Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke
Waar ben jij opgevoed?
Uw topic getuigd van weinig tot helemaal geen respect voor oudere mensen.
De verkeerregels zijn voor anderen gemaakt en gelden eigenlijk niet voor jou zekers?
En mochten die ............... niet flitsen dan behoor jij binnen de kortste tijden tot de bende van doodrijders.
En je mag nog vrij content zijn dat ze je verderop niet hebben tegen gehouden voor verdere controle.
Vertrek in het vervolg op tijd en respecteer andere weggebruikers en de verkeers regels en dan zal je hier niet moeten komen janken.
als moderator toch wat kort door den bocht he.....
of
mensen, mensen toch.
dit is een zinloze discussie.
we zijn een foto-forum.
het enige dat dus telt:
Is 't een beetje een goeie foto? Mooi belicht? goeie scherpte?
dit is voor mij totaal misplaatst,omdat chit-chat 'n uitlaatklep is....zonder dit forum-onderdeel zouden de aantal hits halveren....kijk zelf maar naar het aantal bezoekers.(chit-chat)
mag je op dit forum nog nog even je ervaring of mening kwijt....?
en als het heet wordt geschonken, omdat hij denkt...verdomme toch....wie gaat daar niet over praten ?
kan het achteraf toch loos alarm zijn....hopelijk
dus om nu als de eerste steen te gooien vind ik kort door de bocht...
Mja beetje krap misschien. Ik rekenden 4m voor de auto, 2m voor & achter.
Maar nu valt mijn frank, ik hield geen rekening met het feit dat de wagens bewegen, dus eigenlijk meer dan 8m af leggen tesamen.
Hoeveel meter dat dan is, aan een ander om het uit te rekenen
(Mijn gezond verstand denkt nu dat je dan gewoon de tijd van 8m aan 60km/u en 8m aan 50km/u moet toevoegen aan mijn waarden van hierboven.)
Maar mijn punt was er wel:
het verschil tussen inhalen aan 60 (flits mogelijk) & 50 (geen overtreding) is verwaarloosbaar en zeker niet "significant gevaarlijker aan 50".
Trouwens is het nog niet omdat ge geflitst bent dat ge ook een boete krijgt ... misschien pakken ze enkel de ergste overtreders eruit of is de foto mislukt. Wie zal het zeggen.
...misschien is hij geflitst aan -60km/h en krijgt hij nog geld terug
Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke
Overigens ... 50 km/h is nog altijd een MAXIMUM snelheid hé ... niet de verplichte snelheid
En verder is het gewoon pech, dat je dan net toevallig geflitst wordt.
Overigens ... 50 km/h is nog altijd een MAXIMUM snelheid hé ... niet de verplichte snelheid
De trein nemen dan wordt je nooit geflitst.
De enigen die steeds proberen zich zo ver mogelijk onder de snelheid ( maximum snelheid of voorziene snelheid ) te houden zijn de treinen van de NMBS.
Re: Langs voor geflitst tijdens inhaalmanoever oud peeke
de reactie van de TS is mss wat overdreven maar ik begrijp de frustratie wel.
Sommige ouderen op de weg zijn vaak wat "voorzichtiger" en wekken daarbij frustraties op bij andere automobilisten.
Als je dan eindelijk er voorbij geraakt, en dan geflitst wordt, sja .. heeft maar een wrang nasmaakje denk ik dan
mensen, mensen toch.
dit is een zinloze discussie.
we zijn een foto-forum.
het enige dat dus telt:
Is 't een beetje een goeie foto? Mooi belicht? goeie scherpte?
dit is voor mij totaal misplaatst,omdat chit-chat 'n uitlaatklep is....zonder dit forum-onderdeel zouden de aantal hits halveren....kijk zelf maar naar het aantal bezoekers.(chit-chat)
mag je op dit forum nog nog even je ervaring of mening kwijt....?
en als het heet wordt geschonken, omdat hij denkt...verdomme toch....wie gaat daar niet over praten ?
kan het achteraf toch loos alarm zijn....hopelijk
dus om nu als de eerste steen te gooien vind ik kort door de bocht...
Ooit van sarcasme/cynisme gehoord?
Ik vond z'n opmerking best grappig...
ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it
Waar ben jij opgevoed?
Uw topic getuigd van weinig tot helemaal geen respect voor oudere mensen.
De verkeerregels zijn voor anderen gemaakt en gelden eigenlijk niet voor jou zekers?
En mochten die ............... niet flitsen dan behoor jij binnen de kortste tijden tot de bende van doodrijders.
En je mag nog vrij content zijn dat ze je verderop niet hebben tegen gehouden voor verdere controle.
Vertrek in het vervolg op tijd en respecteer andere weggebruikers en de verkeers regels en dan zal je hier niet moeten komen janken.
Tot hiertoe de meest gebalde verwoording van mijn exact gelijklopende gevoelens over dit draadje .
Comment