Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

Oorspronkelijk geplaatst door Lightmotiv Bekijk bericht
    Geef toe, iedereen heeft af en toe nood om eens wat geld uit te geven aan iets nieuws, iets extra, iets beters, ... Dus heb je weer eens onverantwoord veel geld uitgegeven aan een nieuwe top-lens, of iets kleins gekocht, gewoon omdat je toevallig in de winkel was, en de drang niet kon weerstaan om toch iéts te kopen.. Vertel het dan hier aan je collega's!

We zullen snel weten wie de shopaholics zijn..

Om zelf van wal te steken:

Extra batterij voor de D90
    Lowepro Flipside 300
    Vanguard Alta Pro 263 AT statief met SBH 30 balhoofd
    Ik liep een jaar geleden langs een computer zaak en zag daar een super mooie videokaart liggen, ik kon de verlijding niet weerstaan en kocht de videokaart en zetten hem in mijn pc.
    heeft me wel wat geld gekost maar dan heb je ook wat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
      Ik liep een jaar geleden langs een computer zaak en zag daar een super mooie videokaart liggen, ik kon de verlijding niet weerstaan en kocht de videokaart en zetten hem in mijn pc.
      heeft me wel wat geld gekost maar dan heb je ook wat
      Waarschijnlijk dit type van videokaart :

www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
        Waarschijnlijk dit type van videokaart :

nee dat is geen videokaart ik had toen een fout antwoord gegeven in zijn hier ubuntu specalisten.

dit is een videokaart

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jesse2314 Bekijk bericht
          nee dat is geen videokaart ik had toen een fout antwoord gegeven in zijn hier ubuntu specalisten.

dit is een videokaart

http://www.tekstenuitleg.net/static/...videokaart.jpg
          Allez, je bent er dan ondertussen toch achtergekomen dat je daar de bal hebt misgeslagen
          www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

3 lingeriesetjes voor de modellen van morgen..
            da was wel impulsief
            Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
              Allez, je bent er dan ondertussen toch achtergekomen dat je daar de bal hebt misgeslagen
              direcht toen ik die reagtie verzonden had zag ik dat op die foto geen videokaart stond.
              waarom
              omdat in een videokaart geen pinnen zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ijsje Bekijk bericht
                3 lingeriesetjes voor de modellen van morgen..
                da was wel impulsief
                ok, ik kijk uit naar het forum maandag
                "Its no use to cry over spilled milk - it's far worse if it's beer!"

Comment

Hmm, meestal ga ik alleen maar shoppen als ik iets nodig heb. Maar dan is er vaak wel iets extra bij

Deze keer waren het spulletjes voor de klas.
                  Nieuwe laarzen - prentenboekje
                  Handpop Zwarte Piet
                  Glitterkerstboompjes voor op de nieuwjaarskaarten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sep Bekijk bericht
                    wat is een sony burger, of wat zit er tussen?
                    dat kenne we hier niet
                    Ik vraag het me ook echt af, ik bezoek ook af en toe de frituur en neem steeds een soort burger...
                    Nikon D5000, van 10 tot 105 in variabel en 35mm vast

Comment

Hey juppekes

Oorspronkelijk geplaatst door sep Bekijk bericht
                      wat is een sony burger, of wat zit er tussen?
                      dat kenne we hier niet
                      Oorspronkelijk geplaatst door Wex Bekijk bericht
                      Ik vraag het me ook echt af, ik bezoek ook af en toe de frituur en neem steeds een soort burger...
                      Dat is dus een hamburger met 2 schijfjes vlees en een tomaatje en een lekker sausje en een schijfje kaas ook nog

En bij onze frituur kan jog kiezen tussen een gewone pistolet of een bickybroodje

Als ik nog eens ga zal ik er eens een plaatje van maken
                      Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Je bent nog de SSD van Intel vergeten ...
                        Wel opletten ermee.
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Om te starten: zelf heb ik geen enkel probleem ondervonden alhoewel ik die update
                          van de firmware heb gedaan.
                          Deze update is idd. het 2de probleem waarmee Intel zit.

Het 1ste probleem ontstaat als je het paswoord van het bios probeert te wijzigen.
                          Maar wie doet nu zoiets? De meeste gebruikers hebben zelfs geen bios-paswoord.
                          Bijkomende probleem: als je het paswoord vergeet en de pc valt in panne.
                          Dat is natuurlijk op te lossen maar niet elke gebruiker kan dit oplossen.

Waarom heb ik tot nu toe geen problemen ondervonden en anderen wel?
                          Ik zou toch iemand zijn die als een magneet moeilijkheden naar zich toe trekt he VerSeg.
                          Een antwoord is dat ik vooraf de juiste info had via een ex-bd-collega en via
                          de mensen van Tweaker.
                          Voor je zo'n SSD installeert zijn er bepaalde zaken die je moet weten en moet doen ook.
                          Zo gebruik je een SSD best met Windows 7.
                          Zo'n SSD mag je niet defragmenteren en indexeren moet je uitschakelen.
                          Van het totale volume moet je 10% niet toekennen.
                          Elke week optimaliseer ik de SSD via de Toolbox van Intel.
                          Wil je de SSD volledig wissen dat moet je HDErase 3.3 gebruiken.
                          (alle geheugen blokken zijn dan leeg en de snelheid van de SSD blijft behouden)

Trouwens als je de update van de firmware niet uitvoert dan is er niets aan de hand.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Ik zou toch iemand zijn die als een magneet moeilijkheden naar zich toe trekt he VerSeg.

Welke SSD van Intel heb jij Theo, ik zie er verschillende en ook Extreme-versies die stukken van mensen kosten voor zover ik kan vinden. Ik zie er zelfs voor 629€.
                            Enige richting van prijs en type interesseert mij wel.
                            Canon EOS Digital
                            BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht

Welke SSD van Intel heb jij Theo, ik zie er verschillende en ook Extreme-versies die stukken van mensen kosten voor zover ik kan vinden. Ik zie er zelfs voor 629€.
                              Enige richting van prijs en type interesseert mij wel.
                              Intel® SSDSA2MH160G2C1

(niet meer in voorraad: zal wel zijn redenen hebben)
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                                H

Als ik nog eens ga zal ik er eens een plaatje van maken

NAAM + ADRES van fituur ... en SNEL
                                www.fotofolio.be

Comment

Working...
                                X