Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn de oudste leden blijvers?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Zijn de oudste leden blijvers?

    Nu je dan toch bezig zijt, geeft dan maar ook een LINK in het Zhinees


    Oorspronkelijk geplaatst door Galdie Bekijk bericht
    En dat kan je uit een post lezen of iemand moeite doet of dylsexy heeft...?
    Er bestaat wel een lettertype wat mensen met dyslexie zou helpen om gemakkelijker te kunnen lezen. In firefox (en Explorer waarschijnlijk ook) kan je dan dat lettertype instellen... misschien een nuttige tip?

    LINK 1: Vooral het Read Regular project schijnt zijn nut te hebben.
    Ik heb anders ook nog een andere "hulp", meer info via PM.
    gr, eb

    Comment


    • #47
      Re: Zijn de oudste leden blijvers?

      Zoals DEZE dan?

      Je kan misschien gaan kijken hier:
      LINK


      Er is nog een ander lettertype, maar dat was eerst gratis, totdat de maker in de gaten kreeg dat zijn lettertype nogal populair werd. Sinds dien is het betalend.

      Comment


      • #48
        Re: Zijn de oudste leden blijvers?

        Oorspronkelijk geplaatst door Pol Callens Bekijk bericht
        Ik "probeer" nog elke dag eens te komen piepen op BD. En dat is al een oude traditie.
        Idem hier. Vroeger was het dagelijks dat ik nog eens kwam piepen maar dit is nu 2 maal per week geworden.

        Geregistreerd: 28 mei 2001
        http://www.deinzeonline.be/ - http://www.poeke.net/ - https://www.instagram.com/dverleysen/

        Comment


        • #49
          Re: Zijn de oudste leden blijvers?

          Oorspronkelijk geplaatst door Creator Bekijk bericht
          Idem hier. Vroeger was het dagelijks dat ik nog eens kwam piepen maar dit is nu 2 maal per week geworden.

          Geregistreerd: 28 mei 2001
          Same here, is bij mij met periodes. Maar ik kom na een tijd altijd wel terug en lees regelmatig Nov. 2001.
          Gallery: http://www.fotogallerij.be

          Comment


          • #50
            Re: Zijn de oudste leden blijvers?

            Kom hier nog elke dag ff kijken en dat vanaf 11 december 2001
            D300, D700, 17-35/2,8 AFS, - 28-70/2,8 AFS, - 70-200/2,8 AFS, - 50/1,4 AFS, - 2 X SB 800, - TC17EII- 1.7 - AF Micro 200mm F4.0 - AF 20mm F2.8
            www.langenacker.nl

            Comment


            • #51
              Re: Zijn de oudste leden blijvers?

              Heel nieuwsgierig, want ik ben een ancien, keek ik ook eens naar mijn nummerke: 81 zowaar.

              Dat betekent dat ik inderdaad bijna 10 jaar en bijna dagelijks op de site en vooral op het forum kom kijken.

              En toch ben ik nog geen senior member; niet zozeer vanwege mijn leeftijd maar omdat ik nog niet veel zelf heb geschreven. En ik heb zelfs nog nooit een foto gepost.

              Als ik het zo bekijk is dat senior-membership relatief. Ik stel dan ook voor een nieuw type van belangrijkheid toe te passen: de eerste 5 zijn de stichters, en dus diamanten leden. Een ikoon van een diamantje naast de naam. De volgende 76 (tot nr 81 dus) zijn gouden leden. Een ikoontje van zo'n olympisch-romeinse palmen. En al de rest zijn gewone leden. Een plastieken jetonneke met daarin het aantal jaren lidmaatschap.

              Comment


              • #52
                Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                Registratie: 16 september 2002
                Kom hoofdzakelijk piepen in Chit-Chat.
                Regelmatige bewonderaar van de foto's gemaakt door BD'ers te Zolder en te Spa-Francorchamps...

                Comment


                • #53
                  Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                  Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
                  Als ik het zo bekijk is dat senior-membership relatief. Ik stel dan ook voor een nieuw type van belangrijkheid toe te passen: de eerste 5 zijn de stichters, en dus diamanten leden. Een ikoon van een diamantje naast de naam. De volgende 76 (tot nr 81 dus) zijn gouden leden. Een ikoontje van zo'n olympisch-romeinse palmen. En al de rest zijn gewone leden. Een plastieken jetonneke met daarin het aantal jaren lidmaatschap.
                  Wijze woorden die meteen alle veelschrijverszonderdatzewetenwaarzehetoverhebbena lshunstatusmaaromhooggaat zal ontmoedigen.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                    Oorspronkelijk geplaatst door tklapgat Bekijk bericht
                    Heel nieuwsgierig, want ik ben een ancien, keek ik ook eens naar mijn nummerke: 81 zowaar.

                    Dat betekent dat ik inderdaad bijna 10 jaar en bijna dagelijks op de site en vooral op het forum kom kijken.

                    En toch ben ik nog geen senior member; niet zozeer vanwege mijn leeftijd maar omdat ik nog niet veel zelf heb geschreven. En ik heb zelfs nog nooit een foto gepost.

                    Als ik het zo bekijk is dat senior-membership relatief. Ik stel dan ook voor een nieuw type van belangrijkheid toe te passen: de eerste 5 zijn de stichters, en dus diamanten leden. Een ikoon van een diamantje naast de naam. De volgende 76 (tot nr 81 dus) zijn gouden leden. Een ikoontje van zo'n olympisch-romeinse palmen. En al de rest zijn gewone leden. Een plastieken jetonneke met daarin het aantal jaren lidmaatschap.
                    Bwa, ik zou rangen toekennen zoals bij het leger
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

                    Comment


                    • #55
                      Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                      Oorspronkelijk geplaatst door Zappa Bekijk bericht
                      Wijze woorden die meteen alle veelschrijverszonderdatzewetenwaarzehetoverhebbena lshunstatusmaaromhooggaat zal ontmoedigen.
                      Tja, wie niks typt draagt ook helemaal niks bij aan dit forum, hoe lang je ook geregistreerd bent of hoe frequent je dit forum bezoekt.
                      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                      Comment


                      • #56
                        Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                        Amaai theokus,

                        Welke graad krijg ik dan?

                        Jaja (BD0001)

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Bwa, ik zou rangen toekennen zoals bij het leger
                        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

                        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

                        Comment


                        • #57
                          Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                          elke dag
                          groetjes,polydoor.

                          NIKON D80

                          Comment


                          • #58
                            Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                            Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                            Amaai theokus,
                            Welke graad krijg ik dan?
                            Jaja (BD0001)
                            Mijn legerdienst is te lang geleden; ik ken de rangen niet meer. Maar toch iets met 4 sterren.
                            Of anders gewoon het hoogste in Stratego: de Vlag!

                            Comment


                            • #59
                              Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                              Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
                              ... Welke graad krijg ik dan? Jaja (BD0001)
                              Een badmuts met gouden sterren.

                              Jij bent immers de badmeester, in deze "poel van jolijt".
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment


                              • #60
                                Re: Zijn de oudste leden blijvers?



                                En zoals in het leger hebben we op BD beroepssoldaten of de groen bollen en vrijwilligers
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

                                Comment

                                Working...
                                X