Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bouk ???

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Bouk ???

    Veel beterschap.

    Comment


    • #32
      Re: Bouk ???

      Da's pech hebben, zo vlak voor de feesten. We duimen alvast voor een spoedig herstel.

      Mochten ze over een operatie beginnen, zou ik toch aanraden om ook even een goede chiropractor te raadplegen. Zolang er geen verlammingsverschijnselen zijn, kunnen die mensen doorgaans helpen. Als hij niet kan helpen zal een goeie Chiropractor dat ook eerlijk zeggen en u doorverwijzen.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

      Comment


      • #33
        Re: Bouk ???

        Veel beterschap Bouk en rusten is de boodschap, en hopen op een spoedig herstel.
        Mvg,
        SW
        BD1071BE

        Comment


        • #34
          Re: Bouk ???

          Ook vanuit de Belgische kust een spoedig herstel toegewenst.
          Groeten. Ronald

          Comment


          • #35
            Re: Bouk ???

            Een spoedig herstel gewenst en veel sterkte.

            Allez en nu rap bouk inhalen voor wat betreft het aantal berichtjes

            Nog 75069 te gaan
            Mvg,David
            [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

            Comment


            • #36
              Re: Bouk ???

              spoedig herstel bouk en dat je prachtige wolken snel mogen terugkeren... en ook je comments want zonder deze twee verliest voor mij bd minstens de helft van zijn waarde

              groetjes
              nikon coolpix s9100

              Comment


              • #37
                Re: Bouk ???

                Tien jaar geleden had ik na het tillen (met gebogen rug) van een zware wasmachine ook een hernia. Heel veel pijn en 1 maand plat liggen. Men sprak toen ook van een operatie. iemand gaf me toen het adres van een chiropracticus oftewel een "kraker". Na 6 keer in behandeling te zijn geweest was ik genezen. Sindsdien geen last meer van. Wel ga ik nu door de knieën als ik iets zwaars moet tillen.
                Beterschap Bouk!!
                EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                Comment


                • #38
                  Re: Bouk ???

                  Hey Bouk,
                  ik voel echt met je mee, ik heb het zelf 4 maal meegemaakt in 2 jaar tijd ... een onvergetelijke ervaring, dat kan je wel zeggen !
                  En je zal al zoveel maal goede raad gekregen hebben ... wel hier is er nog eentje : zéker niet naar een giropractor gaan, die kunnen hier niets aan verhelpen ... tenzij het nóg erger maken ... een orthopedist zal je dit zeker kunnen beamen. Véél rusten, ikzelf moest plat op de rug gaan liggen, de bovenbenen in een hoek van 90° naar boven, en de onderbenen terug in een hoek van 90° horizontaal ... zo krijgen de tussenwervelschijven de kans om terug op hun plaats te komen. Maar dat zal je van de geneesheren al wel gehoord hebben.
                  Ik kan je alleen maar goede moed toewensen, een goede pijnstiller en liefdevolle aandacht van Corien !

                  Comment


                  • #39
                    Re: Bouk ???

                    Veel beterschap gewenst en een spoedig herstel
                    Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                    www.cromagnonman.be

                    Comment


                    • #40
                      Re: Bouk ???

                      Beste Bouk
                      Heel veel sterkte en vooral beterschap!
                      Groetjes Christianne
                      Christianne's fotoweb
                      BD0243nl

                      Comment


                      • #41
                        Re: Bouk ???

                        Spoedig herstel toegewenst !

                        Comment


                        • #42
                          Re: Bouk ???

                          Snel beterschap !!

                          Comment


                          • #43
                            Re: Bouk ???

                            Veel beterschap!

                            Comment


                            • #44
                              Re: Bouk ???

                              een spoedig herstel toegewenst van deze kant
                              en alsnog prettige feestdagen voor jou en Corien
                              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                              Comment


                              • #45
                                Re: Bouk ???

                                In deze situatie vond ik DIT wel een passende wenskaart.
                                Vriendelijke groet,

                                Jos

                                Comment

                                Working...
                                X