Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Als bij een Macbook Pro het scherm wordt vervangen, dan wordt eigenlijk de gehele bovenkant van de laptop vervangen. Dus niet alleen het toch al dure LED LCD scherm zelf maar ook de (dure aluminium) behuizing, ingebouwde webcam etc. etc.
.
Waar is dat nu weer voor nodig, komt het milieu zeker niet ten goede he
"I've said it before and I'll say it again. Life moves pretty fast. If you dont stop to look around once in a while, you could miss it."
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_DogBekijk bericht
Tja, 'k heb het ook niet bedacht hè 't Zal wel een stuk eenvoudiger zijn om te repareren denk ik zo. Ik ben er overigens ook niet zo happy mee hoor, ik wil graag weer een 100% krasvrij scherm op mijn MBP maar wel met behoud van garantie... maar dan toch weer niet voor 600,- 't Is namelijk maar zo'n minuscule krasje, daar heb ik ook weer geen 600,- voor over, ook al stoor ik me er toch aan. Maar ja....
Tja... Apple is de goedkoopste niet. En toch zie je mij never nooit niet meer teruggaan naar wat voor Windows machine dan ook De extra kosten neem ik graag op de koop toe.
Oorspronkelijk geplaatst door marcovandaarBekijk bericht
ones you go mac, you'll never go back
Dan ben ik de uitzondering op de regel . . .
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Men spreekt hier mekaar wel een beetje tegen: eerst is 600 euro normaal voor een scherm omdat er veel werk aan is om dat te vervangen, en dan ineens blijkt het dat men gelijk de bovenste helft helemaal vervangt (dus niet zoveel werk).
Zou het niet zijn dat Apple een beetje misbruik maakt van de onvoorwaardelijke trouw van zijn fans ?
Men spreekt hier mekaar wel een beetje tegen: eerst is 600 euro normaal voor een scherm omdat er veel werk aan is om dat te vervangen, en dan ineens blijkt het dat men gelijk de bovenste helft helemaal vervangt (dus niet zoveel werk).
Zou het niet zijn dat Apple een beetje misbruik maakt van de onvoorwaardelijke trouw van zijn fans ?
Oorspronkelijk geplaatst door Reservoir_DogBekijk bericht
Zo is het gewoon. Op mijn werk doen wij garantieherstellingen voor verschillende merken.
Bij HP is het scherm ook in zijn gehele te vervangen, dus incl. eventuele webcam, wifi antennes, de hele rim-ram.
Bij lenovo vervang je enkel het lcd paneel
Bij dell ook enkel het lcd paneel alhoewel occasioneel je een assembly mee krijgt
En 600€ voor een scherm.. kan goed zijn als het LED is
Een display-assembly voor iets of wat HP heeft ook al snel een inkoopprijs van 450€
Hier ook al zo'n 6 jaar een zeer tevreden Mac gebruiker.
Begonnen met een 20" Imac, en heb nu een 17" Macbook Pro.
Alleen is mijn scherm kapot, constant van die flikkerende lijnen rechtsonder in mijn scherm. Maar hij is nog onder garantie.
Ook 2 jaar een HP Pavillion 17" gehad van 2200€.
Wat een boot is mij dat als ik ze met elkaar vergelijk, en niets als problemen ermee gehad, 3x moeten opsturen en nog altijd probs erbij.
Ik ben mss wel een fanboy (4 ipods, 2 iphones gehad en mijn vrouw nu ook)
But I love a Apple.
Comment