Hallo,
Voor sommigen is het enkel maar een droom. Races zoals de World series by renault( heel europa) en de superleague formula of een weekend BikersCup gaan fotograferen zonder draad voor hun neus. Van mij is het ooit allemaal HIER gestart. Inderdaad op BD. Ik kende nog tuuten en blazen van fotografie enkele jaren terug. Maar ondertussen staan we al stuk verder. Deze passie van fotografie heb ik omgezet in een website van autosport maar krijgen momenteel zelf aanvragen binnen om als pers te gaan fotograferen . Jammergenoeg kunnen wij niet overal zijn en zijn wij op zoek naar een gedreven fotograaf/journalist. Het gaat hem dus niet om foto's trekken alleen . Geld verdienen doe je niet, maar je komt wel de mooiste dingen tegen . Een F1 vanop 1meter zien starten en op op 5m van je een donut zien draaien zit allemaal in het paketje inbegrepen .
De bedoeling is dat onze website wat update krijgt ivm autosport alsook wat fotografisch materiaal. Foto's blijven eigendom van de fotograaf .
Wij verwachten wel dat deze persoon over iets wat professioneel fotomateriaal beschikt.
Heb je interesse stuur gerust mailke naar info@racenews.be of bel op 0489008445.
Greetz Kurt
Comment