Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mia's

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mia's

NIETS in de muziekindustrie is toevallig! Kijk maar eens welke bands & artiesten er op dit ogenblik zonder platencontract zitten... Dan besef je dat diegene die wel een platencontract bezitten zo goed mogelijk moeten opbrengen.
    Dan heb ik het wel over de commerciële muziek.
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
      Slechts een deel van hun oeuvre!! Ze hebben inderdaad ook catchy melodieën die meteen in je hoofd zitten, maar 't verschil met hen is dat ze na 30-40 jaar nog altijd heel goed bevonden worden, en niet alleen door de generatie die ze bewust meemaakte. Van een kennis die een cd-winkel uitbaat weet ik dat hun albums tot op heden nog altijd heel goed verkopen, zelfs voor het uitkomen van de remasters! zal dat gezegd kunnen worden van pakweg een Kate Ryan, een Daan of een Absynthe Minded? Denk het niet hé! Dus moet The Beatles hun muziek daadwerkelijk meer zijn dan louter commercieel hitjes.
      Zeker, hun muziek is zonder meer erg goed... Ik luister er zelf ook nog regelmatig naar. Maar zij zijn wel echt een uitzondering natuurlijk.

Ik wou alleen maar opwerpen dat muziek volgens mij catchy én tijdloos kan zijn. Zoals de Beatles. Dus geen reden om de populaire muziek van nu af te schrijven. Ik vind het ook geen voorwaarde om goeie muziek te zijn, want dan zou er niet veel meer overschieten... En trouwens, van een groep als Isbells kan je toch ook nog niet zeggen dat ze tijdloze muziek maken?
      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
        Sorry hé beste, maar dit zegt niets over de artiest en zijn muziek maar alles over uzelf.
        Ik dacht altijd dat Daan een Antwerpenaar was omdat hij zo'n dikke nek heeft.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

Muziekkenners van de platenfirma Capitol weigerden de eerste platen (o.a. I want to hold your hand) van The Beatles in de USA uit te brengen omdat ze vonden dat de muziek niet goed genoeg was voor de USA markt. Het zal je maar overkomen als "expert".
          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

Comment

Working...
          X