Ik vraag me af waarom Van Quickenborne en Test Aankoop hier niet tegen reageren:
Verleden vrijdag voor iemand naar Scarlet gebeld: 10 minuten muziek
Vanmorgen teruggebeld: 7 minuten muziek.
Er belt zojuist iemand anders naar mij die een Skynet probleempje had: ze hing 35 minuten aan de lijn.
Vertelt dat Skynet robotje doodleuk dat ze geluk had dat ze vanmorgen niet had gebeld:
méér dan 60 minuten wachttijd.
Altijd is HET argument "dat het zéér druk" is: de waarheid is natuurlijk dat die call-centers schromelijk onderbemand zijn. Ofwel deugen de producten die ze verkopen niet, als zovelen steeds opnieuw moeten bellen.
Moest men al eens beginnen verplichten dat ALLE callcenters 0800 nummers moeten zijn , het zou misschien al iets helpen, want dan kosten wachttijden geld aan degene die ze veroorzaakt en niet aan het slachtoffer ervan.
Verleden vrijdag voor iemand naar Scarlet gebeld: 10 minuten muziek
Vanmorgen teruggebeld: 7 minuten muziek.
Er belt zojuist iemand anders naar mij die een Skynet probleempje had: ze hing 35 minuten aan de lijn.
Vertelt dat Skynet robotje doodleuk dat ze geluk had dat ze vanmorgen niet had gebeld:
méér dan 60 minuten wachttijd.
Altijd is HET argument "dat het zéér druk" is: de waarheid is natuurlijk dat die call-centers schromelijk onderbemand zijn. Ofwel deugen de producten die ze verkopen niet, als zovelen steeds opnieuw moeten bellen.
Moest men al eens beginnen verplichten dat ALLE callcenters 0800 nummers moeten zijn , het zou misschien al iets helpen, want dan kosten wachttijden geld aan degene die ze veroorzaakt en niet aan het slachtoffer ervan.
Comment