Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Het sneeuwt in Hasselt
Collapse
X
-
-
Re: Het sneeuwt in Hasselt
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtHier aan de maaskant is het mooi wit de straat begint ook al redelijk wit te zien en er valt nog steeds sneeuw
Die was nochtans niet voorspeld voor vandaag
Beter dan Brugse
Zelf ben ik ook van die kant afkomstig.
Comment
-
Hier nog geen vlokje gezien! Maar de weermannen voorspellen de meeste sneeuw voor morgen aan de kust!
Grtz,Fabienne
Je kunt niet voorkomen dat de vogels van het verdriet komen overvliegen.
Je kunt wel voorkomen dat ze nesten in je haar maken.BD0675BE- Canon EOS 300D EF-S 18-55
The name of the game is to fill the frame!
http://Fabke.fotopic.net
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtMooie kant die Maaskant he lilybie.
Beter dan Brugse
Zelf ben ik ook van die kant afkomstig.
allé wij zeggen hier toch zo, maar als je liever het maasland hoort is mij dat goedGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtja hé
allé wij zeggen hier toch zo, maar als je liever het maasland hoort is mij dat goed
Het Maasland is toch dat reclameblad niet?
Ik weet zelfs niet meer of dat nog bestaat.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtNeen, neen.
Het Maasland is toch dat reclameblad niet?
Ik weet zelfs niet meer of dat nog bestaat.
t's nu de streekkrant
maar intussen word het hier steeds witter en witter
en glad op de wegenGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Dat weer wat wij voor zo'n 2 weken gehad hebben (koud en zonnig en daarna sneeuw) is precies jullie richting uitgekomen. Geniet er maar van, maar wees voorzichtig op de gladde wegen!
Hier in Vancouver, Canada is de sneeuw alweer weg! Zondag een paar centimeters gehad, maandagavond ook een 5cm gehad. De sneeuw is 's nachts omgeslaan naar regen omdat het opwarmde. Vandaag is het alweer +8 graden met buien en sinds vandaag is er niets meer te zien van die sneeuw. Tegen het weekend wordt het weer zonniger en kouder.
Een paar foto'kes van onze eerste sneeuw:
Groetjes,
Ann
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk berichtIk heb deze namiddag in Antwerpen Stad gewandeld in de sneeuw... 't is te zeggen... Van die petieterig kleine vlokjes die niet blijven liggen, maar mijn jas was wel wit
Vanzeneigens dat je jas er wit uit zag, ...................je droeg een witte jas.
Hoe kunde toch zo verstrooid zijn?
Grtz, RF
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk berichtHey juppekes
JOEPIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Het heeft hier in Oostende een flink pak gesneeuwd
We hebben hier toch een mooi dik tapijt van zo'n 6 cm
Voor ons aan de kust is dit toch al een hele pak
(als je tijd hebt he)
Comment
-
hier in gent..sneeuw!!!!!!!!!!
kinderen zijn door het dollle heen
straks mogen ze nog eens de juffen bekogelen, ga foto's nemen.......
is hier echt de kerstsfeer, in mijn klasje........
groetjes alinegroetjes aline
Comment
Comment