Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #76
    Re: "Grapjas Verseg"

    Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
    De opmerking "ls ik uw trukje moet volgen zal ik niet eens 10 km met een tank doen want als ik moet vullen tot ik de benzine zie staan, dan zal mijn diesel niet lang rijden. is dus pure moedwil en stemmingmakerij.
    Iets verkeerd gegeten de laatste dagen?

    De niet gezien dat er achter stond?

    Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Niet te zwaar aan tillen, blijkbaar zie je er de humor niet van in . . . want meer moet je er echt niet achter zoeken.. . .
    Inderdaad.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #77
      Re: Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      Een diesel is soms interessanter dan je denkt. Ik ken mensen genoeg die een auto kopen en even later ongewild van werkplaats moeten veranderen ... ontslagen, verhuis van bedrijg of wat dan ook.
      Ge hebt net een benzinewagen gekocht en twee maand erna moet ge 100km bollen naar uw werk.
      Omgekeerd kan ook, ge koopt een diesel omdat ge ver van uw werk woont en plots werk je kort bij huis.
      Kunt ge uw wagen dan weg doen omdat er een verandering gebeurt? Een diesel wegdoen omdat ge plots minder moet rijden is niet echt interessant want ge verliest veel geld.
      Proficiat, knappe redenering. Gij kunt écht "goed rekenen".

      Koop dus vooral ook NOOIT een eigendom ! Dàt is pas een blok aan je been, zoals we allemaal weten...

      Comment


      • #78
        Re: Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

        Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
        Proficiat, knappe redenering. Gij kunt écht "goed rekenen".
        Ooit eens school gevolgd, nadien een rekenmachientje gekocht waar een handleiding bij was.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #79
          Re: Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

          Ongeveer 6.000 km gedaan ondertussen, buiten het bijvullen van de airco vloeistof niets anders dan lof over deze wagen, vanmiddag de dak koffer geïnstalleerd om vannacht op reis te vertrekken, 4 volwassenen en één tiener . . . ben benieuwd hoe da wagen deze reis gaat verteren....
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #80
            Re: Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

            Na 6000km al airco moeten bijvullen????

            mir
            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

            Comment


            • #81
              Re: Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

              Oorspronkelijk geplaatst door oracle Bekijk bericht
              Proficiat, knappe redenering. Gij kunt écht "goed rekenen".

              Koop dus vooral ook NOOIT een eigendom ! Dàt is pas een blok aan je been, zoals we allemaal weten...
              En als je het over een blok aan je been hebt, trouw ook noooit

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #82
                Re: Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

                Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                Na 6000km al airco moeten bijvullen????

                mir
                Heb je alles gelezen? Dit is geen nieuwe wagen, ondertussen bijna 50.000 km waarvan ik de laatste 6000, ze hebben een speciaal middel toegevoegd aan de aircovloeistof zodat een eventuele fit direct gevonden zou kunnen worden. Maar nu blijft de koeling perfect werken, bijvulling maand gelen nu.
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #83
                  Re: Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

                  Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                  Heb je alles gelezen? Dit is geen nieuwe wagen, ondertussen bijna 50.000 km waarvan ik de laatste 6000, ze hebben een speciaal middel toegevoegd aan de aircovloeistof zodat een eventuele fit direct gevonden zou kunnen worden. Maar nu blijft de koeling perfect werken, bijvulling maand gelen nu.
                  Ik hoop dat je die vloeistof niet moeten betalen hebt, is redelijk duur. Ik had begrepen dat je 1 jaar garantie hebt vandaar mijn opmerking.

                  mir
                  De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                  Comment


                  • #84
                    Re: Peugeot 407 SW HDI 1.6 / 110pk

                    ivm het verbruik van de peugeot 407 1.6 hdi sw hier :




                    http://www.flickr.com/photos/dimidub...72901/sizes/l/


                    dit is het verbruik bij deftig rijgedrag, niet optrekken tegen jan en alleman bij de rode lichten ( zie de gemiddelde snelheid ) is een dagdagelijkse rit van het werk naar thuis, een stuk grote baan hasselt-eindhoven ( met toch wat rode lichten ) en deeltje autobahn ( van houthalen tot lummen ) en voor de rest gewone wegen

                    voor de rest een paar elektronische problemen zoals :

                    - het getoonde display dat bij warm weer onleesbaar wordt, eens de airco inkickt gaat dit beter

                    - de automatische airco die soms zegt : " blaast zelf koud of warm " vrij vervelend bij zowel -8 als bij + 30

                    - de regeneratie van de roetfilter die soms op hol slaat

                    voor het comfort en het rijgemak en verbruik zou ik onmiddellijk ja zeggen maar de elektronische problemen zouden mij doen twijfelen, al lonk ik zelf opnieuw naar het merk met de leeuw als ik die 3008 zou rondrijden
                    Last edited by DimiDub; 6 juli 2010, 21:21.
                    ik ben een nikon-mens met sigma-neigingen
                    http://www.flickr.com/photos/dimidub/

                    Comment


                    • #85
                      Ondertussen heb ik de auto een jaartje in bezit, wanneer ik "gewoon" rijd, verbruik ik ongeveer 6,5l/100 km of 1l voor 15,3 km, wanneer ik "economisch" rijd ( niet harder optrekken dan 2000 toeren, snelheid op de autostrade beperken tot 110 km/uur ) kom ik aan 5,7l/100 km of 1l voor 17,5 km ( dit zijn niet de waarden van de boordcomputer maar zelf opgenomen waarden )
                      Het probleem met de airco is ondertussen ook opgelost, het bleek een lek te zijn, veroorzaakt door een kapotte condensor. . . . Alles gemaakt onder garantie.
                      Last edited by Franciskine; 10 april 2011, 20:52.
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment

                      Working...
                      X