Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CPU Intel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: CPU Intel

    Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
    zuiver water geleid geen elektriciteit hoor, enkel jammer dat het zo moeilijk is om aan volledig zuiver water te geraken en het zuiver te houden
    puur zuiver water bestaat niet, dus is het nog steeds altijd geleidend

    Comment


    • #62
      Re: CPU Intel

      Als cpu koeler raad ik een Scythe Mugen II aan, dit is een topkoeler aan een vriendelijke prijs. Hij is stil, koelt goed, en kost maar 30€
      70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

      Comment


      • #63
        Re: CPU Intel

        Oorspronkelijk geplaatst door LaurentS Bekijk bericht
        Als cpu koeler raad ik een Scythe Mugen II aan, dit is een topkoeler aan een vriendelijke prijs. Hij is stil, koelt goed, en kost maar 30€
        En geen Noctua?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #64
          Re: CPU Intel

          Bij mij zit gewoon de Intel koeler op de i7 920, constante temperatuur (te zien in het bios en de meegeleverde Asus utilitie) en je hoort hem haast niet.
          Wat ik wel hoger hoor draaien is de koeler van de garka als ik eens flink gas geef in Ps.

          Grtz, RF
          Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #65
            Re: CPU Intel

            Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
            Bij mij zit gewoon de Intel koeler op de i7 920, constante temperatuur (te zien in het bios en de meegeleverde Asus utilitie) en je hoort hem haast niet.
            Wat ik wel hoger hoor draaien is de koeler van de garka als ik eens flink gas geef in Ps.

            Grtz, RF
            Ah ok.
            Hier is enkel de ventilator hoorbaar op die Q6600.

            mijn "graka": XFX 9800 GTX+
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #66
              Re: CPU Intel

              Mooi kaartje toch die je hebt.
              Als die vetilator van mijn graka luider wordt met tijd, zal die snel vervangen worden door een Arctic koeler.
              Ik had zo'n koeler op mijn vorige pc zitten en die was echt muisstil.
              Ik hou wel van een stille pc, 't is trouwens mijn eerste vereiste als ik er één in elkaar pruts.
              Nu nog dromen van een SSD hé.

              Grtz, RF
              Sony A7II + Carl Zeiss Loxia f/2 50mm + Carl Zeis Vario Tessar FE f/4 16-35mm ZA OSS
              Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

              Comment

              Working...
              X