Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Linksys router doet raar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Linksys router doet raar

beste,

ben je zeker dat het probleem op de router zit ? check eens het volgende:

1.wanneer je het probleem vaststelt ga dan eens op de router checken of alle controle indicator lampjes nog branden ?
    2.mocht je nog een tweede pc ter beschikking hebben : heeft die het probleem ook ?
    3.misschien heb je last van interferentie : installeer inSSIDer (freeware) op je pc en kijk of er geen andere wireless accesspoints op hetzelfde channel staan te stralen. Zo ja , verzet het channel van jouw router , liefst 5 kanalen verder zodat er geen stralingsoverlapping meer is

mvgr,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dekoningg Bekijk bericht
      beste,

ben je zeker dat het probleem op de router zit ? check eens het volgende:

1.wanneer je het probleem vaststelt ga dan eens op de router checken of alle controle indicator lampjes nog branden ?
      2.mocht je nog een tweede pc ter beschikking hebben : heeft die het probleem ook ?
      3.misschien heb je last van interferentie : installeer inSSIDer (freeware) op je pc en kijk of er geen andere wireless accesspoints op hetzelfde channel staan te stralen. Zo ja , verzet het channel van jouw router , liefst 5 kanalen verder zodat er geen stralingsoverlapping meer is

mvgr,
      Ja alle controlelampjes branden,mijn computer geeft trouwens aan dat de signaalsterkte van de draadloze netwerkverbinding uitstekend is.Mijn desktop is trouwens via draad verbonden met de router,maar als ie plots het contact met de server verliest,heeft ook mijn zoon op zijn laptop geen internet meer.

Walter
      D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
        Ja alle controlelampjes branden,mijn computer geeft trouwens aan dat de signaalsterkte van de draadloze netwerkverbinding uitstekend is.Mijn desktop is trouwens via draad verbonden met de router,maar als ie plots het contact met de server verliest,heeft ook mijn zoon op zijn laptop geen internet meer.

Walter
        Als dit gebeurd (contact verliest) moet je eens cheken of de lijn nog actief is, als het bij u zoon ook gebeurd zal het niet aan het Operating sytem liggen.
        Kan zijn dat je een probleem op de lijn hebt.
        Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
          Als dit gebeurd (contact verliest) moet je eens cheken of de lijn nog actief is, als het bij u zoon ook gebeurd zal het niet aan het Operating sytem liggen.
          Kan zijn dat je een probleem op de lijn hebt.

of aan de router natuurlijk
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
            of aan de router natuurlijk
            Idd, een van deze 2.
            Hij zit op Telenet als ik goed begrepen had, zit daar geen lampje die het signaal van de lijn weergeeft?
            Anders gewoon even de helpdesk bellen en zal dan wel duidelijk worden.
            Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk bericht
              Anders gewoon even de helpdesk bellen en zal dan wel duidelijk worden.
              Hahahahahahahaaaaaaaa ....

Is er een dokter in de zaal, ik heb buikkrampen en scheve rug van mij kreupel te lachen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

-aan de pcs ligt het dus niet.
                -interferentie is het ook niet want wired lig je er ook uit

-op de router blijven alle lichtjes branden , is dit ook zo op de telenet modem ?

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht

Walter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Hahahahahahahaaaaaaaa ....

Is er een dokter in de zaal, ik heb buikkrampen en scheve rug van mij kreupel te lachen.
                  Als er op niveau van de lijn echt een probleem is zal het wel moeten.
                  En buiten het probleem van soms lang wachten heb ik nooit problemen gehad met een helpdesk.
                  Soms moet je wel sturen maar voor de rest tevreden mee hoor
                  Flickr

Comment

Haal die router er eens tussenuit en hang die PC direct aan de modem ... heb je dan nog problemen dan kan je Telenet (Telenet veronderstel ik) eens bellen, heb je dan geen problemen meer, dan weet je waar je moet zoeken.
                    Zoals Rikske_007 zegt, je moet die mannen een beetje sturen als je ze belt en dat kan je door zelfzeker te zijn.
                    Als je kan zeggen "ik heb dat en dat getest, daar en daar kan het gewoon niet aan liggen dan komt er meestal wat meer hulp dan dat je gewoon zou bellen met "het werkt niet en ik weet niet".
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Working...
                    X