Ik bel nogal regelmatig via Poivy, een VOIP telefoonaanbieder. (wegens een zoon in USA).
Ik bel zo nadat ik 10 euro beltegoed koop drie maand gratis, zelfs naar zijn GSM, na die drie maand betaal ik 1,5 cent/min tot mijn beltegoed op is. Na opnieuw 10 euro beltegoed heb ik weer 3 maand gratis enz....
Ik gebruik dat ook frekwent om mijn andere zoon op zijn GSM te bellen (in België). Dat kost me dan +- 10 cent per minuut, ongeveer 50% van wat ik betaal als ik hem met mijn GSM toestel opbel. Absurd eigenlijk, en ik zit dan nog bij één van de goedkoopste operatoren (Simyo)
Nu ben ik in de gelegenheid geweest om de C470 Gigaset van Siemens te testen,een draadloze set die aangesloten wordt op je router. Dat werkt dus prima. De koper (een kennis) heeft het aangekocht via Voipdepot.be.
Voor wie deze oplossing zou overwegen: die onlineshop is een echte openbaring: je belt voor een inlichting, je krijgt daar rechtstreeks een "mens" aan de lijn,en je wordt ook nog prima geholpen. Voor één keer niet de eindeloze reeks keuzetoetsen en dan een call-center-robotje aan de lijn.
Als mijn huidige telefoonset het laat afweten, weet ik dus waarheen en voor welk toestel.
Als het goed is mag het ook eens gezegd worden vind ik.
Nog anderen met positieve (of negatieve) ervaringen met VOIP telefonie ?
Ik bel zo nadat ik 10 euro beltegoed koop drie maand gratis, zelfs naar zijn GSM, na die drie maand betaal ik 1,5 cent/min tot mijn beltegoed op is. Na opnieuw 10 euro beltegoed heb ik weer 3 maand gratis enz....
Ik gebruik dat ook frekwent om mijn andere zoon op zijn GSM te bellen (in België). Dat kost me dan +- 10 cent per minuut, ongeveer 50% van wat ik betaal als ik hem met mijn GSM toestel opbel. Absurd eigenlijk, en ik zit dan nog bij één van de goedkoopste operatoren (Simyo)
Nu ben ik in de gelegenheid geweest om de C470 Gigaset van Siemens te testen,een draadloze set die aangesloten wordt op je router. Dat werkt dus prima. De koper (een kennis) heeft het aangekocht via Voipdepot.be.
Voor wie deze oplossing zou overwegen: die onlineshop is een echte openbaring: je belt voor een inlichting, je krijgt daar rechtstreeks een "mens" aan de lijn,en je wordt ook nog prima geholpen. Voor één keer niet de eindeloze reeks keuzetoetsen en dan een call-center-robotje aan de lijn.
Als mijn huidige telefoonset het laat afweten, weet ik dus waarheen en voor welk toestel.
Als het goed is mag het ook eens gezegd worden vind ik.
Nog anderen met positieve (of negatieve) ervaringen met VOIP telefonie ?
Comment