Re: liedjes doodknuffelen op de radio - ENOUGH!
Nog nooit van HB gehoord ? Tiens, dit jaar niét naar onze nationale radio-omroep geluisterd ? HB was een paar dagen geleden eregaste op dat dinges op radio1 naar aanleiding van de 50e verjaardag van Bart Peters. Hij (Bart P., maar via extrapolatie, héél de vrt en héél links Vlaanderen) vindt haar gewéldig
Net als de dag ervoor alles draaide rond Dani Klein en Vaya con Dios (sukkels van de vrt : de "v" wordt in het Spaans als "b" uitgesproken).
Of de dag erna (meen ik) alles rond Axel Red.
--------------
Dat lied van Eva De Roovere was al grijsgedraaid VOOR ze nog eens met die Hollander in zee ging. Ah ja, in Vlaanderen 6.000.000 potentiële "kopers/afnemers", in Nederland zijn dat er minstens 10.000.000 méér.
--------------
Ik kan je zo voor de vuist de namen noemen van mensen die àltijd op de vrt zijn en de mensen die NOOIT te beluisteren zijn.
--------------
Heb je onlangs ook de 100 beste nummers uit België gehoord ? Moeilijk te geloven maar Deus stond er een keer of 5-6 in !
Alsof nog moest bewezen worden dat pluggen écht werkt...
Oorspronkelijk geplaatst door on4bam
Bekijk bericht
Net als de dag ervoor alles draaide rond Dani Klein en Vaya con Dios (sukkels van de vrt : de "v" wordt in het Spaans als "b" uitgesproken).
Of de dag erna (meen ik) alles rond Axel Red.
--------------
Dat lied van Eva De Roovere was al grijsgedraaid VOOR ze nog eens met die Hollander in zee ging. Ah ja, in Vlaanderen 6.000.000 potentiële "kopers/afnemers", in Nederland zijn dat er minstens 10.000.000 méér.
--------------
Ik kan je zo voor de vuist de namen noemen van mensen die àltijd op de vrt zijn en de mensen die NOOIT te beluisteren zijn.
--------------
Heb je onlangs ook de 100 beste nummers uit België gehoord ? Moeilijk te geloven maar Deus stond er een keer of 5-6 in !
Alsof nog moest bewezen worden dat pluggen écht werkt...
Comment