Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Het is maar goed dat Gunter Lamoot zijn optreden in deze show eenmalig was...
Ik vond de meeste van zijn "hrapjes" beneden alle peil.
En gij niet alleen...moest hem sowieso nooit die kerel...Maar smaken verschillen nu wel uiteraard.
Neen geef mij maar de combinatie van de allereerste aflevering.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Ik vond het gisteren een slechte uitzending , en Lamoot had daar een groot aandeel in . Van Louis T. kun je moeilijk verwachten dat hij de komiek komt uithangen.
Gelukkig was er nog het lieve snoetje van Erika Van Tielen , maar dat is de eerste reden niet waarom ik naar dat programma kijk ... dus was het niet echt geslaagd.
Lamoot bij het kruiswoordraadsel, "Een liliputter uit Leuven en eindigend op CK".
Louis zijn smikkel goed bekeken?
Die kan wel tegen een grapje hoor, maar op zich was het idd. een erg flauwe aflevering.
Die Lamoot is zo laag als wat. Man bijt hond duurt dit seizoen 3 minuten korter bij mij.
Hopelijk een combinatie van Geubels en Urbanus tijdens de finale ALS IK IN HET PUBLIEK ZIT
Het was ook vrij opvallend dat Erik Van looy minder vaak zijn jury consulteerde. Ik denk dat hij het ook door had dat het niet echt snor zat tussen die twee.
Zet die Lamoot in het vervolg maar naast Urbanus, zijne kak zal veel minder zijn.
Lamoot bij het kruiswoordraadsel, "Een liliputter uit Leuven en eindigend op CK".
Louis zijn smikkel goed bekeken?
Die kan wel tegen een grapje hoor, maar op zich was het idd. een erg flauwe aflevering.
Hij sprak zelfs over een "dwerg"...
Was er toch over voor mij.
Die Lamoot is zo laag als wat. Man bijt hond duurt dit seizoen 3 minuten korter bij mij.
Hopelijk een combinatie van Geubels en Urbanus tijdens de finale ALS IK IN HET PUBLIEK ZIT
Bwa
Dat valt nog redelijk mee die "vraah van vandaah"....hahaha.
Geef mij de juri van vorig jaar maar...Dat was tenminste doordachte humor..Niet altijd maar je kon er meer achter zoeken..
Deze formule is dikke onzin..
Vond Kamagurka wel goed met zijn stoel.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Geef mij de juri van vorig jaar maar...Dat was tenminste doordachte humor..Niet altijd maar je kon er meer achter zoeken..
Deze formule is dikke onzin..
Vond Kamagurka wel goed met zijn stoel.
Kama was ook goed en die kan ook "vies" uit de hoek komen soms.
om eerlijk te zijn vind ik alle bijdrages van de "jury" redelijk onbenullig en niets bijdragen tot het programma... Ik vind dat ge vaak merkt dat het veel ingestudeerde nummertjes zijn
Comment