Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanavond topper RSCA-Club

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vanavond topper RSCA-Club

Pfff, belachelijke rode kaart, zelfs amper geel.

FCB is praktisch de ganse wedstrijd de beste ploeg...
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
      FCB is praktisch de ganse wedstrijd de beste ploeg...
      Niet overdrijven eh, het eerste half uur waren ze beter, vanaf dan was het gelijkopgaander.
      GO ON...BE A TIGER!!!

Pentax K5 + Tamron 70-200 F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
        Niet overdrijven eh, het eerste half uur waren ze beter, vanaf dan was het gelijkopgaander.
        Wouters - Club Brugge: 2 - 2

Proficiat hoor, zo mogen jullie wel kampioen worden hoor
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Wouters - Club Brugge: 2 - 2

Proficiat hoor, zo mogen jullie wel kampioen worden hoor
          Het ligt natuurlijk altijd aan de scheids,pfff.

Vadis had in de eerste helft al rood moeten hebben, dus ik denk niet dat er veel geklaagd moet worden!!
          GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fcr-boy Bekijk bericht
            Het ligt natuurlijk altijd aan de scheids,pfff.

Vadis had in de eerste helft al rood moeten hebben, dus ik denk niet dat er veel geklaagd moet worden!!
            Oh komaan, geef dan toch toe dat je gewoon een cadeau gekregen hebt...

Neen, de scheids was goed... (voor die van Anderlecht natuurlijk).

Comment

Goaaal 3-2 !!!
              GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

3 - 2

Tjah, gemakkelijk eh.. 12 tegen 10..

Fuck it.. pff
                Last edited by Destn; 4 februari 2010, 09:25.

Comment

Hehe congrats men ploegske!
                  Canon 50D ~ Canon 50mm F1,8 ~ Canon EF 24-105mm F4 L ~ Canon EF 100mm 2.8 Macro ~ Canon EF 70-200mm F4 L ~ 580 EX II ~ PEN E-P3 ~ Olympus 14-42 mm ~ Olympus 40-150 mm
                  Flickr

Comment

Ik ben, naast de enorme ontgoocheling, wel trots op Club. We hebben, tot aan de rode kaart, Anderlecht bij momenten gedomineerd.

Indien het 11 vs 11 gebleven was, hadden jullie nooit gewonnen, hooguit gelijkspel en ook daaraan durf ik te twijfelen.

Soit, praat na de vaak. Jullie hebben de titel met een strikje gepresenteerd gekregen.

Ik trek mij op onze manier van spelen, tiktak, passing.. terwijl Anderlecht vooral (onhandig) de lange bal probeerde te hanteren.

Dit is mijn laatste post in dit topic, want zometeen hebben we naast de Canon - Nikon, Apple - "De rest van de wereld" en Winterbanden of niet onherroepelijk een Anderlecht - FCB topic.

Comment

Heb een gezellige avond in het Astridpark gehad. Prachtige wedstrijd die gelijk opging tot die rode kaart. Was er op uitnodiging in de business seats en was een leuke ervaring. Ik ben toch tevreden dat mijn ploeg de 3 punten thuis hield. 2-2 was misschien eerder een correcte uitslag, maar ja, dat is voetbal...
                      Sony α7ii
                      5OOpx

Comment

Prachtig van Boussoufa ! Weer een wereldgoal die beslissend was voor deze match.
                        Anderlecht is nu wel heel goed op weg naar de titel maar in de play-offs is nog alles mogelijk want de 9 punten voorsprong worden dan gereduceerd naar 4,5.

Comment

ben uiteraard tevreden met de uitslag maar die rode kaart was wel discutabel...

echter, strikt genomen volgens de regels van het voetbal is een tackle met gestrekt been gewoon rood.
                          denk dat een gelijkspel een logischere uitslag was...
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

Comment

Uiteraard was de rode kaart discutabel en zelfs overdreven. Ik vermoed dat de scheidsrechters wel wat beinvloed worden door een aantal beslissingen (bv rode kaart witsel) van de laatste maanden.
                            GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
                              strikt genomen volgens de regels van het voetbal is een tackle met gestrekt been gewoon rood..
                              Reglement is reglement ! Als de scheidsrechters allemaal accuraat zouden optreden zou het voetbal héél wat aangenamer worden om naar te kijken.
                              Ik lees dat een jongetje die de doodschop van Witsel live van dichtbij zag zelfs niet meer naar het voetbal wil kijken. Inderdaad, een voorbeeld voor de jeugd is héél belangrijk.
                              Tom Boonen, remember, werd ook beschimpt om zijn misstap als voorbeeld voor de jeugd.
                              Ik denk dat we onze voetballers, en zeker de "toppers" zeker als voorbeelden mogen beschouwen.

Comment

ik volg je hierin willy, het tackelen met de voet vooruit of tackels langs achter moeten er gewoon uit. en sneller rood trekken kan misschien wel werken als afschrikmiddel voor de spelers.
                                GO ON...BE A TIGER!!!

Comment

Working...
                                X