Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Slimste mens ter Wereld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Slimste mens ter Wereld

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
    Dan snap ik niet dat ze er de beste grappen niet uithalen om het juist wat interessanter te maken..Hij is toch regisseur en zou toch beter moeten weten..Anders kan hij binnenkort qua populariteit van het programma inboeten wat jammer zou zijn..
    95% van de grappen zijn voorbereid. (Je moe ze maar eens in hun papierkes voor hen zien kijken gedurende de uitzending). Enfin ik geloof niets meer van zulke programm's op tv, net zomin als designers, mijn restaurant e.d.
    Mijn gedacht.

Comment

Wat ben ik toch een bofkont dat ik naar al die rommel niet (meer ?) kijk !

Comment

Schatjes toch, als je't niet goed vindt, kijk dan niet! Moest er nu maar één zender zijn en tv de énige mogelijke bezigheid...

De humor in deze programma's is voor 85 % geregisseerd, uitgeschreven,... Dat was vroeger zo en dat zal morgen ook nog zo zijn. De weinige momenten dat prof. Torfs écht tot z'n recht kwam waren in de één-tweetjes met Ward De Bever... Toch?

En de combinaties zijn telkens expres zo gekozen dit jaar opdat ze NIET bij elkaar zouden 'passen'. conflict is altijd leuker dan consensus om naar te kijken.

Wat Lamoot (naam is speciaal gekozen als anagram voor malloot trouwens) aangaat: da's als met foto's zeker hé, smaken en kleuren... Als Tobback (senior) al met diene mens z'n moppen kan lachen ("wat windt uw vrouw op?" - "Het licht uitdoen zeker?" --> hij zat te schudden!)

Geef mij de juri van vorig jaar maar...Dat was tenminste doordachte humor..Niet altijd maar je kon er meer achter zoeken..
        Deze formule is dikke onzin..
        Vond Kamagurka wel goed met zijn stoel.
        Dat is dan wél doordachte humor? Kama is zo voorspelbaar als Geert Hoste...
        Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zoomb Bekijk bericht
          En de combinaties zijn telkens expres zo gekozen dit jaar opdat ze NIET bij elkaar zouden 'passen'. conflict is altijd leuker dan consensus om naar te kijken.
          Juist, ja . De combinaties zijn leuk als ze mekaar versterken, of als ze telkens in mekaars haren zitten. Gisteren was er van geen van beide iets te merken, er was nauwelijks interactie vond ik. Dat de ene lacht met de mop verandert daar volgens mij niet veel aan.

groetjes
          K@el
          Is this the real life? Is this just fantasy?
          Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Dan snap ik niet dat ze er de beste grappen niet uithalen om het juist wat interessanter te maken..Hij is toch regisseur en zou toch beter moeten weten..Anders kan hij binnenkort qua populariteit van het programma inboeten wat jammer zou zijn..
            ja .. herkauwen tot ze een mop vinden die goed aansluit op de situatie van de kandidaten .. 't zal zeker een programma opleveren met veel vaart er in ... ingeblikt of niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k@rel Bekijk bericht
              Juist, ja . De combinaties zijn leuk als ze mekaar versterken, of als ze telkens in mekaars haren zitten. Gisteren was er van geen van beide iets te merken, er was nauwelijks interactie vond ik. Dat de ene lacht met de mop verandert daar volgens mij niet veel aan.

groetjes
              K@el
              voila .. dat is het .. en gisteren kreeg ik het gevoel dat het zelfs op het randje van het bitse af was, sommige, nu ja vrijwel alle, "grappen"? waren totaal niet grappig en zelfs op het randje van kwetsend ... les miserables .. .. close but no cigar .. Torfs was ook niet altijd top maar voor mij mag men 'm al terughalen

Comment

volgens mij begint "Malloot" het stilaan te begrijpen hoor, getuige zijn citaat (in MBH) uit een boze Email die hij had ontvangen, en de beker die de auteur daarvoor kreeg Typisch de reactie van iemand die poogt zijn onverschilligheid, tov. kritiek, te etaleren
                Nog even en we horen niet meer van Malloot.
                hoe gaat het ook al weer...."only the strong survive" en "velen voelen zich geroepen, weinigen zijn uitverkoren..."
                pas op: ieder zijn meug hoor, maar ikzelf moet hem niet...
                Wat Louis Tobback betreft: ik vind hem een heel bekwame, verstandige mens. Hij heeft zich tenminste niet verlaagd, door zich gekwetst te tonen in 't bijzijn van die "kwiebus"
                Last edited by dréten; 11 december 2009, 19:52.

Comment

Gunther Lamoot kan er echt wel wat van.
                  't is een goede komiek.

Ikzelf vind wel dat hij er af en toe over gaat, en ik hou niet zo van pis- en kakgrapjes.

Maar heeft iemand ooit het stukje over Jommeke gezien? Hilarisch!

Op de digitale zender '8' heeft hij een eigen programma: de 2,5 minuten Gunther Lamoot Show. Dat bevat veel goede elementen. Ik keek er graag naar (nu zijn ze alles aan het herhalen).

We zijn ook naar de zaalshow 'Droog' van Philippe Geubels geweest, en inderdaad: de zaal zat vol met mensen die van het begin tot het einde plat lagen van het lachen.
                  Mensen die niet vaak naar comedy gaan, en dan naar een bekendere persoon gaan kijken met de gedachte "we hebben er voor betaald, dus lachen zullen we"...

De show van Geubels was zeker niet slecht, maar we hebben hem al vaker kortere stukjes zien brengen (ook op tv), en dan heb je het beste toch al gezien hoor.

Er is heel wat comedy talent in België (en Nederland), wij gaan regelmatig naar stand-up-comedy, en dan merk je dat het goed zit.
                  Vaak jammer dat wanneer zo 'n persoon 'groot wordt', de kwaliteit plots afneemt en ze niet zo grappig meer zijn. Ik hield meer van de humor van bv Raf Coppens en Wouter Deprez in hun beginperiode, als nu het grote namen zijn...

En ja, zet Geert Hoste maar in die jury om de zaal plat te krijgen met z'n fabiolakapselgrappen. Daarna nog een heruitzending van de Kampioenen en de avond van vele mensen die houden van voorgekauwde humor kan niet meer stuk.
                  Ik zal wel naar een reeks op DVD kijken (Seinfeld bv)...

O ja, nog iets... Waarom noemen ze de jury eigenlijk jury?
                  Dat klopt toch van geen kanten.
                  Statler en Waldorf zijn toch ook geen juryleden?
                  Fuji FinePix S100fs

Comment

hopelijk komt Freddy De Vadder eens

benieuwd dan naar de reacties
                    mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                    D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht

benieuwd dan naar de reacties
                      Wuk? Kaffiefielters?

Comment

Die aflevering met Guy Mortier
                        Fantastisch gewoon ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk bericht

ja, met Arno
                          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                          flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri VdV Bekijk bericht
                            Die aflevering met Guy Mortier
                            Fantastisch gewoon ...
                            Alle afleveringen met Erika
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                              Alle afleveringen met Erika
                              Inderdaad! Had er gisteren wel eventjes voor gevreesd.

Frank Focketein (of hoe schrijf je dat) kon ik ook wel smaken.
                              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
                                Inderdaad! Had er gisteren wel eventjes voor gevreesd.

Frank Focketein (of hoe schrijf je dat) kon ik ook wel smaken.
                                Erika draait beter en beter

Marcel viel nogal tegen imho, gisteren.

De foto-vragen vind ik wel niet gelijkwaardig.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X