Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #46
    Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

    Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
    Bovenbuur gaat vanaf maandag met pensioen en vind het gezellig om vandaag,als de meeste mensen thuis zijn,toch nog wat klussen op te knappen ...
    Die mens zal dat nog in orde willen hebben voor hij op pensioen gaat he want dan heeft hij geen tijd meer.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #47
      Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

      Oorspronkelijk geplaatst door Sus Bekijk bericht
      Die mens zal dat nog in orde willen hebben voor hij op pensioen gaat he want dan heeft hij geen tijd meer.
      Hahaha, ja ja, zo is dat Sus.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #48
        Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Nog een voorbeeldje?
        In huis draag ik nooit constant schoenen.... en daar heb ik totaal geen problemen mee.
        Schoenen maken ook lawaai en zeker op stenen vloeren of parket.
        nog zo eentje : vilten klevers onder de poten van de stoelen en tafels. ;-)
        Kleine moeite en voor iedereen veel aangenamer.

        Comment


        • #49
          Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Hahaha, sorry hoor.
          Een typische geval hoor.
          Zelf ben ik content dat ik omringd ben door oude mensen.
          Die hoor je NOOIT...
          Ook niet waar. Aangezien ze vaak potdoof zijn zetten ze s'avonds hun TV keihard....

          Comment


          • #50
            Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

            Oorspronkelijk geplaatst door Erven Bekijk bericht
            Landelijk wonen voor de rust is een grote misvatting: Vanaf 6u s'morgens tracktoren (lekker als je nachtwerk doet) en in het hoogseizoen ook s'nachts. Kettingzagen, grasmaaiers, nu en dan een rally. (eens luisteren naar het liedje "Aaigem" van Jan DeWilde.
            Juist. En blatende koeien, kraaiende hanen....

            Comment


            • #51
              Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

              Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
              nog zo eentje : vilten klevers onder de poten van de stoelen en tafels. ;-)
              Kleine moeite en voor iedereen veel aangenamer.
              Ah ja kijk et voilà
              Ik heb hier vijf jaren tapijt liggen gehad tot ik die k...beu werd en buiten zwierde.
              Parket is beter en properder dus die ligt er nu.
              En mijn stoelen in de living hebben viltjes....
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #52
                Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                Wat heb ik toch een zalig leven als ik iedereen zo hoor klagen

                Comment


                • #53
                  Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                  Oorspronkelijk geplaatst door oldskool maq Bekijk bericht
                  Wat heb ik toch een zalig leven als ik iedereen zo hoor klagen
                  Waarschijnlijk voor het geluk geboren.

                  Comment


                  • #54
                    Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                    Wel, het was plezant vandaag.Genietend van een goed wijntje en de muziek van de top 1000 heb ik veel bijgeleerd en enkele mensen beter leren kennen.De muziek die ik zou gemist hebben kan ik morgen beluisteren want die is opgenomen op een harde schijf zonder toeslag !!!
                    Aan iedereen de beste wensen voor 2010,dat we nog vééééééél mogen lullen en zeveren.
                    SCHOL !!!
                    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                    Comment


                    • #55
                      Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                      Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk bericht
                      heb ik een geluk met mijn gebuurs als ik dit zo lees hier .
                      Het is leuk om naast een exibicioniste van een jaar of 22 te wonen ...
                      Aha, vandaar die "Dikkewoste".
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment


                      • #56
                        Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                        ooit heb ik op een appartementje gewoond jaren geleden toen ik het ouderlijk nest verliet, dat was een lesje voor de rest van mijn leven ...ik heb het een jaar volgehouden,
                        een appartement nooit of nooit meer, zelfs wanneer ik gratis een groot luxe appartement zou krijgen , nee dank u , je mag het houden,
                        als je op een appartement woont heb je niks noppes vrijheid meer , je moet dit en je moet dat en vooral.....dit mag niet dat mag niet pfffff
                        ik heb enkele kennissen die op een apartementje wonen, ik heb er soms compassie mee...triestig is het
                        http://www.jvs-photography.be/

                        Comment


                        • #57
                          Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                          van burenlawaai kan ik ook een potje meespreken......mijn buurman "verbouwt" al 3 jaar en zijn rijhuis is de helft kleiner dan het mijne....
                          maar we komen er samen goed uit: als het stoort ga ik eens aankloppen (ik heb inwonende tachtigers die ziek zijn) en stopt hij met zijn klussen tot na het middaguur

                          ik heb rookdetectors hangen in living , keuken..... op een zomerdag beginnen die de loeien, en ik kan niets vinden, er ligt trouwens niets aan...tot ik boven op het 1ste verdiep rook zie bij de buren, hij had een barbeque geinstalleerd vlak naast mijn living, zijn schoorsteentje was te laag zodat de rook binnenkwam via de binnentuin.....gaan aankloppen, alles aan mevrouw getoond en 's anderendaags opgelost : ze hebben een hogere schouw geplaatst

                          ik moet dikwijls wel eens "praten", maar zoals ik al zei, we komen eruit, zij komt ook verwittigen wanneer er veel lawaai kan zijn....

                          groetjes aline
                          groetjes aline

                          Comment


                          • #58
                            Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                            Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                            Ik ken dat ergens van ... vorige zomer, mijn kinderen zijn buiten aan het spelen, was rond 18u denk ik ... ineens begint mijn buurman van zijnen tak te maken en te brullen tegen mijn gasten dat ze stil moeten zijn
                            Innige deelneming Hier ook al verschillende 'dreigementen' gekregen (zelfs een anonieme 'dreigbrief') dat hij naar de politie zal stappen als de kinderen niet stiller zijn buiten En das dan nog niet van een directe buur
                            We hebben het alvast gemeld aan de wijkagent en hij kon er eens hartig mee lachen.
                            Al doende leert men...

                            Flickr

                            Comment


                            • #59
                              Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                              Innige deelneming Hier ook al verschillende 'dreigementen' gekregen (zelfs een anonieme 'dreigbrief') dat hij naar de politie zal stappen als de kinderen niet stiller zijn buiten En das dan nog niet van een directe buur
                              We hebben het alvast gemeld aan de wijkagent en hij kon er eens hartig mee lachen.
                              Bij ons staat er in het AGP (gemeentelijk politie reglement) dat spelende kinderen géén geluidsoverlast kunnen veroorzaken

                              Dit wel tussen 8u 's morgens tot 22u 's avonds - als er dan iemand belt naar de politie om een melding te maken van geluidsoverlast door kinderen dan treden ze niet op, ze komen zelfs geen vaststelling doen
                              www.fotofolio.be

                              Comment


                              • #60
                                Re: Sommige mensen kunnen toch niet stoppen hé

                                Zo hebben wij aan onze school een heer die regelmatig klaagt over onze kinderen wanneer we buitenspelen. Gooit zijn afval over de muur en zet de tuinslang op de kleuters omdat ze spelen...

                                Comment

                                Working...
                                X