Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Probleem was dat op Canvas het Groot dictee der Nederlandse taal werd uitgezonden, simultaan met de Nederlandse televisie. Anders hadden ze de voetbal wel naar Canvas verschoven. Ach ja, nu hebben we vrijdag ook een aflevering te goed
En toch blijf ik me afvragen waarom ze dan in godsnaam die één+ en canvas+ uitgevonden hebben... Ze zouden die twee beter gewoon afvoeren en een sporza-kanaal maken. Niet voor mij hoor, kan me gestolen worden, maar dan kan de gewone programmering tenminste blijven staan...
En Erika: dikke pech gehad in laatste ronde hé... En finale niet echt tactisch gespeeld ook nie. Wel jammer natuurlijk...
(Vooral ook omdat ik die De Win maar niks vind. De perfecte vrouw om in en rond het halfrond de 'bitch' uit te hangen en de politici het vuur aan de schenen te leggen. Maar blijkbaar is het geen knop die ze gemakkelijk omdraait Prachtig hoe ze zeker 7 of 8 keer bleef roepen en zagen dat ze wel degelijk 'Joop' had gezegd. Heb meteen teruggespoeld (is die functie ook eens goed voor iets) enneuh: ze heeft misschien iets gemompeld dat een beetje lijkt op Bjorn ofzo, maar gééééééééén Joop. En maar zagen en klagen "Ik zal het dan gedroomd hebben hé..." Pfff, stoorde mij eerlijk gezegd meer dan lamoot gisteren.)
Het is natuurlijk wel een héél schoon meiske eh, en sinds ze daar verteld hebben dat ze vrijgezel is, is de jacht open natuurlijk. Al geef ik de posters in dat gastenboek niet veel kans eerlijk gezegd
Zou die "Bent" geweten hebben dat die in een quiz zat.
(ik doe me echt geen moeite om de juiste schrijfwijze van de naam te vinden)
Wel de moeite doen om over diene mens te klagen, maar effe googlen (toch minder tijdrovend), ho maar!
Hij is misschien niet zo hyper-competitief als Linda (thank god, zou díe eigenlijk wel weten dat ze in een amusementsprogramma zit?) of zo vlot als Wim. Maar z'n taktiek was toch goed? Hij gaf snel de antwoorden die hij wist en stopte dan. Wim bvb (pas op, grote fan hier) bleef maar zoeken en raden en doen, en verloor zo meer seconden dan hij won.
en de paar keren dat Bent zich aan een 'grapje' waagde kon het me wel zeer smaken.
Ik kende hem enkel van z'n muziek, nu had hij me eigenlijk blij verrast. U duidelijk niet, dus vroeg ik me af wat u zo slecht vond aan hem?
Wel de moeite doen om over diene mens te klagen, maar effe googlen (toch minder tijdrovend), ho maar!
Hij is misschien niet zo hyper-competitief als Linda (thank god, zou díe eigenlijk wel weten dat ze in een amusementsprogramma zit?) of zo vlot als Wim. Maar z'n taktiek was toch goed? Hij gaf snel de antwoorden die hij wist en stopte dan. Wim bvb (pas op, grote fan hier) bleef maar zoeken en raden en doen, en verloor zo meer seconden dan hij won.
en de paar keren dat Bent zich aan een 'grapje' waagde kon het me wel zeer smaken.
Ik kende hem enkel van z'n muziek, nu had hij me eigenlijk blij verrast. U duidelijk niet, dus vroeg ik me af wat u zo slecht vond aan hem?
Ja dat is waar: Linda vecht daar voor haar leven
Die jong is niet slecht hoor maar die praat zo onnatuurlijk
Maar ja ik ken hem niet en ik heb er zelfs nooit van gehoord.
Ik zal ook wel in de verkeerde music "sien" zitten
Comment