Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 registratie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows 7 registratie

Ik ben ook overgeschakeld naar Windows 7 en ben tot nader order een tevreden gebruiker.

Wat ik wel vaststel is een probleem met Picasa 3. Als Picasa mijn fotomappen op interne en externe schijven scant, en ik tezelfdertijd een foto open in Picasa dan loopt Win7 compleet vast.
    Een probleem van performantie of geheugen zal het volgens mij niet zijn want ik kan vlot multitasken tijdens het scannen met Picasa. (Intel quad core 2,5 Ghz processor en 6 Gb geheugen)

Nog iemand die ervaring? Oorzaak? Oplossing?
    Meer foto's op mijn website

Comment

Re: Windows 7 registratie

Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
      Raar dat de Microsoftman zelf zei dat Windows 7 dat eigenlijk moet herkennen. Of op z'n minst de oorzaak van het probleem had moeten herkennen. Maar niets van dat alles. Ik werk met Microsoftproducten sinds DOS 5.0. Nadien Windows op een pc met -wow- 40 Mb HD. Ik heb alle Windowsversies gezien. Ook de vele blauwe schermen (teveel). Tezelfdertijd heb ik de evolutie van de Macs kunnen volgen op de computer van mijn zoon. Dus ik ken wel een beetje de ups en downs van Windows en OS. En ik weet één ding. Mocht ik als astronaut met een spaceshuttle de ruimte in worden geschoten en het beestje zou onder Windows draaien dan zet ik geen voet in dat tuig.
      Leuk hoor steeds msconfig te moeten doorploeteren telkens je een cd wil schrijven.
      Zoals ik al zei, als het budget het toelaat een Mac, en deze pc wordt een mp3 speler/radio.
      sja ... some have it some don't .. ik werk(te) met MS producten in een productieomgeving en met een multi-platform omgeving, sinds DOS 2.0 en ik heb ook alle Windows versies gezien (en ja vanf 1.0) en BSOD's heb ik zelden of nooit gezien ... en als er een platform was waar ik in die omgeving absoluut sch... aan had dan was het wel Apple/Mac support want daar waren altijd vodden mee en zelfs hun Apple Education Center kreeg den brol maar opgelost na lang experimenteel prutsen zonder duidelijk doel ... bagger! ... man als ik er aan denk welke handen vol geld die prullen ons gekost hebben om ze operationeel te krijgen en te houden dan wordt ik er nog niet goed van enfin ieder zijn meug zei de zeug ....

Comment

Working...
      X