Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 registratie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Windows 7 registratie

    Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
    Ik vind het jammer dat je tegenwoordig bij geen enkel apparaat (fototoestel, dvd-recorder, pc...) nog een handboek of zelfs een cd-r krijgt.

    Je wordt altijd naar een website verwezen.

    Wel erg handig als je internet niet werkt.

    Ik ben tevreden van de Windows Home 7 op mijn nieuwe pc, wel klote dat je zelf opstartcd's moet maken. Voor die prijs mocht dat er wel bij zijn.
    Die pc's worden steeds goedkoper, en dus wordt steeds vaker bespaard op de "niet" belangrijke dingen. Je hebt 100% gelijk, maar het is helaas niet anders...

    Heb hier onlangs ook een HP laptopke gekocht, en daar dus 4 DVD's bijgekocht voor die herstelschijven, waar je dus ook "auteursrechten" mag op betalen (zucht)...
    Dat laatste kost zowat evenveel als de DVD'kes zelf...
    Groeten,

    Polleke

    Comment


    • #17
      Re: Windows 7 registratie

      Mijn nieuwe Acer Aspire kostte 799 euro, toch wel een prijs waarbij je een goei toetsenbord en muis zou verwachten, maar dat is dus blijkbaar ook teveel gevraagd.
      Canon-man. Concerten en natuur.
      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

      Comment


      • #18
        Re: Windows 7 registratie

        ik moet mijn ervaring over Windows 7 herzien. Het is rotzooi van hetzelfde baggerschip als waar de vorige versie vandaan kwam. Telkens de PC een upgrade doet van Microsoft (Microsoft raad dit aan om de veiligheid te waarborgen) kan ik dagen niet meer op internet. Vandaag is het weeral van dat. Na een automatische upgrade kan ik weeral niet meer op het net. Ben nu even met de laptop gaan Googelen met deze woorden: windows7 internet connectie problemen . Ik viel achterover. Blijkt dat het een veelvoorkomend probleem te zijn. Dan koop je een nieuwe pc met serieus wat geheugen en graf.kaart en dan weer die verdomde windowsproblemen. Het staat nu vast. Als het budget het toelaat vliegt meneer Bill Gates zijn rommel buiten en koop ik een Mac. Ik ben het na 18 jaar zat met die bagger.
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

        Comment


        • #19
          Re: Windows 7 registratie

          Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
          ik moet mijn ervaring over Windows 7 herzien. Het is rotzooi van hetzelfde baggerschip als waar de vorige versie vandaan kwam. Telkens de PC een upgrade doet van Microsoft (Microsoft raad dit aan om de veiligheid te waarborgen) kan ik dagen niet meer op internet. Vandaag is het weeral van dat. Na een automatische upgrade kan ik weeral niet meer op het net. Ben nu even met de laptop gaan Googelen met deze woorden: windows7 internet connectie problemen . Ik viel achterover. Blijkt dat het een veelvoorkomend probleem te zijn. Dan koop je een nieuwe pc met serieus wat geheugen en graf.kaart en dan weer die verdomde windowsproblemen. Het staat nu vast. Als het budget het toelaat vliegt meneer Bill Gates zijn rommel buiten en koop ik een Mac. Ik ben het na 18 jaar zat met die bagger.
          Diezelfde Windows7 met dezelfde updates geeft hier NOOIT problemen.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #20
            Re: Windows 7 registratie

            Als ik dat hier allemaal lees, denk ik dat ik mij nog een tijdje bij mijn XP PRO zal houden.

            Een vriend van mij heeft ook problemen met Windows 7, maar dan qua ondersteuning i.v.m. oudere aangesloten toestellen, zoals printer scanner enz.

            Comment


            • #21
              Re: Windows 7 registratie

              Ik werk al sinds de RC met 7.

              En op mijn werklaptop die ik zo'n 10u per dag gebruik staat hij nog altijd probleemloos en vlotjes te draaien.
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #22
                Re: Windows 7 registratie

                Win 7 draait hier perfect, en alle updates komen moeiteloos binnen, dit terwijl mijn internetconnectie totaal geen problemen geeft.
                BTW, vista crap? Sinds SP2 zijn win 7 en vista elkaars gelijke....
                "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                Comment


                • #23
                  Re: Windows 7 registratie

                  Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                  ik moet mijn ervaring over Windows 7 herzien. Het is rotzooi van hetzelfde baggerschip als waar de vorige versie vandaan kwam. Telkens de PC een upgrade doet van Microsoft (Microsoft raad dit aan om de veiligheid te waarborgen) kan ik dagen niet meer op internet. Vandaag is het weeral van dat. Na een automatische upgrade kan ik weeral niet meer op het net. Ben nu even met de laptop gaan Googelen met deze woorden: windows7 internet connectie problemen . Ik viel achterover. Blijkt dat het een veelvoorkomend probleem te zijn. Dan koop je een nieuwe pc met serieus wat geheugen en graf.kaart en dan weer die verdomde windowsproblemen. Het staat nu vast. Als het budget het toelaat vliegt meneer Bill Gates zijn rommel buiten en koop ik een Mac. Ik ben het na 18 jaar zat met die bagger.
                  Byebye
                  "I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."

                  Comment


                  • #24
                    Re: Windows 7 registratie

                    Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                    Diezelfde Windows7 met dezelfde updates geeft hier NOOIT problemen.
                    Idem hier... Maar zowel thuis als op't werk heb ik wel last met IE. Die hangt constant.
                    BD0910BE

                    Comment


                    • #25
                      Re: Windows 7 registratie

                      Windows 7 werkt hier prima, maar mijn oude scanner kon ik niet meer installeren. Dat was eigenlijk geen probleem, want als ik daarmee een document scande dan stond dat toch vol strepen. Ik heb dus meteen een nieuwe scanner gekocht...

                      De printer installeren ging dan weer héél gemakkelijk.

                      Met internetverbindingen heb ik geen problemen, toch niet wat de computer en Windows 7 betreft. De Scarlet-modem heeft soms wel kuren, maar die wordt begin volgend jaar vervangen door een ander soort modem (sneller, en dan heb ik ook digitale tv). Op dit ogenblik heb ik twee Scarlet-modems, als de ene geen zin heeft om te werken, dan neem ik de andere (resetten helpt niet, maar als de modem een paar dagen op de kast heeft gelegen, dan werkt die weer, raar spul, die modems...).

                      Als je onder Windows 7 een ouder programma wil installeren, en het werkt niet zoals het moet, dan kan je ervoor kiezen om dat programma te laten werken onder XP.
                      Ik heb hier zo'n programma dat ik altijd heb gebruikt om naamkaartjes te maken, en dat werkt op die manier even goed als vroeger.
                      http://barthuysmans.smugmug.com/
                      BD0338BE

                      Comment


                      • #26
                        Re: Windows 7 registratie

                        Ik heb anderhalf uur met de helpdesk van Microsoft aan de telefoon "gehangen". De zeer vriendelijke man wist het ook niet meer. Tot hij me één na één alle randapparatuur liet verwijderen. Telkens weer heropstarten. Dit zeker 20 keer. En eindelijk het probleem gevonden. De cd-schrijver bleek problemen te geven met Windows 7. Maar er viel niets aan te doen. Dan maar de cd-schrijver" uitvinken". En ja nu draait alles weer normaal. Maar nu heb ik geen cd-schrijver meer. Als ik een cd wil schrijven (en dat doe ik vaak) dan kan ik niet op het internet.
                        De meneer in Nederland, waar de helpdesk is, was wel heel vriendelijk en hulpvaardig. Wat je van veel andere helpdesken niet kan zeggen. Dus toch nog een pluim(pje) voor Microsoft.
                        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                        Comment


                        • #27
                          Re: Windows 7 registratie

                          Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                          Ik heb anderhalf uur met de helpdesk van Microsoft aan de telefoon "gehangen". De zeer vriendelijke man wist het ook niet meer. Tot hij me één na één alle randapparatuur liet verwijderen. Telkens weer heropstarten. Dit zeker 20 keer. En eindelijk het probleem gevonden. De cd-schrijver bleek problemen te geven met Windows 7. Maar er viel niets aan te doen. Dan maar de cd-schrijver" uitvinken". En ja nu draait alles weer normaal. Maar nu heb ik geen cd-schrijver meer. Als ik een cd wil schrijven (en dat doe ik vaak) dan kan ik niet op het internet.
                          De meneer in Nederland, waar de helpdesk is, was wel heel vriendelijk en hulpvaardig. Wat je van veel andere helpdesken niet kan zeggen. Dus toch nog een pluim(pje) voor Microsoft.
                          Hoe ?? .. 't was toch die Win 7 bagger ? blijkt het nu een cd-schrijver te zijn waarschijnlijk met een pre-historische firmware .. ochgottekes toch ...

                          Comment


                          • #28
                            Re: Windows 7 registratie

                            Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                            Hoe ?? .. 't was toch die Win 7 bagger ? blijkt het nu een cd-schrijver te zijn waarschijnlijk met een pre-historische firmware .. ochgottekes toch ...
                            Raar dat de Microsoftman zelf zei dat Windows 7 dat eigenlijk moet herkennen. Of op z'n minst de oorzaak van het probleem had moeten herkennen. Maar niets van dat alles. Ik werk met Microsoftproducten sinds DOS 5.0. Nadien Windows op een pc met -wow- 40 Mb HD. Ik heb alle Windowsversies gezien. Ook de vele blauwe schermen (teveel). Tezelfdertijd heb ik de evolutie van de Macs kunnen volgen op de computer van mijn zoon. Dus ik ken wel een beetje de ups en downs van Windows en OS. En ik weet één ding. Mocht ik als astronaut met een spaceshuttle de ruimte in worden geschoten en het beestje zou onder Windows draaien dan zet ik geen voet in dat tuig.
                            Leuk hoor steeds msconfig te moeten doorploeteren telkens je een cd wil schrijven.
                            Zoals ik al zei, als het budget het toelaat een Mac, en deze pc wordt een mp3 speler/radio.
                            EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                            Comment


                            • #29
                              Re: Windows 7 registratie

                              Maar niemand is verplicht mij te geloven hé. Ga naar Google en vul in: internet connection windows 7. Je zal zien dat er een rij pagina's zal verschijnen van hier tot in Silicon Valley.
                              En blijkbaar ben ik niet alleen met twijfels over Windows 7
                              Klik

                              Voor hen die Windows 7 zonder problemen kunnen gebruiken:
                              EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                              Comment


                              • #30
                                Re: Windows 7 registratie

                                Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
                                Ik werk hier nu een paar weken met een niuewe pc met Xindows 7, en ik heb nog nooit een besturingsprogramma gehad dat zo gemakkelijk werkt.
                                XP heb ik bewust overgeslagen, omdat ik daarover teveel negatieve verhalen heb gelezen, maar Windows 7 is heel erg goed.

                                Een voorbeeldje, ik sluit mijn Canon Pixma IP5000 aan...

                                Windows 7 herkent de printer, zoekt zelf naar de juiste software, en installeert die. Als dit gebeurd is, krijg je een vermelding dat de printer klaar is voor gebruik...

                                Dat heb ik bij oudere Windows-versies nooit meegemaakt, daar kon je altijd zelf op zoek naar de juiste drivers.


                                Met de registratie heb ik geen problemen gehad, want de computer heb ik direkt aangesloten op het internet.
                                mijn VISTA doet dat voor mij ook allemaal hoor
                                mij hoor je niet klagen.

                                Comment

                                Working...
                                X