Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook gekl**t door Photobucket?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Ook gekl**t door Photobucket?

    Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
    Les, wij zijn met onze website anderhalf jaar klant bij One.com. De prijzen vind ik schappelijk en met de bijgeleverde software kan je ook makkelijk fotoalbums publiceren.
    Ik moet Jos hierin bijtreden LesC

    Voor zo'n 32 EUR/jaar (incl BTW) heb je 3 GB ter beschikking, met als extra voordeel tov de gratis varianten dat je je eigen domeinnaam kan kiezen.

    Comment


    • #17
      Re: Ook gekl**t door Photobucket?

      Hey juppekes

      Ik gebruik ook photobucket

      Net even gekeken en alles blijkt nog in orde
      Bootjes

      Comment


      • #18
        Re: Ook gekl**t door Photobucket?

        Dank voor de one.com suggestie, zowel Jos, als James die dit bevestigt. Dat zal het waarschijnlijk worden.

        [Mod]En nu als Mod.
        @kourni: ik vind dat ook gratis diensten de reikwijdte van hun diensten maar kenbaar moeten maken. Doen ze dat niet, dan kun je hen slaafs volgen, zoals jij suggereert, of je kunt dit kenbaar maken, zoals ik hier doe. Bovendien, ik vermeld in mijn post wel degelijk "Ik neem ook aan dat je niet kunt reclameren, <<want het is toch gratis>>." Maar da's nog heel iets anders dan jouw bewoording.
        @Zappa: jouw post pik ik niet, en is daarom ook verwijderd. Niet omdat ie tegen mij gericht is, maar omdat ie alle Moderators betreft.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

        Comment


        • #19
          Re: Ook gekl**t door Photobucket?

          Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
          Hey juppekes

          Ik gebruik ook photobucket

          Net even gekeken en alles blijkt nog in orde
          Dank ook voor jouw reactie, Mriya! Houd toch maar je filesizes in de gaten, ze schijnen met de dag (of uur? ) kleiner te worden.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

          Comment


          • #20
            Re: Ook gekl**t door Photobucket?

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            [Mod]
            @Zappa: jouw post pik ik niet, en is daarom ook verwijderd. Niet omdat ie tegen mij gericht is, maar omdat ie alle Moderators betreft.[/Mod]
            Grappig, want je bewijst er mijn stelling mee.

            Comment


            • #21
              Re: Ook gekl**t door Photobucket?

              [Mod]Jouw stelling?
              Nog zo eentje en dan onderga je mijn stelling![/Mod]
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

              Comment


              • #22
                Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                Oorspronkelijk geplaatst door Mriya Bekijk bericht
                Hey juppekes

                Ik gebruik ook photobucket

                Net even gekeken en alles blijkt nog in orde
                Ik weet niet of dat zo in orde is maar uw eerste foto in uw topic "In volle vlucht": 18571 bytes.
                Groetjes Hendrika

                Comment


                • #23
                  Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                  Goed om dit mee op te volgen, Hendrika, maar ik weet dat jij ook bij de "gedupeerden" bent.
                  (zelfs al is/was het een gratis service)
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                  Comment


                  • #24
                    Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                    Hey juppekes

                    Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
                    Ik weet niet of dat zo in orde is maar uw eerste foto in uw topic "In volle vlucht": 18571 bytes.
                    Heb net ook eens verder gekeken, en de eerste 4 foto's blijken nog in orde

                    De rest is allemaal verkleint tot enkele tientallen kb
                    Bootjes

                    Comment


                    • #25
                      Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                      @kourni: ik vind dat ook gratis diensten de reikwijdte van hun diensten maar kenbaar moeten maken. Doen ze dat niet, dan kun je hen slaafs volgen, zoals jij suggereert, of je kunt dit kenbaar maken, zoals ik hier doe. Bovendien, ik vermeld in mijn post wel degelijk "Ik neem ook aan dat je niet kunt reclameren, <<want het is toch gratis>>." Maar da's nog heel iets anders dan jouw bewoording.
                      Dat zal wel allemaal in hun kleine lettertjes staan waar jij 'ok' geklikt hebt bij het aanmaken van een account. Eén van de puntjes zal zeker zijn dan ze NIETS garanderen en niet aansprakelijk zijn voor eender wat. Mij gaat het vooral, over de titel die je gekozen hebt.
                      Maar soit, tegenwoordig moet alles gratis zijn en staat men op zijn achterste poten als het hen niet bevalt.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                        Ben net even naar de mijn geuploade foto's gaan kijken en inderdaad, filesize zijn allemaal plots <100kb, image compressie van >95% geeft een exif viewer aan.

                        Dat ze het doen, ok, maar dan vind ik wel dat ze hum klanten dit mogen melden, wat naar mijn weten niet is gebeurd.

                        Ben het ook even aan het uittesten met een nieuw upload.

                        Van de foto's die in grootte verkleind zijn, zie ik wel niet echt kaliteitsverlies. Kan dat?
                        Al doende leert men...

                        Flickr

                        Comment


                        • #27
                          Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          [Mod]Jouw stelling?
                          Nog zo eentje en dan onderga je mijn stelling![/Mod]
                          Ik ga nooit onder stellingen.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                            Een vervelend neven effect van de webspace via je provider te gebruiken is dat, als je van provider verandert, al je reeds gepost fotos op BD niet meer zichtbaar zijn...
                            Daarom staan mijn fotos op mijn oudste nog werkende laptop die als web server dienst doet bij mij thuis. Plaats te kort : grotere hd erin. helaas niet de snelste verbinding (upload snelheid van telenet).

                            j.
                            A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                            Nikon stuff

                            Comment


                            • #29
                              Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                              Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
                              ... Van de foto's die in grootte verkleind zijn, zie ik wel niet echt kaliteitsverlies. Kan dat?
                              Zet op je monitor de originele foto naast de foto van het web, beiden met dezelfde grootte in pixels (bijvoorbeeld één van deze drie). Dan wordt het verschil waarschijnlijk wel zichtbaar.

                              De overgrote meerderheid van de klanten van Photobucket zal de wijzigingen niet eens merken. Alleen fotomaniakken zien dat.
                              Vriendelijke groet,

                              Jos

                              Comment


                              • #30
                                Re: Ook gekl**t door Photobucket?

                                Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                                ...
                                De overgrote meerderheid van de klanten van Photobucket zal de wijzigingen niet eens merken. Alleen fotomaniakken zien dat.
                                Dat laatste klopt zeker, Jos, maar omdat er hier zo beoordeeld wordt op scherpte, kleur, compo en wat dan nog, kunnen we alleen maar waarschuwen voor sites die het niet zo nauw nemen met de kwaliteit en die zonder hun gebruikers te verwittigen, die kwaliteit nog eens gaan halveren... decimeren (?)
                                Persoonlijk ga ik Photobucket alleen nog gebruiken voor screenshots, voor foto's zal dat wellicht een te betalen site worden, waar je toch zou mogen rekenen op een zekere kwaliteit.
                                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.4.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

                                Comment

                                Working...
                                X