Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wacom Bamboo... in den Aldi!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

    Ik ga'm toch halen denk ik...

    Een aantal jaren geleden hebben ze nog eens een tablet gehad in de Aldi, daar was ik zeer tevreden van moet ik zeggen. Ik heb het ding met veel plezier gebruikt...

    Comment


    • #17
      Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

      Ik heb geen kennis van zo een tekentabletten, maar wat ik me afvroeg, is dit ook iets wat kinderen leuk zouden vinden?
      Al doende leert men...

      Flickr

      Comment


      • #18
        Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

        kinderen vinden dit super leuk....
        mijn gasten tekenen in de klas met dat ding die ik in de aldi gekocht heb (heb nu een grote met veel .....)
        ik kan de mijne niet meer missen bij het photoshoppen
        groetjes aline
        groetjes aline

        Comment


        • #19
          Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

          Ik kan het me ook voorstellen dat ze het leuk vinden... je kan de pen namelijk ook gewoon ter vervanging van de muis gebruiken hè!

          Dus eigenlijk voor elke toepassing is het mogelijk... (ook spelletjes denk ik)

          Comment


          • #20
            Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

            Dit is diegene wat ze aanbieden bij aldi


            Dit is hem op de site van wacom


            kben er ook over aan het nadenken om hem aan te kopen.....
            niet aan te raden dan?

            grtz
            Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

            Comment


            • #21
              Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

              Hier nog eentje die twijfelt om hem te gaan halen. Mijn moeder heeft de Wacom graphire4 classic, maar die verkopen ze niet meer en de hogere series zijn al een klets duurder. Ik zou het voor de photoshop gebruiken en denk dat ik met een kleiner actief gebied toekom.

              Wie gebruikt die Wacom Bamboo van de eerste generatie?
              Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

              Comment


              • #22
                Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                Vandaag ook de Wacom tablet zien staan, ik twijfel ook sterk om één te gaan halen. Al denk ik dat het werdgebied wel zéér klein is...

                Comment


                • #23
                  Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                  Ik heb vorig jaar rond deze tijd in de aldi de Wacom Volito2 gekocht. Nog net iets kleiner tekengebied dan deze, en zonder knoppen. Toen €35 o.i.d.

                  Misschien een prutsding, maar ik heb het gewoon voor de lol gekocht, en heb er al veel lol aan beleefd. Je kan er veel nauwkeuriger mee werken dan met een muis. Maar als je hele dagen photoshopt, dan moet je dit natuurlijk niet kopen.
                  Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                    Ik heb deze wacom zelf en ben er heel tevreden van. Ok het werkgebied is idd heel klein, maar ik gebruik deze voor correcties in LR omdat ik nauwkeuriger kan werken dan met een muis. Je moet gewoon wat inzoomen dan lukt het ook. Een groter werkgebied is wel aan te raden als je dit constant gebruikt ,maar voor occasioneel gebruik is het wel een leuk aanbod. En de kwaliteit is ook heel goed, het blijft een wacom he

                    grtz Thomas

                    Comment


                    • #25
                      Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                      Vandaag de raad gevraagd op de avondschool (photoshop). De leerkracht vond het actief gebied veel te klein om te tekenen en te fotoshoppen. Omdat je zo klein moet tekenen worden de fouten ook veel groter op je scherm. Aan te raden was om minstens voor een A4-formaat te gaan. Haar advies was om deze niet te kopen en verder te sparen voor een groter model.
                      Nikon D90/16-85mmVR/50mm1.4/105mm2.8 micro/sb-900/70-210mm/Panasonic Lumix TZ7/ Manfrotto 1 en 3-poot

                      Comment


                      • #26
                        Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                        Ik heb vorig jaar rond deze tijd in de aldi de Wacom Volito2 gekocht. Nog net iets kleiner tekengebied dan deze, en zonder knoppen. Toen €35 o.i.d.

                        Misschien een prutsding, maar ik heb het gewoon voor de lol gekocht, en heb er al veel lol aan beleefd. Je kan er veel nauwkeuriger mee werken dan met een muis. Maar als je hele dagen photoshopt, dan moet je dit natuurlijk niet kopen.
                        Dan moet u toch eens een goede muis kopen.
                        Ik werk veel nauwkeuriger en sneller met muis en toetsenbord dan met een Wacomtablet en dat zowel in Photoshop als het met tekenprogramma Coreldraw.

                        Comment


                        • #27
                          Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                          kga het seffes halen...niet goed genoeg breng ik het terug.
                          Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                          Comment


                          • #28
                            Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                            En zijn er ondertussen mensen die het al hebben gehaald en getest ?
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                            Comment


                            • #29
                              Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                              Oorspronkelijk geplaatst door Binnenuit Bekijk bericht
                              Dan moet u toch eens een goede muis kopen.
                              Ik werk veel nauwkeuriger en sneller met muis en toetsenbord dan met een Wacomtablet en dat zowel in Photoshop als het met tekenprogramma Coreldraw.
                              Ok, het zal persoonlijk zijn zeker...
                              Ik nuanceer even: tekenen, selecteren, de typische Ps-handelingen gaan bij mij veel nauwkeuriger met die pen. Maar vanals ik knoppen nodig heb of in het menu moet beginnen prutsen, grijp ik terug naar de muis. MAar da's geen probleem, want die ligt ernaast.

                              Doorsparen voor een groter, dat is zever vind ik. Tenzij je echt serieus met PS bezig bent. Anders is dat 9/10 geldverspilling.
                              Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

                              Comment


                              • #30
                                Re: Wacom Bamboo... in den Aldi!

                                Iedereen die serieus met PS bezig is, haalt er u zo een!
                                Ik gebruik al maanden geen muis meer, de bamboo is het enige wat vast aan de laptop hangt.
                                Het voor/nadeel van het A6 formaat, is dat je bewegingen in je hand/pols zitten, ipv in je elleboog (bij grotere formaten). Persoonlijk vind ik dat fijner werken als een A4/A3.

                                Comment

                                Working...
                                X