Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie stapte ook over van Telenet als protest voor de hoge tarieven/downloadlimiet ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie stapte ook over van Telenet als protest voor de hoge tarieven/downloadlimiet

Oorspronkelijk geplaatst door quint'n Bekijk bericht
    Er is bestaat op dit ogenblik geen monopoliepositie van "de grote spelers". Er zijn voldoende alternatieve "kleine spelers" op de markt, die de keuze van de consument groot genoeg maken.
    Pardon
    Ik zit bij TN en kan niet overstappen naar ADSL omdat ik te ver van een centrale zit, waar zijn mijn alternatieven er is geen enkel ander alternatief die voor mij beter is.
    Never resist temptation or it could go away...
    Mijn handleiding is meer versleten dan men toestel

Comment

Re: Wie stapte ook over van Telenet als protest voor de hoge tarieven/downloadlimiet

Oorspronkelijk geplaatst door quint'n Bekijk bericht
      Er is bestaat op dit ogenblik geen monopoliepositie van "de grote spelers". Er zijn voldoende alternatieve "kleine spelers" op de markt, die de keuze van de consument groot genoeg maken.
      Toch wel. Wil je via de kabel dan is er 1 speler, wil je DSL dan is er alleen BC. Je kan nooit DSL hebben zonder een BC lijn. Akkoord, je kan raw copper nemen maar daar betaal je extra voor bij de "alternatieve spelers" terwijl dit bij BC inbegrepen is.
      Er is een duopolie. De ideale oplossing zou zijn dat er een netwerkbeheerder is voor zowel kabel als DSL waar elke speler toegang toe heeft. Alleen dan is er echte concurrentie.

De laatste 15 jaar was internet steeds duurder, trager en met minder volume dan in de buurlanden. Daar zijn dan ook voldoende spelers aanwezig.
      bye, Maurice
      https://on4bam.com/
      Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
        De 'camera' van de telecom operatoren kost wel miljoenen euro's. Je kan die vergelijking dus wel maken.
        Die "camera" ligt er geen 2jaar, die is al lang terugverdiend, deels door de overheid. Ze verdienen er momenteel €€€'s aan met hun eigen producten EN ze rekenen anderen hetzelfde nog eens aan met hun producten. Nogal wiedes dat de EU daartegen protesteert.

Comment

Working...
        X