Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Slimste mens ter Wereld

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: De Slimste mens ter Wereld

Lamoot? .. ik noem die sukkel altijd "malloot" hoe zou dat nu komen ?? .. dat soort haha humor? is mij een ietsje te primitief, ergo ik kan met dat soort zielig gedoe helemaal niet lachen, heeft niks om het lijf ... en la Van Tielen bevestigt mij helaas wat ik er van dacht, een groot "geitgehalte" maar meer ook niet ...ontnuchtering! ... ik vond trouwens de vragen in de eindronde een ietsje te tendensieus voor een normale random distributie .. had nog gehoopt dat het "mallotige" gedoe ervoor zou zorgen dat Lowie zou opstappen, dat ware pas geslaagd geweest ha! pech

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
      ... en la Van Tielen bevestigt mij helaas wat ik er van dacht, een groot "geitgehalte" maar meer ook niet ...ontnuchtering! ...
      Ze blijft toch een lief snoetje hebben
      Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
      http://album.zoom.nl/user/lindberg/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Swolfs Bekijk bericht
        Ik vind dat ge vaak merkt dat het veel ingestudeerde nummertjes zijn
        Dat was bij Torfs ook al hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
          Dat was bij Torfs ook al hoor!
          heb het vorig jaar eigenlijk niet gevolgd dus daar kan ik niet over oordelen...
          With Canon, I can (or at least try)
          Photastic.be ~ Passion for the picture
          Nieuwe site

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
            Ja, niet moeilijk kiezen als ze naast Turtelboom staat
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Ja, niet moeilijk kiezen als ze naast Turtelboom staat
              Hahahahaha, Theo toch.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Wie had ooit gedacht dat we nog heimwee naar de professor zouden krijgen

Als ze de jury (commentator) aan twee personen toevertrouwen, moet in de eerste plaat de combinatie werken. Gisteren werkte die in geen geval.

Groetjes
                K@rel
                Is this the real life? Is this just fantasy?
                Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Ik versta echt niet waarom ze Heert Goste niet gevraad hebben
                  Die is toch 1000x grappiger! Allez, hij moet maar "Koningin Fabiola" & "kapsel" zeggen in dezelfde zin en de hele zaal ligt plat
                  Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Ik vond de combinatie Lamoot - Tobback wel leuk, net omdat ze niet pasten

MAar het format lijkt hoe langer hoe meer op een ludieke talkshow met wat quizvraagjes. En ze hebben in de studio precies meer plezier dan wij thuis.

Maar ik ik kijk nog steeds graag, hopelijk zijn de volgende leuker (de kandidaten waren deze keer ook niet bijzonder grappig)
                    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Comment

Gunter Lamoot amai wat een kieken, wie kan daar zijn pap mee koelen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door erwin Bekijk bericht
                        Toegegeven LOL! ... maar 't is zoals bij een kapotte TV .. prachtig beeld maar gene klank ..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jook Bekijk bericht
                          Ik vond de combinatie Lamoot - Tobback wel leuk, net omdat ze niet pasten

snip
                          Ik dus niet ... de combinatie was zowat de slechtste/zwakste tot nu toe ... Geubels-Eyskens was ook al geen hoogvlieger maar ik kon er mee leven ... Mortier-Urbanus was nog het beste in evenwicht alhoewel het in mijn ogen ook al geen hoge toppen scheerde/schoor ... nu ja .. "instant humor" is wel iets meer dan "poeder uit een doos en enkel heet water opgieten"

Comment

Toegegeven LOL! ... maar 't is zoals bij een kapotte TV .. prachtig beeld maar gene klank ..
                            De klank kan ik me eerlijk gezegd niet herinneren..
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

nu ja .. "instant humor" is wel iets meer dan "poeder uit een doos en enkel heet water opgieten"
                              Instant humor? Ik dacht dat dat een opgenomen programma is.

Mvg.
                              Robert
                              Mvg.
                              Robert
                              Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                                Instant humor? Ik dacht dat dat een opgenomen programma is.

Mvg.
                                Robert
                                Dan snap ik niet dat ze er de beste grappen niet uithalen om het juist wat interessanter te maken..Hij is toch regisseur en zou toch beter moeten weten..Anders kan hij binnenkort qua populariteit van het programma inboeten wat jammer zou zijn..
                                Mvg, Pascal,Schoonspikke
                                Als je schiet..schiet dan raak!
                                500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                                X