Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn de oudste leden blijvers?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Zijn de oudste leden blijvers?

    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    we hebben wel een ballotagecommissie!
    grt,bouk.
    Wat is een ballotagecommissie?

    Comment


    • #17
      Re: Zijn de oudste leden blijvers?

      Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
      Wat is een ballotagecommissie?

      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #18
        Re: Zijn de oudste leden blijvers?


        Ik had het al gezocht, maar ik wou jouw stijl hier even imiteren

        Comment


        • #19
          Re: Zijn de oudste leden blijvers?

          Er is een verschil tussen 'lurkers' en 'posters', dat is zo op elk forum.

          Dat het hier overgenomen wordt door nieuwkomers betwijfel ik.

          t Is wel nuttig dat er nieuwe mensen bijkomen, anders bestaat dit nuttig forum niet meer binnen 10 jaar.

          Als nieuwkomer heb ik wel schrik om mijn foto's te plaatsen, omdat ze steeds vakkundig afgekraakt worden.

          Niet iedereen kan materiaal van 10.000 euro kopen, voor de meesten is het een hobby.
          Canon-man. Concerten en natuur.
          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

          Comment


          • #20
            Re: Zijn de oudste leden blijvers?

            Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
            Als nieuwkomer heb ik wel schrik om mijn foto's te plaatsen, omdat ze steeds vakkundig afgekraakt worden.
            Afkraken is een groot woord..Tips is een ander woord.
            Waarom zou je niet durven posten? Iedereen heeft wel eens moeten leren met vallen en opstaan.
            En geloof me vrij..Er zijn genoeg binnekomers die al bewijzen van het begin dat ze een voldoende bagage hebben om alles en iedereen omver te blazen en te verbazen..Dus posten zou ik zeggen.
            Hoe meer zielen hoe meer vreugde.
            Je kan het ook zo bekijken dat we met zen allen bewust selectief posten om BD toch een beetje hun status van kwaliteit site van België hoog te houden.
            Met zen allen kunnen we dat zeker hoog houden en jaren door gaan.
            Ik ben zelf nog niet zo lang lid maar ik ben blij dat ik hier mag rekenen op de tips en steun van velen waar ik veel van geleerd heb...Waarvoor mijn dank..G
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #21
              Re: Zijn de oudste leden blijvers?

              Ik ben idd ook blij met de tips hier. Ik heb hier oa geleerd dat je voor concertfotografie in een klein zaaltje al genoeg hebt met een lichtgevoelig lensje van 18-50.
              Canon-man. Concerten en natuur.
              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

              Comment


              • #22
                Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

                Niet iedereen kan materiaal van 10.000 euro kopen, voor de meesten is het een hobby.
                tja..tis net waar voor je kiest hè.
                de een kiest voor fotomateriaal en de ander geeft ong 500 Euro per maand uit aan CD;s en concerten.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #23
                  Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                  Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
                  Als nieuwkomer heb ik wel schrik om mijn foto's te plaatsen, omdat ze steeds vakkundig afgekraakt worden.

                  Niet iedereen kan materiaal van 10.000 euro kopen, voor de meesten is het een hobby.
                  Als ze 'vakkundig' afgekraakt worden, betekent dit dat je ervan kunt leren. Want uit gegronde kritiek of helpende commentaren kun je leren.
                  Als je foto opgehemeld word of loszinnig afgebroken door dweepers dan ben je er idd niks mee.

                  In 2009 ben ik wat minder actief geweest door omstandigheden, maar anders kom ik toch ook wel 3 to 4 dagen per week eens piepen.
                  Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                  "Casu Consulto - Modo Fac"

                  Comment


                  • #24
                    Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                    Hey juppekes

                    Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht

                    Als nieuwkomer heb ik wel schrik om mijn foto's te plaatsen, omdat ze steeds vakkundig afgekraakt worden.

                    Niet iedereen kan materiaal van 10.000 euro kopen, voor de meesten is het een hobby.
                    Als je zelf achter je foto staat hoef je geen schrik te hebben dat ze hem afkraken.

                    Ik post hier ook soms foto's die op niets trekken, waardoor ik dan ook bijna geen of slechte kritiek krijg.

                    Maar dan denk ik gewoon, op naar de volgende

                    Dat dure materiaal is ook niet nodig

                    Kijk maar eens naar mij foto's van 2007 en 2008, die zijn gemaakt met een Canon Powershot G7

                    En als de inbrekers vorig jaar mijn toestel niet meegenomen hadden was ik er nog altijd mee aan het spelen
                    Bootjes

                    Comment


                    • #25
                      Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                      Hey juppekes

                      Verjaardagen van vandaag

                      Zeven van de acht onder de 10.000


                      cuvoll ‎(81), ‎U1313 ‎(63), ‎robbie ‎(57), ‎The Fish ‎(55), ‎cypho ‎(47), ‎skin ‎(44), ‎YellowDuck ‎(33), ‎crush ‎(32)
                      Bootjes

                      Comment


                      • #26
                        Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                        Misschien ligt het ook aan het feit dat BD begonnen is in een periode dat digitaal nog volledig aan het opkomen was en de eerste leden nog pioniers in de materie waren. Ook de latere leden waren meestal 'echte' (hobby-)fotografen (veel met analoge voorgeschiedenis) welke een mooie stek vonden om over hun hobby te praten. De laatste jaren koopt iedereen een digitaal toestel (en meestal dan maar direct een DSLR) zonder enige intentie voor fotografie en maken ze zich lid om enkele vragen te stellen maar zijn ze snel teleurgesteld en verdwijnen ze dan terug. Vroeger had je ook wel zulke leden maar in verhouding veel minder (mijn idee, zonder enige wetenschappelijke onderbouw).
                        Ook werd toen internet op een andere manier benaderd als tegenwoordig.
                        Groetjes,
                        FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                        * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

                        Comment


                        • #27
                          Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                          Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
                          Je bent Senior member met + 3.000 berichten, wordt het geen tijd om uw duit int zakje te doen?
                          Da's een goeie, dat
                          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                            Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                            Da's een goeie, dat
                            Op jaarbasis bij 3000 berichten komt dit op 0,01 euro per bericht
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #29
                              Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                              Heilaba, niemand opjutten, de keuze al of niet vzw is nog steeds vrij!

                              Comment


                              • #30
                                Re: Zijn de oudste leden blijvers?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                                Hey juppekes

                                Verjaardagen van vandaag

                                Zeven van de acht onder de 10.000


                                cuvoll ‎(81), ‎U1313 ‎(63), ‎robbie ‎(57), ‎The Fish ‎(55), ‎cypho ‎(47), ‎skin ‎(44), ‎YellowDuck ‎(33), ‎crush ‎(32)
                                Yep,en Cuvoll is onze oudste zeker? Hij is van 't zeitje,toffe man.
                                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                                Comment

                                Working...
                                X