Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

liedjes doodknuffelen op de radio - ENOUGH!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: liedjes doodknuffelen op de radio - ENOUGH!

    Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
    En leg me eens een play list voor van de vrt zodat ik kan zien waar (bv) Jo Vally nog eens werd gedraaid.
    Easy: 1 december. Het lijkt wel eeuwen geleden.



    Dit zijn de platen die Marc Brillouet heeft gekozen voor de uitzending van 1 december 2009.

    Groot feest - Jacko Bond (Muylaert 0:03:00 HKM 42611 6)
    Ring Ring I've got to sing - Ferre Grignard (Grignard 0:03:53 Philips 5360332 4)
    Move - Jess and James (Lam/ Benatar 0:03:54 Polygram 11509 4)
    jingel + Zo mooi zo blond en zo alleen - Jimmy Frey (Lam/Byl 0:02:34 Philips 5349892 9)
    Concerto voor jou Natasha - Jo Vally (Stolz 0:03:52 CNR 22207682 2)
    Is er een ander - John Terra (Klüger/Terra/Nick 0:03:05 Topkapi 5376942 4)
    DNA : portret Yasmine - Marc Brillouet interview met Yasmine en Erik Melaerts ( 0:14:27 VRT 1)
    jingle + 002345709 - Trinity (Bobbott/Bekky 0:03:25 Magic 11510 4)
    Naîeve - Axelle Red (Vervoort/Red 0:03:50 EMI A11)
    De fanfare van honger en dorst - Jan De Wilde (De Wilde 0:05:20 EMI 7955372 3)
    Vurige tongen - Philippe Robrecht (Robrecht 0:04:06 BMG 126532 12)
    Over het algemeen niet snel onder de indruk.

    Comment


    • #32
      Re: liedjes doodknuffelen op de radio - ENOUGH!

      Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
      Elvis schreef zijn teksten waarschijnlijk OOK allemaal zélf, bedoel je dŕt?
      Of iemand zijn liedjes zelf schrijft is inderdaad geen kwaliteitsmeter. Maar het is wél een indicatie of de groep/zanger(es) voornamelijk een marketingproduct is of niet.
      Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

      Comment


      • #33
        Re: liedjes doodknuffelen op de radio - ENOUGH!

        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
        Niet echt iets om bepaald trots op te zijn,
        Trots zijn omdat je naar een bepaalde radiozender luistert? Ik zou niet weten waarom. Het is niet dat je daar iets speciaals moet voor kunnen, he?
        StuBru beantwoord gewoon meer aan mijn smaak dan andere radiostations, that's it. Ik wijk soms wel eens uit naar Radio21 maar nooit naar 4FM, Q, e.d. Ik luister van voor 6 uur tot ong 17:00. Er mag voor mij wel meer "gitaar" op de radio trouwens.
        bye, Maurice
        https://on4bam.com/
        Nikon D7500

        Comment


        • #34
          Re: liedjes doodknuffelen op de radio - ENOUGH!

          Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
          Wat een oerdomme reactie die, helaas, perfect illustreert hoe bekrompen de zichzelf verklaarde "intelligentsia" wel niet is. En hoe hypocriet. En - nog erger - hoe DOM !
          Ja, stel je voor dat JIJ of all people, naar "Een Duitse Show" zou (moeten ?) kijken ? Heb je er al eens eentje gezién ? Superprofessioneel en 100% ambiance !
          Je hoeft niet direct te schelden hoor A35, dat zegt namelijk meer over jou dan over mij.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

          Comment


          • #35
            Re: liedjes doodknuffelen op de radio - ENOUGH!

            Ja, het dient wel worden gezegd dat er vaak neerbuigend over Duitse shows wordt gedaan, maar als zelfs Herman Van Molle die kan wel kan pruimen, zal het wel goed zijn zeker , ze zijn ook goed, maar ook ergens oubollig, Daarentegen was de Duitse tv in de jaren 60 wel een voorloper inzake pop programma's ( beat club).Hier had je "tienerklanken" , wie verzint zoiets
            """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
            George Orwell

            Comment


            • #36
              Re: liedjes doodknuffelen op de radio - ENOUGH!

              Nog iets, hoeveel Vlaamse artiesten zingen nog iets in het Duits ?
              Vroeger had je bvb Louis Neefs met "ein kleines kompliment" enz enz
              Het laatste wat ik hoorde van een Vlaamse artiest is dit van praga khan
              Last edited by toerist; 3 december 2009, 18:42.
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

              Comment

              Working...
              X