Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
hier in gent..sneeuw!!!!!!!!!!
kinderen zijn door het dollle heen
straks mogen ze nog eens de juffen bekogelen, ga foto's nemen.......
is hier echt de kerstsfeer, in mijn klasje........
groetjes aline
Jeuuuuuuh
Ik kom af, dan kan ik jouw ook een keer bekogelen
Inderdaad ...
Ze komen net na de middag de verwarming in orde zetten ... werkt maar voor een derde op dit moment en met deze temperaturen valt het niet echt warm te krijgen.
Het valt nog mee maar hoger dan 18°C krijgen we het in bepaalde plaatsen niet.
Nog altijd beter dan geen verwarming hebben natuurlijk.
Maar buiten mezelf moet ook de chauffagist bij ons geraken, dus die mag ook niet ingesneeuwd zijn.
Hier in Geel is het ook begonnen.
Kleine vlokjes maar ze zijn er mee daar.
Joepie
Op zich hou ik wel van sneeuw, zolang ik de baan niet op moet wat dus wel het geval is want ik moet om 5 uur nog naar huis geraken
Racing Pics
Motorcross ain't nothing without a woman's eye!
Snapshots... Het heeft hier de hele ochtend gesneeuwd, maar hij trekt het zich niet aan. Enneuh, ja hoor, hij heeft een grote stal om in the schuilen, maar mijnheer staat het liefst buiten, in weer en wind
Comment