Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke

De jeugd spreekt over de ouderdom als over een ongeluk dat haar niet treffen kan... .

't Is nochtans letterlijk maar een kwestie van tijd voordat TS zelf een oud peeke is, kan-ie op zijn beurt van de weg getoeterd worden door zo'n jonge flurk. Eerlijk gezegd: de gedachte maakt me nu al blij.

Eén en ander in de veronderstelling dat hij oud genoeg wordt natuurlijk (niet zo vanzelfsprekend gezien zijn rijstijl).
    Last edited by misti; 26 januari 2010, 16:39. Reden: stijlfoutje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht

Vraagje : als je inhaalt moet je automatisch je snelheid verhogen, telt dit ook als je op de foto staat tijdens een inhaalmaneuver ? Denk dat ik 60 reed.
      nee hoor, als je gaat inhalen mag je over de toegestane snelheid rijden, net zo ver en lang als jij denk nodig te hebben om verantwoord in te halen.
      zou het zeker aanvechten.
      grt,bouk.

)(
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        zou het zeker aanvechten.
        Gewonnen zaak, zonder twijfel. Niet vergeten om meteen ook een fikse schadevergoeding van het peeke te vorderen. Wie denken ze wel dat ze zijn, die bejaarden !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door misti Bekijk bericht
          Gewonnen zaak, zonder twijfel. Niet vergeten om meteen ook een fikse schadevergoeding van het peeke te vorderen. Wie denken ze wel dat ze zijn, die bejaarden !

Dat ze terug gaan naar bejaardenland!!!

Walter
          D850

Comment

spijtig dat hier nergens geen geeuwend emoticon ding te vinden is zoals bij msn...

Nog spijtiger, zelfs een beetje betreurenswaardig is dat op een topic als dit meer commentaar kan worden gegeven dan doorgaans op de meeste foto's... en dat op een site voor fotobeoordeling...

bovendien,

"kl**t"... heet in het Nederlands politieagent
            oude peekes zijn in het Nederlands best ook op een iets respectvoller manier aan te spreken (het was misschien mijn grootmoeder wel)
            http://500px.com/RonnyJanss

Comment

ach beste mensen,

sommigen zullen mijn ietwat sarcastische reactie gesnapt hebben als dat ik de bedoeling had te zeggen dat dit allemaal geen zin heeft. Akkoord, zelf vind je de humor ervan niet, maar de ernst van de zaak is nu ook wat erover vind ik.
              Mocht het van mijn part erover zijn, mijn excuses.

always look on the bright side of life.

keep smiling
              Last edited by dennis vandermeersch; 26 januari 2010, 17:43.
              nikon D300 en Nikon D300s met 18-70mm + 70-300mm + Tamron 90mm macro 1:1 + 10-20 sigma + 10.5 FE nikon + 17-70 macro sigma + 2x sb800
              http://users.pandora.be/kdk/ voor mijn onderwaterfoto's

Comment

Bad idea om "oude peek" op het BD te gebruiken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
                  Bad idea om "oude peek" op het BD te gebruiken.
                  Zeker en vast want 'k behoor ook bijna tot deze groep.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

en de TS ook
                    Flickr één
                    Flickr two

Comment

Efkes tussendoor, @ bouk; wat is oud peeke bij jullie in NL ?
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        Efkes tussendoor, @ bouk; wat is oud peeke bij jullie in NL ?
                        Hetzelfde?

Mvg.
                        Robert
                        Mvg.
                        Robert
                        Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Excuseer, kleine correctie (ook omdat al discussie ontstond over de leeftijd) : als ik goed terugdenk was het eigenlijk een witte jumper zonder ramen die uiterst traag de baan ophield,
                          iedereen heeft dit wel al meegemaakt, bijzonder frustrerend... inhalen mocht perfect, geen enkele doodlopende lijn.

Ik heb niets tegen oudere personen aan het stuur en ik ben zeker geen snelheidsduivel, maar nu we het toch over de leeftijd hebben :
                          hier bij ons rijden 2 bejaarde chauffeurs (een melkboer die in zo'n grijs pickupje met zeil, rijd gans de baan aan 20km/u druk constant hard op zijn rem voor je neus en rijd in schokken)
                          + dan nog een zeventiger die in het midden van een lange baan rijd aan 30/u ipv 50/u (en het is een lange baan, als je hem probeert in te halen lig je zeker in de gracht!).
                          Iedereen die ik ken, kent hen beiden, en zij vinden het ook onverantwoord dat deze chauffeurs nog rijden.

In feite zouden we moeten melden dat ze het verkeer in gevaar brengen dat ze een nieuwe rijtest moeten afleggen (daar was ooit eens sprake van dacht ik)
                          Overdreven traag & in het midden van de baan rijden of in schokken remmen voor je neus... zou toch niet meer op de baan mogen, misschien een traagheidsflitser
                          De mensen die denken dat dit niet frustrerend is zouden er maar eens zellf achter moeten rijden, ze zouden hier ook serieus vragen bij stellen!

Maar het topic ging dus niet over de leeftijd, gewoon over inhalen wegens frustrerende voorligger die gans de baan ophoudt, en geflitst zijn als cadeau. Gewoon pech gehad zeker
                          Last edited by 2010; 26 januari 2010, 19:02.

Comment

Eerste versie.

Oorspronkelijk geplaatst door 2010
                            Hoi,

Vanmorgen zat er weer zo'n kl**tzak met een flitsinstallatie in neutrale grijze wagen. Ik reed aan de overkant van de straat en hij stond dus links-diagonaal voor me geparkeerd, met z'n neus dus naar mijn neus gericht. Twas dus ene die in de omgekeerde richting ook flitste voor het verkeer die naar de wagen rijd, niet traditioneel van achter geflitst

Er reed een traag peeke voor me aan 30/u, frustrerend als je 50/u mag rijden en je op tijd op je werk moet zijn voor de tikklok, ik wou inhalen en flits

Vraagje : als je inhaalt moet je automatisch je snelheid verhogen, telt dit ook als je op de foto staat tijdens een inhaalmaneuver staat ? Denk dat ik 60 reed.
                            Als ik een boete in de bus krijg, weet iemand het mailadres waar ik evt de foto kan opvragen of versturen ze dit niet als je dit als bewijs vraagt?

Weer één of 2 dagen voor niets gewerkt, damn kl**tzakken!!!
                            Tweede versie, Kleine aanpassing noem je dat.

Hoi,

Vanmorgen zat er weer zo'n kl**tzak met een flitsinstallatie in neutrale grijze wagen. Ik reed aan de overkant van de straat en hij stond dus links-diagonaal voor me geparkeerd, met z'n neus naar mijn neus gericht. Twas dus ene die in de omgekeerde richting ook flitst voor het verkeer die naar de wagen toerijd, niet traditioneel van achter geflitst dus

Er reed een * witte jumper zonder ramen uitermate traag voor me - je weet wel, dat je niets kan zien voor je zonder ramen* aan 30/u, frustrerend als je 50/u mag rijden, ik wou inhalen en flits

Vraagje : als je inhaalt moet je automatisch je snelheid verhogen, telt dit ook als je op de foto staat tijdens een inhaalmaneuver ? Denk dat ik 60 reed.
                            Als ik een boete in de bus krijg, weet iemand het mailadres waar ik evt de foto kan opvragen of versturen ze dit niet als je dit als bewijs vraagt?

* kleine aanpassing om precies te zijn (en omdat hier al discussie over de leeftijd begon het was geen oud peeke, maar een uiterst trage witte jumper zonder ramen.
                            je weet wel, van die jumpers die een firma zoeken maar niet vinden, treuzelen en heel de baan ophouden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                              Zeker en vast want 'k behoor ook bijna tot deze groep.

Maar ze komen je toch nog niet spontaan helpen bij het oversteken ?

Walter
                              D850

Comment

[Mod]
                                Sorry hoor mensen, maar eerlijk gezegd vind ik dat sommigen van jullie weinig respect tonen naar elkaar en naar andere mensen in de maatschappij.
                                In mijn ogen is alles hier gezegd en komt er niet veel constructiefs meer uit de discussie.

Comment

Working...
                                X