Heeft er iemand een ticket voor het middenplein over voor het concert van Rammstein morgen in het Sportpaleis?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rammstein @ Sportpaleis
Collapse
X
-
-
Re: Rammstein @ Sportpaleis
Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk berichtDamm , dat gaat beestig zijn , het voorprogramma met combichrist ziet er ook super uit , t'zal dikke fun worden ,
Comment
-
Spijtig genoeg ben je een beetje laat hé Sven ,
er stonden tickets op kapaza en ebay , vorige maand ,
ik weet het nu heb je er niets aan dat ik dit hier zet , maarja mischien volgende keer een beetje vroeger beginnen kijken hé
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk berichtSpijtig genoeg ben je een beetje laat hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk berichtDe reden dat ik zo laat pas erachter vraag is omdat ik ook maar sinds maandag definitief weet dat m'n accreditatie geweigerd werd
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk berichtGa je voor de sfeer of voor de foto's? Lijkt me in dergelijke gevallen weinig te combineren...
Een ticket voor het middenplein voor de muziek en de sfeer is al meer dan genoeg.
Comment
-
zag daarnet in de lokale supermarkt een last minute aanbieding hangen op het zoekertjes bord ( er stonden een gewoon en een gsm nr op ) misschien kan je er aan geraken door eens snel de winkel te bellen en je te vragen om je de nrs door te geven. hier volgt het tel nr van de Proxy Delhaise waar het berichtje hangt 09/3481816.
Hopelijk help ik je hiermee verder en kun je nog een fijne avond beleven.
Succes DewieneNikon D300s + D70s + 70-200/2.8/VR + 18/70 Dx Ed +17/55 dx 2.8 +Sigma 8-16 + SB900 & Canon Powershot G10 voor in de zakken
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk berichthet voorprogramma met combichrist ziet er ook super uit ,
t'zal dikke fun worden ,
Heb even op youtube gezocht en wat ik vond van combichrist trok op niet veel.
Zal nog zien of ik voorprogramma meepik, zal er in ieder geval zijn voor Rammstein zelf (zal weer spectakel stuk zijn -> hopelijk zoals vorige tour met veel vlammen)
Kben dan straks weg zie, Antwerp here I come
grtz'Keep on Clicking'
Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rockey Bekijk berichtHeb je die al ooit gezien?
Heb even op youtube gezocht en wat ik vond van combichrist trok op niet veel.
Zal nog zien of ik voorprogramma meepik, zal er in ieder geval zijn voor Rammstein zelf (zal weer spectakel stuk zijn -> hopelijk zoals vorige tour met veel vlammen)
Kben dan straks weg zie, Antwerp here I come
grtz
@ Svenmichiels , hopelijk geraak je nog aan het delhaizeticket
Ik ben ermee weg si
cyaaa
Comment
Comment