Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe smartphone

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Nieuwe smartphone

    Ik heb sinds eergisteren de HD2 gekocht

    Comment


    • #32
      Re: Nieuwe smartphone

      Oorspronkelijk geplaatst door cameraken Bekijk bericht
      uhu merci maar ik zou graag gebruikerervaringen hebben!
      maar toch al bedankt
      een iphone is niet echt mijn ding dus dat niet!

      alvast bedankt
      grtz ken
      Heb sinds een jaar een HTC diamond. Had vroeger iPacs, en zijn opvolgers, dus zo een HTC ziet er wel blits uit. Ik programmeer die dingen zelfs.

      Maar als PHONE stelt het niets voor. Absoluut helemaal niets. Het meest ongemakkelijke ding dat je ooit hebt vastgehad. Zo erg dat ik voor de kerst een doodgewone Nokia heb gevraagd voor onder de boom. Eindelijk terug een phone waarmee je je niet moet ergeren als je moet bellen.

      My 2 cts,
      Paul
      DPaul - A.FIAP
      D810, nikkors and other stuff

      Comment


      • #33
        Re: Nieuwe smartphone

        Ik zou eens willen kijken voor een GSM waar je WIFI op hebt, maar die zijn allemaal zoooo duur

        En voor gewoon internet op een GSM betaal je ook redelijk veel denk ik?

        Ik twijfel om een Samsung Star te kopen.
        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
        500px

        Comment


        • #34
          Re: Nieuwe smartphone

          HTC Hero, past mischien net binnen je budget? Met in de eerste helft van dit jaar een upgrade naar Android 2.1, dat dan weer wel...

          Hier komt er iig geen windows mobile toestel meer in. En een iPhone? Veel te duur...

          Comment


          • #35
            Re: Nieuwe smartphone

            ik heb de hd 2 en ben er voorlopig zeer blij mee

            Comment


            • #36
              Re: Nieuwe smartphone

              Vanaf dinsdag kan ik komen reclameren over de Nokia N900.. ben benieuwd!

              Comment


              • #37
                Re: Nieuwe smartphone

                Ik kijk vol verwachting uit naar wat dit jaar zal gebeuren. Android is tot-nu-toe nog niet helemaal dat wat het zou moeten worden, dus ik wacht nog even af. Vooral naar support en software lijkt mij nog een hiaatje te vullen.

                De kans is dus wel groot dat mijn huidige HD2 -waar ik overigens uiterst tevreden over ben- mijn laatste Windows phone zal worden... Zeker als hun WM7 uitblijft tot eind dit jaar (of misschien zelfs Q1 2011!!!).

                Maar met WM6.5 zijn toch al veel foutjes/tekorten van 6.1 opgelost en met touchflow3D (sense) heeft htc alle tekortkomingen van mijn vorige (diamond) mooi weggeborstelt. Ook hardwarematig. (zoals bvb. de proximity-sensor die het scherm uitschakelt als je het bij je oor houdt en meteen weer aanzet als je hem van je oor weghaalt. Stom, klein, futiel detail als je naar de rist kenmerken kijkt, maar een droom voor wie met vorige windowsphones zo'n half miljoen gesprekken beëindigd heeft met z'n wang. --> ze luisteren dus wel degelijk naar hun klanten, die aziaten)
                Niet geschoten is altijd mis!

                Comment

                Working...
                X