Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rammstein @ Sportpaleis
Collapse
X
-
-
Re: Rammstein @ Sportpaleis
Oorspronkelijk geplaatst door Svenmichiels Bekijk berichtHet Sportpaleis was tot de nok gevuld en het stampen op de vloer moeten ze tot in Brussel gehoord hebben.
Er zijn maar 2 evenementen waar je geen ticket hoeft te kopen en buiten het sportpaleis gegarandeerd kan meegenieten van de 'muziek' ... sensation BLACK en WHITE.
En dat is vooral omdat het in de zomer is, het er stomend heet binnen is en in de nok de ramen open gezet worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davitch Bekijk berichtIk woon praktisch naast het sportpaleis, gelukkig net langs de andere kant van het Albertkanaal, ik heb niks maar dan ook niks gehoord. Het water zal het stampen gedempt hebben
ivm die accreditatie geweigerd - als je dat vraagt om fotos te nemen dan mag je gratis binnen ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davitch Bekijk berichtEr zijn maar 2 evenementen waar je geen ticket hoeft te kopen en buiten het sportpaleis gegarandeerd kan meegenieten van de 'muziek' ... sensation BLACK en WHITE.
Ze komen dit jaar weer naar Hasselt.
En ik denk dat ze daar hen vaste stek ook gaan hebben.
Comment
-
Ik weet dat ze geweldig waren ik stond op de eerste rij, maar jammer genoeg geen foto's, ik was er meer voor de muziek
Comment
-
-
Ik stond ook in de put ( soms vooraan , soms niet , je weet hoe dat gaat hé , lol )
heb me beestig goed geamuseerd ( en daarna ook in den backstage)
na enkele uurtjes slapen ( ja twas vroeg , in de morgen , mee gaan kerstshoppen met t'vrouwtje )
en da was minder leuk
t'volgende zal graspop worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johny Bekijk berichtIk stond ook in de put ( soms vooraan , soms niet , je weet hoe dat gaat hé , lol )
heb me beestig goed geamuseerd ( en daarna ook in den backstage)
na enkele uurtjes slapen ( ja twas vroeg , in de morgen , mee gaan kerstshoppen met t'vrouwtje )
en da was minder leuk
t'volgende zal graspop worden
Comment
-
Jups,
Rammstein was mega, de nieuwe nummers die ze eerst speelden vond ik minder (muziek te luid waardoor het op de tribune niet meer hoorbaar was) de nummers lenen zich moeilijker live. De rest (oudere nummers) was de MAX vond het zelfs beter of de vorige passage in het sportpaleis.
Nu nog meer vuurwerk, vlammen, lichtshow en het schuikanon bij Pussy was schitterend (zat in tribune en schuim vloog tot bij ons)
En moet zeggen dat het voorprogramma niet slecht was, wel alle nummers in zelfde toon (wil zeggen alle nummer kwamen, buiten zang, op zelfde neer) maar heb al slechter gezien.
Op naar de volgende'Keep on Clicking'
Pana Lumix FZ50 + Olympus mcon-40 (macro)+ Hama Alpha 60 + Bilora 495 (mini)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davitch Bekijk berichtvoorprogramma was combichrist zeker ...
heerlijke percussie...
rammstein zelf was natuurlijk zalig... alleen vond ik het geluid nogal slecht afgeregeld
Comment
-
Comment