Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanavond topper RSCA-Club

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vanavond topper RSCA-Club

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
    Maar nee ! Als ge blijft een onderscheid maken gaan die overtredingen blijven gebeuren !!
    Verdedigbare mening uiteraard, heb ik alle respect voor.
    Ik denk persoonlijk niet dat je vuile overtredingen ooit uit het spel krijgt, zelfs al wordt er consequent streng bestraft.

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVH Bekijk bericht
    Twee ploegen die stuk voor stuk altijd bevoordeeld worden door den arbitter. Ik ben er vroeger door mijn "vrienden" genoeg voor uitgelachen geworden. Ik supporterde voor het lokale kleine Lierse en zij natuurlijk voor het grote Anderlecht en het beruchte Brugge. Natuurlijk moest ik het meeste zwijgen want tegen zulke ploegen kon Lierse meestal niets beginnen. Ik ging elke wedstrijd zien en zij supporterden alleen in de gazet.
    Tja, voor één van de betere clubs supporteren is ook niet alles. Thuismatch na thuismatch moeten vaststellen dat het gros van de tegenstanders gewoon een muurtje komt optrekken voor het doel is na een tijd ook best frustrerend. Vooral daarom erg jammer van de rode kaart in de match. Naar het schijnt was het tot dan een erg boeiende pot voetbal.
    Last edited by ThierryM; 5 februari 2010, 15:01.
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
      Verdedigbare mening uiteraard, heb ik alle respect voor.
      Ik denk persoonlijk niet dat je vuile overtredingen ooit uit het spel krijgt, zelfs al wordt er consequent streng bestraft.

Dat zal ook wel kloppen , maar dan heb je er tenminste iets aan gedaan ! En heb je zonder dat je het ooit zal weten 3 Wasil gevallen vermeden voor er dan toch nog eens iets gebeurd
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
        Slidings met het gestrekt been of noem het voeten vooruit moet je bestraffen met rood.
        Achteraf kan de commissie de intentie bepalen en de strafmaat bepalen zoals ze nu gedaan hebben met Vargas. Het gestrekte been was er , de intensie om te kwetsen was er niet dus één speeldag ( en niet zoals nu , geen straf).
        Pas dit consequent toe en je bent binnen de kortste keren van alle discussie verlost
        Erwin, ik ben het met je eens!!
        GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Working...
        X