Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Afstand tot je TV ?
Collapse
X
-
-
Re: Afstand tot je TV ?
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtHallo kroket !!!:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.Geert Bekijk berichtTV, WillyB, TV...
Terug naar de topic : wij zitten ook een 3,8m van ons toestel en ik denk een 37" of 42" te kopen (Philips waarschijnlijk).
Te klein denkt u Geert ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtMijnen Euro was al wel gevallen hoor
Terug naar de topic : wij zitten ook een 3,8m van ons toestel en ik denk een 37" of 42" te kopen (Philips waarschijnlijk).
Te klein denkt u Geert ?
Het is puur een kwestie van smaak en budget. Als je tussen een 37" en 42" twijfelt zou ik direct de 42" nemen.
Veel succes met je keuze,
Geert.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G.Geert Bekijk berichtDat is eerder persoonlijke smaak, eerst dachten we ook een 42" te nemen maar de meeste mensen met een 37" of een 42" scherm vertelde ons dat ze in de toekomst toch een groter scherm zouden nemen. Dus zijn we naar 46 inch beginnen kijken en dat viel eigenlijk best mee op 3,8m. 37" vind ik persoonlijk nogal klein. Wij hebben zelf lang staan twijfelen tussen 42" en 46" inch en voor de paar euro meer zijn we voor 46" gegaan. 42" is zeker niet te klein op die afstand maar 46" geeft net iets meer cinema gevoel en is voor de gewone SD en HD digitale tv uitzendingen perfect te doen.
Het is puur een kwestie van smaak en budget. Als je tussen een 37" en 42" twijfelt zou ik direct de 42" nemen.
Veel succes met je keuze,
Geert.
Ik heb Telenet digitale tv en zou graag een goed resultaat hebben op mijn tv. Ik dacht aan een Philips 42PFL7404H - 100 Hz of een 42PFL7864H - 100 HZ. De 2de zou qua klank iets beter zijn.
Comment
-
Kleine tip voor wie iets zoekt aan redelijke prijs ... in de Fnac hebben ze voor één keer een goede prijs.
Een Panasonic 46" Plasma voor 899€.
Full HD en 3 HDMI-ingangen.
Staat in de ledenpromoties.Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtIk ga je raad opvolgen Geert en deze week in de winkel eens gaan kijken naar die 42".
Ik heb Telenet digitale tv en zou graag een goed resultaat hebben op mijn tv. Ik dacht aan een Philips 42PFL7404H - 100 Hz of een 42PFL7864H - 100 HZ. De 2de zou qua klank iets beter zijn.. Ze zijn ook in 42 inch verkrijgbaar. Mijn voorkeur gaat nog steeds naar plasma dezer dagen.
Comment
-
Ik heb verleden week een tijdje zitten te kijken naar de Samsung Led TV's maar ik vond die precies niet zo scherp als de andere, heeft iemand ook die mening of beeld ik me dat in.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtIk heb verleden week een tijdje zitten te kijken naar de Samsung Led TV's maar ik vond die precies niet zo scherp als de andere, heeft iemand ook die mening of beeld ik me dat in.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk berichtIk heb verleden week een tijdje zitten te kijken naar de Samsung Led TV's maar ik vond die precies niet zo scherp als de andere, heeft iemand ook die mening of beeld ik me dat in.Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII
Comment
-
-
Voorzover ik in de winkels gezien heb, zie je op een grotere tv niet noodzakelijk meer - je "pixels" als ik het zo kan zeggen, zijn gewoon groter dus moet je van verder kijken om alles scherp te zien.
Ik ben heel blij met mijn 32" - groter hoeft niet, en het toestel overheerst de living niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door perelaar Bekijk berichtIk ben heel blij met mijn 32" - groter hoeft niet, en het toestel overheerst de living niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk berichtDat is ook mijn vrees : als je naar een 47 of 50" gaat wordt dat scherm toch zo groot ! Als je tv dan niet aan staat is dat zo'n groot zwart vlak op je kast of tegen de muur. Ideaal zou zijn als je het scherm kan wegstoppen of afschermen op momenten van "niet gebruik".
Ge kunt er ook een mooie screensaver op laten draaien hé ... een aquarium of zo, enfin hetgeen je graag ziet.
Trouwens, er bestaan speciale gemotoriseerde kasten waarbij een TV (plasma of TFT) verdwijnt wanneer je die uit zet.
Canon EOS Digital
BD0479BE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk berichtvind nochtans de samsung lcd's veelal knap van beeld, moet wel stellen dat de "low-budget" reeks idd geen vetten is maar dat is zo bij diverse merken
Ook Sony heeft Led's die ga ik ook nog eens bekijken.
Voorlopig zoek ik iets van Sony een 40 42 of 46 dat weet ik nog niet en van de V of W reeks.
Het duurt nog wel even voor we met de renovatie in de living zijn beland (van boven naar onder) en voor die in orde is koop ik er toch nog geen.D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Comment
Comment