Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

PC Aldi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: PC Aldi

Oorspronkelijk geplaatst door ice Bekijk bericht
    klein nevenvraagje,

heb zojuist zo'n externe harde schijf (1,5Tb) van de aldi gaan halen. Nu zit daar zo'n voetje bij om dat ding op zijn kant te laten staan. Is dit verstandig? ik bedoel, staat zo'n schijf niet beter horizontaal?
    Ben trouwens onder de indruk van het geluid dat ie maakt, geen enfin, zo goed als geen. Had ik even zo'n lawaaierig ding verwacht, nu aan het twijfelen of ik niet meteen een tweede zou gaan halen...

groeten
    Ik ben ook zo'n externe harde schijf gaan halen, het voetje, de kabels, en de voeding zijn in de doos blijven zitten.
    Ze past netjes in de docking station bovenaan de Aldi-pc die ik eind vorig jaar heb gekocht, geen gedoe met kabeltjes, en een veel snellere gegevensoverdracht via eSATA.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

Comment

Een eerste slecht punt voor Dell.

Nadat ik mijn PC had besteld heb ik volgende mail via hun Belgische website verstuurd :
      Beste,
      Ik heb zojuist een desktop bij jullie besteld.
      Op jullie site kan echter niet aangegeven worden wanneer de levering het best gebeurt.
      Ik ben single en ik ben van maandag tot vrijdag weg voor mijn werk van 9h30 tot 21h00.
      De levering zou dus eigenlijk moeten gebeuren tussen 9h00 en 9h25.
      Kan dit aub doorgegeven worden aan de firma die het pakket gaat leveren.
      Dank bij voorbaat.

Vandaag antwoord gekregen in het Engels!!(gelukkig begrijp ik Engels maar echt klantvriendelijk is het niet vind ik) :
      Dear Sven De Fevere ,

Thank you for contacting Dell online customer service.

I can understand your concern about the order delivery and please note that if there is nobody available when the carriers come, they would leave a calling card for you to contact them and arrange for another delivery date.

Also, I have checked on the progress of your Dell order and it’s ion hold as we are yet to receive the payment.

You should expect delivery of your order on (or before) 16/04/2010.

Regards,
      Himabindu V
      Dell online customer services.
      Sony A58 met glas, Fuji X-E1
      Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
      Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

Comment

Als je die uren van huis bent, ben je wellicht geen ploegenarbeider in een fabriek of zo. Dan kan je toch meestal gewoon op je werkadres laten leveren tijdens de kantooruren? Of ben je vertegenwoordiger? Dat laatste laat dan nog de afhaaloptie met de firmawagen open.
        Foto's tonen niet de werkelijkheid, maar de werkelijkheid van de fotograaf.
        www.musicinframe.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yourt Bekijk bericht
          Als je die uren van huis bent, ben je wellicht geen ploegenarbeider in een fabriek of zo. Dan kan je toch meestal gewoon op je werkadres laten leveren tijdens de kantooruren? Of ben je vertegenwoordiger? Dat laatste laat dan nog de afhaaloptie met de firmawagen open.
          Met die firmawagen zal moeilijk gaan want het is een camionette met een diepvriesgedeelte.
          -30° is niet echt de ideale temperatuur om een PC in te bewaren naar mijn weten.
          Sony A58 met glas, Fuji X-E1
          Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
          Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

Comment

Ik ken persoonlijk geen pakjesdiensten die leveren op 25 min. nauwkeurig...
            Heb er nog gehad die s'avonds rond 19:00 uur bellen, of ze nog mogen leveren, maar daar stopt het zowat...
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sven_df Bekijk bericht
              Een eerste slecht punt voor Dell.
              Eens je pc klaar is zal je een bericht krijgen met een tracking nummer van UPS, en de exacte datum wanneer de pc geleverd wordt ... ik vrees dat je best een dagje vrij zal nemen of een buur het in het oog laat houden.

Er is geen enkele transport dienst die je kan garanderen dat ze voor 9u30 aan de deur staan, met een beetje geluk komen ze vroeg ... met een beetje pech staan ze om 19u nog voor de deur (ik dacht dat UPS van 9u tot 21u levert, maar daar ben ik niet zeker van)

Mark
              Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
              Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Working...
              X