Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Het grote "Ik ging naar de winkel en bracht mee..." fun-topic!

Oorspronkelijk geplaatst door Lightmotiv Bekijk bericht
    Lekkere kar! Welke motor heb je genomen?
    2.0 TDI 170 pk Quattro
    Peter
    2011 BMW R1200GSA + Canon EOS EOS 5DIII / EOS 1DIV
    gspep.smugmug.com & steendorp.info

Comment

gekocht en meegenomen een tattoo
      deze middag: action voor wat kleine prullen als kerstkadootjes.
      Edit en het is geworden: een stempelset van dora en eentje van cars en het mijn eerste woordjes stickerboek
      Last edited by Lies MX; 30 november 2009, 16:12.
      Racing Pics
      Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Om te starten: zelf heb ik geen enkel probleem ondervonden alhoewel ik die update
        van de firmware heb gedaan.
        Deze update is idd. het 2de probleem waarmee Intel zit.

Het 1ste probleem ontstaat als je het paswoord van het bios probeert te wijzigen.
        Maar wie doet nu zoiets? De meeste gebruikers hebben zelfs geen bios-paswoord.
        Bijkomende probleem: als je het paswoord vergeet en de pc valt in panne.
        Dat is natuurlijk op te lossen maar niet elke gebruiker kan dit oplossen.

Waarom heb ik tot nu toe geen problemen ondervonden en anderen wel?
        Ik zou toch iemand zijn die als een magneet moeilijkheden naar zich toe trekt he VerSeg.
        Een antwoord is dat ik vooraf de juiste info had via een ex-bd-collega en via
        de mensen van Tweaker.
        Voor je zo'n SSD installeert zijn er bepaalde zaken die je moet weten en moet doen ook.
        Zo gebruik je een SSD best met Windows 7.
        Zo'n SSD mag je niet defragmenteren en indexeren moet je uitschakelen.
        Van het totale volume moet je 10% niet toekennen.
        Elke week optimaliseer ik de SSD via de Toolbox van Intel.
        Wil je de SSD volledig wissen dat moet je HDErase 3.3 gebruiken.
        (alle geheugen blokken zijn dan leeg en de snelheid van de SSD blijft behouden)

Trouwens als je de update van de firmware niet uitvoert dan is er niets aan de hand.
        Theo de problemen met de X25 doen zich enkel voor met Win 7 (64 bit).
        Dat van die 10% is achterhaald meen ik gelezen te hebben.

Ik heb vooraslnog niet geüpdate, Intel zou in principe tegen eind november een nieuwe update uitbrengen en alle kapotte zouden probleemloos RMA zijn.
        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
          Theo de problemen met de X25 doen zich enkel voor met Win 7 (64 bit).
          Dat van die 10% is achterhaald meen ik gelezen te hebben.

Ik heb vooraslnog niet geüpdate, Intel zou in principe tegen eind november een nieuwe update uitbrengen en alle kapotte zouden probleemloos RMA zijn.
          Aha, ok
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

ging deze middag naar de fnac...mocht een verlanglijstje opstellen....
            kon het niet houden heb één boek van het lijstje reeds gekocht....
            mijzelf staan vergapen aan een mac...............ga hier eventjes thuis.......pffffff
            haal ik het einde van de maand zonder die mac?????

groetjes aline
            groetjes aline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door aline55 Bekijk bericht
              ging deze middag naar de fnac...mocht een verlanglijstje opstellen....
              kon het niet houden heb één boek van het lijstje reeds gekocht....
              mijzelf staan vergapen aan een mac...............ga hier eventjes thuis.......pffffff
              haal ik het einde van de maand zonder die mac?????

groetjes aline
              aline, luister he, als de portemonnee het aankan: doen!
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

dat zal het einde van de maand aantonen
                ben hier wel al mijn offensief gestart......

ik ga nu eens lekker alle gegevens verzamelen, manlief meesleuren naar alle imacs....

het zal een moeilijke strijd worden, daar ik vorig jaar nog maar een nieuwe computer heb gekocht......
                maar die presteert niet zoals ik het zou willen
                zal jullie zeker op de hoogte houden

groetjes aline
                groetjes aline

Comment

ik ging naar Vandenborre om een kuisprodukt voor onze inductieplaat en kwam terug met een Dyson hand stofzuiger die eigenlijk veel te duur was . . .
                  There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                  A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                  Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
                    ik ging naar Vandenborre om een kuisprodukt voor onze inductieplaat en kwam terug met een Dyson hand stofzuiger die eigenlijk veel te duur was . . .
                    Hahaha Francis, dat is toch heerlijk niet
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Ik ging vandaag naar de winkel en kwam terug met :
                      -een klopboormachine
                      -een gedeukte auto (dame was naar de kerstverlichting aan het kijken en reed dwars in mijn geparkeerde auto)

Comment

ik ging vandaag een potje inkt kopen en kwam terug met een nieuwe vulpen. Aurora 88 806
                        Last edited by dengregg; 1 december 2009, 23:22.
                        http://www.mimoza.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dengregg Bekijk bericht
                          ik ging vandaag een potje inkt kopen en kwam terug met een nieuwe vulpen. Aurora 88 806
                          Dat is nog eens iets
                          Mijn ganse leven gebruik ik een 'Waterman'.
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

TK73201 (eindelijk heerlijke koffie) en een DC23 Animal (voor een stofvrij huis).

Overuren zijn ook weer heel nuttig besteed
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Hey juppekes

Hier ben ik dan met mijn plaatje van die lekkere sony-Burger

Ik heb wel alles weer een beetje mooi mogen leggen, want die burgers kunnen bijna niet in zo'n isomo doosje

PS: het tomaatje mocht wel iets beter gekuist zijn

Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              NAAM + ADRES van fituur ... en SNEL
                              Frituur hazegras :
                              Graaf de Smet de Naeyerlaan 20
                              8400 Oostende
                              Tel: 0495/51.82.34
                              Last edited by Franciskine; 2 december 2009, 07:29.
                              Bootjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                                Hey juppekes

Hier ben ik dan met mijn plaatje van die lekkere sony-Burger

Ik heb wel alles weer een beetje mooi mogen leggen, want die burgers kunnen bijna niet in zo'n isomo doosje

PS: het tomaatje mocht wel iets beter gekuist zijn
                                Volgens mij gaat het gezegde : "hoe vettiger hoe prettiger" zeker op voor deze hamburger . . .
                                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                                X