Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afstand tot je TV ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Afstand tot je TV ?

    Heb zojuist de nieuwe photo hall en krefel folder bekeken, gelukkig alle schermen nog in cm uitgedrukt
    Net als vroeger, toen men kon kiezen tussen een oa 51-55-69 en 71 cm scherm
    """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
    George Orwell

    Comment


    • #47
      Re: Afstand tot je TV ?

      Hey juppekes

      Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      Heb zojuist de nieuwe photo hall en krefel folder bekeken, gelukkig alle schermen nog in cm uitgedrukt
      Net als vroeger, toen men kon kiezen tussen een oa 51-55-69 en 71 cm scherm
      Eindelijk eens klare taal

      Maar mijn TV is een 63cm en nu zal ik uitkijken naar een 66cm, maar zeker niet groter
      Bootjes

      Comment


      • #48
        Re: Afstand tot je TV ?

        Oorspronkelijk geplaatst door G.Geert Bekijk bericht
        . Mijn voorkeur gaat nog steeds naar plasma dezer dagen.
        hier ook, je moet de lcd tov plasma maar eens vergelijken

        je moet al een flink dure lcd/led naast een betaalbare plasma zetten voor hetzelfde resultaat

        er is maar 1 reden voor de massale lcd opkomst ( en de andere motie's vullen aan) en dat is productiekosten en winst
        Canon 70d - EF 50 mm 1,8 mk II- 18/135 IS - 55/250 IS - Xtra power - San Disc eXtreme III 32gb - Lowepro Slingshot 300 AW - Speedlite 430EXII

        Comment


        • #49
          Re: Afstand tot je TV ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
          De twee led tv's die ik heb bekeken waren er van €1500 en €1700 dus toch geen low budget tv's te noemen he, ik denk dat het meer heeft te maken met de ledjes zelf dat die groffer zijn dan bij andere systemen.
          Ledjes groffer dan andere?

          Die ledjes zijn maar achtergrondverlichting hé, dat die nu groffer zouden zijn of niet maakt zelfs niet veel uit want dat merk je niet eens. (Ze zijn niet groffer maar allé, je mixt waarschijnlijk met de pixels.)

          En 1500€ of 1700€ is voor een LED-tv nog niet echt de duurdere reeks. Hogere prijsklasse is eerder richting 3 à 4000€.
          Maar de prijzen zakken al ... de Samsung LED-tv 50" dat ik met Kerst aan 3900€ zag staan zit nu rond de 2700€.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #50
            Re: Afstand tot je TV ?

            Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
            Heb zojuist de nieuwe photo hall en krefel folder bekeken, gelukkig alle schermen nog in cm uitgedrukt
            Net als vroeger, toen men kon kiezen tussen een oa 51-55-69 en 71 cm scherm
            Net als met den Euro : ge moet met uw tijd meegaan, evolueren met de nieuwe trend noemen ze dat.
            Iedereen spreekt nu over Euro als het over de prijs gaat, en over inch als je de grote van een tv bedoelt. Omrekenen kan makkelijk : 1 inch is 2,54 cm, dit voor de "die-hards" !

            Comment


            • #51
              Re: Afstand tot je TV ?

              Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
              Net als met den Euro : ge moet met uw tijd meegaan, evolueren met de nieuwe trend noemen ze dat.
              Met uw tijd meegaan ... zal zeker nodig zijn in dit geval want sommigen staan een paar jaartjes achter.
              Ongeveer 19 jaar geleden een TV gekocht en dan was het formaat al in inch aangegeven.
              Maar voor de kwaliteit van het beeld maakt dat niet uit ... daarvoor tellen de Eurotjes.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #52
                Re: Afstand tot je TV ?

                Trends.... , is al goed, ik zit ongeveer 126 inch van mijn scherm
                """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                George Orwell

                Comment


                • #53
                  Re: Afstand tot je TV ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                  Trends.... , is al goed, ik zit ongeveer 126 inch van mijn scherm
                  DIT drukken we wel uit in meter, of decimeters, of centimeters; of .....
                  Ter info : 126 inch = 320 cm of 3,2 meter.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Afstand tot je TV ?

                    Ik zit hier op 3 meter van een 42 inch Panasonic (plasma)
                    Het leek groot in het begin, maar is dat al lang niet meer.
                    2 belangrijke zaken zijn echter belangrijk:
                    - uitzending in HD of niet
                    - LCD of Plasma

                    waarbij HD uitzending op een plasma scherm voor mij veruit het beste resultaat geeft.

                    Jo(han)
                    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Afstand tot je TV ?

                      Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                      Ter info : 126 inch = 320 cm of 3,2 meter.
                      Gewoon "drie meter twintig" of "een goei drie meter".
                      Canon EOS Digital
                      BD0479BE

                      Comment


                      • #56
                        Re: Afstand tot je TV ?

                        Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
                        Het leek groot in het begin, maar is dat al lang niet meer.
                        Dit is de reactie van de meesten die een eerste plasma/TFT kopen ... "da's groot" ... maar nadien zeggen ze al rap "da's normaal" om na een jaartje of twee te zeggen "de volgende nog iets groter".

                        En die dat van in het begin zeggen dat hij te groot is, dat is ofwel een aanpassing wegens een groot verschil ofwel hangt/staat hun tv gewoon verkeerd ... meestal te hoog.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #57
                          Re: Afstand tot je TV ?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

                          En die dat van in het begin zeggen dat hij te groot is, dat is ofwel een aanpassing wegens een groot verschil ofwel hangt/staat hun tv gewoon verkeerd ... meestal te hoog.
                          Wat is volgens u de ideale hoogte om een lcd op te hangen ?

                          Comment


                          • #58
                            Re: Afstand tot je TV ?

                            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                            Wat is volgens u de ideale hoogte om een lcd op te hangen ?
                            Bij de meeste tv's staat dat in de handleiding.

                            Een voorbeeld : http://www.p4c.philips.com/files/4/4...12_qsg_nld.pdf
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

                            Comment


                            • #59
                              Re: Afstand tot je TV ?

                              Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
                              Wat is volgens u de ideale hoogte om een lcd op te hangen ?
                              Hoe hoog is uw zetel?

                              Comment


                              • #60
                                Re: Afstand tot je TV ?

                                Oorspronkelijk geplaatst door harryballector Bekijk bericht
                                vind nochtans de samsung lcd's veelal knap van beeld, moet wel stellen dat de "low-budget" reeks idd geen vetten is maar dat is zo bij diverse merken
                                Mijn low-budget Samsung doet anders wel waarvoor ik hem gekocht heb.
                                22" is voldoende want mijn living draait niet om de TV.

                                Comment

                                Working...
                                X