Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verwarming VAILLANT

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Verwarming VAILLANT

Oorspronkelijk geplaatst door PatrickM Bekijk bericht
    Vaillant ketels kunnen inderdaad NIET omgaan met kondens
    Bij mij is op een installatie die nu 5 jaar oud is al 2 maal de ventilator defect gegaan (zo'n 500 EURO kosten), en nu beweren ze dat het aan de installateur ligt ???

Ik zou GEEN Vaillant kopen

1) De klantenservice is rampzalig - als je een defect hebt kan het gemakkelijk dat je een week zonder verwarming zit, omdatonderdelen uit Duitsland moeten komen.

2) Vaillant controleert zijn installateurs niet en als er nadien installatieproblemen zijn, dan weigeren hun techniekers te zeggen wat het probleem is. Na 3-5 jaar krijg je dan serieuze problemen met de installatie en gaan er onderdelen kapot die je 500 Euro en meer kosten om te herstellen ... en dan is het de fout van de installateur natuurlijk!

3) De vaillant ketels kunnen niet overweg met oude radiatoren - in oude radiatoren zitten roestschilfers en die verstoppen de filters van de Vaillant toestellen - die filters kunnen echter niet gemakkelijk gereinigd worden en volgens vaillant valt die reiniging ook niet onder het onderhoudscontract

Dat je een slechte ervaring hebt kan ik begrijpen...
    maar een topic van bijna 3jaar oud omhoog trappen ervoor is beetje "belachelijk"
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Dit Topic ben ik begonnen………… eind 2009.
      Ondertussen is het opgelost ttz. sinds een interventie van Vaillant vorig jaar is mijn ketel niet meer stil gevallen. Het is wel zo dat de oorzaak bij Vaillant lag maar ze hebben moeten wachten tot Vaillant Duitsland de toelating gaf aan de ketel een technische wijziging aan te brengen. Het heeft mij ook niets gekost. Over de klantenservice ben ik wel tevreden alhoewel ze uiteraard niet werken in het weekend, zaterdag & zon- en feestdagen. Wisselstukken kunnen ook inderdaad besteld moet worden in Duitsland, dan duurt het even. Het is wel waar dat de technici van Vaillant echt getraind zijn alles op een ander te steken : de installateurs, de wetgeving in België die over gereglementeerd is, de architect die je huis gebouwd heeft… Maar wat verwacht je van zo'n installateur ? Dat hij zegt : we zetten U gratis een nieuwe ketel ???? Het is een zeer ingewikkelde maatschappij geworden…. Maar sluiten we dit topic echt af !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Grupello Bekijk bericht
        Maar sluiten we dit topic echt af !!!
        Waarom? Het is leuk om eens een update te krijgen over dit onderwerp.
        Je had beloofd om ons op de hoogte gehouden...

We dachten in die periode ook van verwarmingsketel te veranderen en we dachten ook aan een Vaillant onder het motto "als het van Duitsland komt dan zal het wel kwaliteit zijn zeker." We hebben nog altijd geen beslissing genomen.
        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
          Je had beloofd om ons op de hoogte gehouden...
          Ik was dit vergeten.... 't is des mensen... eens het opgelost is vergeet men snel de miserie....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grupello Bekijk bericht
            ik was dit vergeten.... 't is des mensen... Eens het opgelost is vergeet men snel de miserie....
            Prima
            Dat we ze nog lang mogen "trekken".
            Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Working...
            X