje beter en sneller was. Net hetzelfde als vandaag.

      En eigenlijk ben ik toch wel benieuwd of we er ooit achterkomen of en wie er de laatste weken aan een infuus heeft gelegen (ik gok op die co-commentator...)

      Comment


      • #18
        Re: Proficiat Fabian!

        Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
        De triple "E3-RVV+PR" deed Tom ook in 2005, dus hieraan is niet speciaals.
        en dat was zonder bedenkingen!
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #19
          Re: Proficiat Fabian!

          Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
          Maar wat maakt dat dan uit voor die overwinning? Op die manier is wel een gat van een paar meter gevallen, maar uiteindelijk werden dat ook een paar minuten he. En daar kan je al heel wat moeilijker excuses voor vinden, behalve dat de zwitser gewoon een stukje beter en sneller was. Net hetzelfde als vandaag.

          En eigenlijk ben ik toch wel benieuwd of we er ooit achterkomen of en wie er de laatste weken aan een infuus heeft gelegen (ik gok op die co-commentator...)
          Ja die co-commentator was de muziek beu
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #20
            Re: Proficiat Fabian!

            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Sorry dat ik het zeg, maar dit vind ik een "belachelijke" reactie !!!
            Als Tom moet stoppen wat moeten dan de andere Belgen doen ? Zeker stoppen zou ik zeggen.
            De triple "E3-RVV+PR" deed Tom ook in 2005, dus hieraan is niet speciaals.
            Die mannen van Omega-Lotto moeten dan zeker stoppen want die hebben dit jaar nog geen plat prijske gereden.

            Ik ben het volledig eens met de mensen die zeggen dat Tom inderdaad minder wint en op rij een aantal keren is tekort gekomen, maar hij staat nog steeds aan de Belgische top !!!
            Nog een kleine bedenking : Rïis is Cancellara zijn baas en we weten allemaal dat hij destijds rondreed met een hematocriet van 64 ! Nu 50 toegelaten ! Dus Bjorne was er niet vies van en daarom heb ik nu ook mijn twijfels : is dit wel normaal ??? Hij maakt ze allemaal belachelijk door weg te rijden waar en wanneer hij wil: is dit normaal ???? Misschien weten we dat pas binnen 5 of 10 jaar, remember : Rebellin, Di Luca, Ballan, Riis, Zabel, Musseuw, enz....
            Hier kan men uit concluderen dat Tommeke ook die reeks in twijfelachtige omstandigheden heeft gewonnen???
            Ik geloof in het fenomeen Cancellara net zoals ik ook Armstrong geloof in hun zuiver rijden. Noem me naief maar toch denk ik dat het "propere" renners zijn.

            Comment


            • #21
              Re: Proficiat Fabian!

              Oorspronkelijk geplaatst door al murphy Bekijk bericht
              Maar wat maakt dat dan uit voor die overwinning? Op die manier is wel een gat van een paar meter gevallen, maar uiteindelijk werden dat ook een paar minuten he. En daar kan je al heel wat moeilijker excuses voor vinden, behalve dat de zwitser gewoon een stukje beter en sneller was. Net hetzelfde als vandaag.
              Tegenwoordig is of ligt alles zo "close" in het wielrennen.
              Het gaat heel dikwijls om details.

              Soms denk ik ook dat Tom te goed is voor of in deze de wielerwereld.
              Die is te braaf, daar zit geen "smerigheid" in.
              Hij zou wat leper moeten gaan rijden
              Cancellara heeft vandaag geen trap teveel gegeven...
              Die hebben wel alleen "gezien" in de laatste 50 à 60 KM.
              En vandaag heeft onze Tom gewoon niet opgelet en daar zal binnen de ploeg
              zeker over gepraat worden al lijkt het slechts een detail

              En wellicht zou hij zich iets meer moeten gaan instellen op de tegenstand.

              Nu ik toch aan 't zagen ben: zijn ploeg is ook dat niet meer he.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #22
                Re: Proficiat Fabian!

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Nu ik toch aan 't zagen ben: zijn ploeg is ook dat niet meer he.
                Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze helemaal NIET meer is.

                Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #23
                  Re: Proficiat Fabian!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                  Hier kan men uit concluderen dat Tommeke ook die reeks in twijfelachtige omstandigheden heeft gewonnen???
                  Ik geloof in het fenomeen Cancellara net zoals ik ook Armstrong geloof in hun zuiver rijden. Noem me naief maar toch denk ik dat het "propere" renners zijn.
                  Het doet me eerder denken aan twee middeleeuwse ridders die uit de Graal hebben gedronken
                  En het probleem is niet het drinken maar die Graal vinden.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #24
                    Re: Proficiat Fabian!

                    Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                    Je zou zelfs kunnen zeggen dat ze helemaal NIET meer is.

                    Mvg.
                    Robert
                    Ja Robert maar ik wilde het al niet gebruiken als een excuus.
                    Die gasten uit de ploeg van Saxo hebben we ook niet echt gezien niet?
                    Breschel deed een beetje mee en daarna was dat ook gedaan.
                    Man tegen man vandaag, Boonen tegen Cancellara

                    In wedstrijden die Cavendish en Cancellara interesseren zal het voor Tom
                    moeilijk worden dit jaar.
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #25
                      Re: Proficiat Fabian!

                      Als ik aanzet kan ik ook rijden als Fabian zegt mijn vrouw , ze kan nooit volgen '' wacht een beeke ,sjoe sjoeeee "

                      Ik eet wel geen kaas maar wel selder

                      Heb er van genoten ,ik vind Fabian sinds 2005 een groot man. En hij zal wel zoals iedereen gecontroleerd worden. Tom Boonen
                      vind ik ook goed, die heeft al andere stoten uitgestoken , remember. Hij mag gelukkig zijn dat zijn ploeg nog in hem
                      gelooft of hij was misschien coureur af !
                      Last edited by Fabbe; 11 april 2010, 19:34.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Proficiat Fabian!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                        Als ik aanzet kan ik ook rijden als Fabian zegt mijn vrouw , ze kan nooit volgen '' wacht een beeke ,sjoe sjoeeee "

                        Ik eet wel geen kaas maar wel selder

                        Heb er van genoten ,ik vind Fabian sinds 2005 een groot man. En hij zal wel zoals iedereen gecontroleerd worden. Tom Boonen
                        vind ik ook goed, die heeft al andere stoten uitgestoken , remember. Hij mag gelukkig zijn dat zijn ploeg nog in hem
                        gelooft of hij was misschien coureur af !
                        Nah, als vandaag de geschiedenis moest geschreven worden van Parijs-Roubaix
                        dan zou het maar als een flauw koerske vermeld worden in de geschiedenis
                        In feite was er niks te zien of te beleven. Natuurlijk was er wel de prestatie van
                        Cancellara.
                        We hebben geen strijd gezien, geen "afzien".
                        En het weer was veel te mooi.
                        Kan ook zijn dat we de verkeerde beelden te zien kregen
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #27
                          Re: Proficiat Fabian!

                          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Ja Robert maar ik wilde het al niet gebruiken als een excuus.
                          Die gasten uit de ploeg van Saxo hebben we ook niet echt gezien niet?
                          Breschel deed een beetje mee en daarna was dat ook gedaan.
                          Man tegen man vandaag, Boonen tegen Cancellara

                          In wedstrijden die Cavendish en Cancellara interesseren zal het voor Tom
                          moeilijk worden dit jaar.
                          Dan heb ik hier een andere koers gezien. Bij het begin van de uitzending hebben de Saxo's met verschillende renners constant op kop gereden. In de finale uiteraard niet, maar welke kopman had daar nog een ploegmaat mee?

                          Mvg.
                          Robert
                          Mvg.
                          Robert
                          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                          Comment


                          • #28
                            Re: Proficiat Fabian!

                            Knappe prestatie... om het kort te houden!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Proficiat Fabian!

                              Werkelijk indrukwekkend hoe die man kan fietsen. Als je mr. Bean zo gemakkelijk losrijdt ben je toch een klasse apart. De vergelijking met Merckx lijkt me daarom niet zo vergezocht als nu meestal wordt beweerd. Tijdens de RVV vertelde (en herhaalde) een van de commentatoren dat Cancellara 700 tot 800 watt trapt. Zelfs als dat dichter bij 700 dan bij 800 watt ligt, mag je spreken van een vermogen van één paardenkracht. Hoeveel den Eddy indertijd genereerde weet ik niet, maar 't zal wellicht ook in die buurt gelegen hebben.
                              Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Proficiat Fabian!

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                                Tijdens de RVV vertelde (en herhaalde) een van de commentatoren dat Cancellara 700 tot 800 watt trapt. Zelfs als dat dichter bij 700 dan bij 800 watt ligt, mag je spreken van een vermogen van één paardenkracht.
                                Inderdaad, en dan is mijn vraag : waar haalt een mens deze "paardenkracht" vandaan ?
                                We horen regelmatig dat er "dierenartsen" gesignaleerd worden in de wielerkringen,......
                                Volgens mij gaan we het antwoord op deze vraag binnen 5 à 10jaar ontdekken.
                                Remember : Rebellin, Di Luca, Riis, Argentin, Musseuw, Zabel, Camenzind, Ballan, zlefs onze "baron" Eddy liep 3maal tegen de lamp.
                                Waarmee ik niets wil afdaan van de "prachtige " prestatie van Fabian laat dat duidelijk zijn.
                                Maar na Cancellara is onzen Tom toch zeker de regelmatigste en dat mag toch niet vergeten worden. Hij staat niet voor niets op de 2de plaats in de UCI-ranking.

                                Comment

                                Working...
                                X