Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bouk ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Bouk ???

    Corien en Bouk

    Langs deze weg een heel gezond en liefde vol 2010 toegewenst.
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #62
      Re: Bouk ???

      Hallo BD-ers,

      Hier nog even een berichtje over het wel en wee van Bouk.
      Afgelopen maandag is Bouk door de MRI-scan gegaan en hebben we gisteren telefonisch uitslag gekregen van de neuroloog.
      Er waren volgens de neuroloog geen gekke dingen te zien op de scan; geen zenuwbanen bekneld of iets dergelijks. Dus weten we nog steeds niet wat de oorzaak is van de pijn die Bouk constant heeft. Volgende week dinsdag hebben we weer een afspraak bij de neuroloog om te bespreken welke onderzoeken er nog te doen zijn om te achterhalen waar de pijn vandaan komt.
      Door de pijnstillers is de pijn redelijk onder controle en uit te houden, maar echt actief bezig zijn op BD is voor Bouk nog niet te doen, helaas. Uiteraard kijkt hij wel mee hoor!!!

      Iedereen een heel goed en gezond 2010 gewenst en jullie horen het als er nieuws is.

      groetjes, ook van Bouk natuurlijk!!!

      Corien
      Fuji Finepix S7000
      "wees scherp in Uw blik, maar zacht in Uw oordeel"
      Meer op onze site: www.boukcoriensgallery.fotopic.net

      Comment


      • #63
        Re: Bouk ???

        hou ons op de hoogte corien over het wel en wee van onze Bouk, er gaapt toch een echt groot gat hier op bd nu Bouk er even tussenuit is

        probeer toch nog een beetje samen van het eindejaar te genieten he!!

        grtz

        jvs
        http://www.jvs-photography.be/

        Comment


        • #64
          Re: Bouk ???

          Dank je wel voor de update Corien
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment


          • #65
            Re: Bouk ???

            Ook van hier een snelle genezing gewesnt ... moet hier natuurlijk 50% minder reacties lezen.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #66
              Re: Bouk ???

              Ik vond het al zo stil.
              Beterschap Bouk en jullie beiden veel sterkte.

              gr.ron.
              http://exhi-fotografie.nl

              Comment


              • #67
                Re: Bouk ???

                Hopelijk komt alles goed met hem want nu zit ik hier vanaf smorgens 7 uur alleen precies te reageren..Tis zoals Verseg al aangaf..
                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                Als je schiet..schiet dan raak!
                500 PIXHuawei P30 PRO

                Comment


                • #68
                  Re: Bouk ???

                  spoedig herstel gewenst Bouk en fijn te lezen dat je achter de schermen toch nog meeleest en Corien bedankt om ons op de hoogte te houden.
                  Groetjes Vicky

                  Comment


                  • #69
                    Re: Bouk ???

                    Oorspronkelijk geplaatst door corien Bekijk bericht
                    Afgelopen maandag is Bouk door de MRI-scan gegaan en hebben we gisteren telefonisch uitslag gekregen van de neuroloog.
                    Er waren volgens de neuroloog geen gekke dingen te zien op de scan; geen zenuwbanen bekneld of iets dergelijks. Dus weten we nog steeds niet wat de oorzaak is van de pijn die Bouk constant heeft. Volgende week dinsdag hebben we weer een afspraak bij de neuroloog om te bespreken welke onderzoeken er nog te doen zijn om te achterhalen waar de pijn vandaan komt.
                    Corien, Bouk, ik werd op 8 december laatstleden geopereerd van een hernia aan de nekwervels, zeer pijnlijk. Nu drie weken later gaat het al wat beter, maar ik heb nog drie weken revalidatie voor de eerste controle er aan komt. Die rugpijn kende ik al jaren, maar omdat het door een verkeerde beweging met een lumbago aan de onderrug als gevolg plots nog erger werd, heb ik na de MRI zeer snel te horen gekregen dat ik twee hernias heb, waarvan 1tje best operatief verwijderd werd. Heb er geen spijt van, maar laat je zomaar geen operatie aanspreken, kine, infiltraties met cortisone, is er allemaal aan vooraf gegaan, operatie was uiteindelijk noodzakelijk. Rugpijn is zeer vervelend, sterkte.

                    Comment


                    • #70
                      Re: Bouk ???

                      Bouk, alvast een gezond 2010!!!
                      Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
                      www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

                      Comment


                      • #71
                        Re: Bouk ???

                        Ben hier zelf een tijdje niet zo frequent geweest, zo maar eens binnen en buiten... iets wat Bouk niet zo goed kent natuurlijk, hij is hier gewoon een stamgast
                        Maar in de reacties op de foto's waar ik toch de laatste dagen kwam naar kijken, miste ik hem ook keer op keer. En nu stuit ik op dit bericht!
                        Verdorie man! Hernia's zijn vervelende en vooral erg pijnlijke dingen. We kunnen je allemaal veel goeie raad geven, maar uiteindelijk ben jij degene die er moet "mee leven" zoals ze dat dan zo fraai zeggen. Toch maar goed luisteren naar je eigen dokter. Hij zal het beste met je voor hebben. En wat kunnen we jou en Corien nu beter wensen op de laatste dag van het jaar dan eerst een spoedig herstel en dan een Fantastische Gezondheid!
                        Marleen
                        It's not what you look at that matters, it's what you see.(Henry David Thoreau)
                        http://www.fotoblur.com/portfolio/marl1een

                        Comment


                        • #72
                          Re: Bouk ???

                          Bouk, een voorspoedig maar vooral gezond 2010 gewenst.

                          Comment


                          • #73
                            Re: Bouk ???

                            Bouk, de moed erin houden hé. We missen je hier.
                            'k had veel liever gelezen dat je onverwachte afwezigheid kwam door een last-minute sneeuwvakantie of tropisch eiland standvakantie.
                            Ik hoop dat je ondanks je pijn toch nog wat kunt genieten van de laatste dagen/uren van 2009.
                            Spoedig herstel en een spetterend, vooral gezond 2010 gewenst. (Voor Corien ook natuurlijk)
                            Last edited by saphi; 31 december 2009, 13:58.
                            Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
                            "Casu Consulto - Modo Fac"

                            Comment


                            • #74
                              Re: Bouk ???

                              Alvast de allerbeste wensen aan Corien en Bouk !
                              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                              Comment


                              • #75
                                Re: Bouk ???

                                Snelle beterschap,dat je er vlug weer bij bent in 2010.
                                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                                Comment

                                Working...
                                X